۰ نفر

کارت‌های بلو چگونه به نیاز نسل امروز در متفاوت بودن پاسخ می‌دهد؟

۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۰۶
کد خبر: 825803
کارت‌های بلو چگونه به نیاز نسل امروز در متفاوت بودن پاسخ می‌دهد؟

وام آسان، رابط کاربری راحت و روان اپلیکیشن و کمپین‌های متنوع بلو شاید دلایل منطقی همه‌ ما برای باز کردن حساب باشد. اما مگر می‌شود آن کارت‌های رنگی دل‌مان را نبرند؟ رنگ‌هایی که ادامه‌ مسیر تکراری و کارت‌پستالی را برای مدل‌های قدیمی مسدود کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، پیش از بلو، اغلب بانک‌ها برای کارت‌های خود از تصاویر ساده طبیعت و... استفاده می‌کردند که کاربر در انتخاب آن هیچ نقشی نداشت و باید به دیدن اطلاعات حک شده‌ حساب خود روی همان تصاویر دلخوش می‌کرد. شاید از نظر بعضی افراد، گرافیک روی کارت اهمیت چندانی نداشته باشد. اما برای من و دوستان هم نسلم آن کارت‌ها با تصاویر تکراری و رنگ‌های سرد و بی‌روح، پیش از هر چیزی باعث دلزدگی و یاس ما می‌شد.

کارتی که در روز چندین ‌بار از آن استفاده می‌کنیم، دیگر کاربردی اکسسوری‌وار پیدا می‌کند. برای همین لازم بود تا این کارت‌ها را مثل قاب گوشی یا دیگر وسایل شخصی‌مان به رنگ و شکلی که دوست داریم، در بیاوریم. اینجا بود که نسل زد، نوآوری‌های خود را به کار گرفت و برچسب‌های طرح‌داری را برای کارت بانکی تولید کرد. اما با چسباندن این برچسب‌ها روی کارت، دیگر به اطلاعات حساب خود دسترسی نداشتیم. بلوبانک سامان که با نیازهای این نسل ناآشنا نبود، این مشکل را با کارت‌های رنگی و متمایز خود حل کرد و توانست خودش را در دل این نسل جا کند. حالا دیگر هر فردی حق انتخاب دارد و می‌تواند کارت بانکی خود را به رنگ مورد علاقه‌اش در بیاورد.

بلو البته در نمونه‌های جدید کارت‌های خود سعی کرده، طیف رنگیِ یکدست‌تری به آن بدهد که این موضوع به مینیمال‌ شدن طرح کارت کمک کرده است. همچنین کارت‌های جدید با اینکه نازک‌تر از کارت‌های قدیم به نظر می‌رسند، مقاوم‌ترند و این موضوع برای کسانی مثل من که کمی در مراقبت از کارت‌هایم با مشکل مواجهم، بسیار مهم است.

کارت‌های بلو چگونه به نیاز نسل امروز در متفاوت بودن پاسخ می‌دهد؟

            

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha