۰ نفر

این افراد وام ۵۵۰ میلیون تومانی مسکن می‌گیرند

۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۳۵
کد خبر: 825545
این افراد وام ۵۵۰ میلیون تومانی مسکن می‌گیرند

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تسهیلات ساخت مسکن برای اساتید و دانشگاهیان هم با توجه به تخصیص اراضی، ۵۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ارسلان مالکی، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: روز گذشته کلنگ ۶۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور  برای اساتید و فرهیختگان زده شد که در این بخش لزوم همکاری بانک ها برای تسریع در روند اجرای پروژه‌ها ضروری است.

به گفته وی در حال حاضر روند واگذاری این پروژه ها به صورت زمین های ۹۹ ساله بوده و به صورت رایگان به متقاضیان اهدا می شود.

او تاکید کرد: این اراضی در سراسر کشور ساخته می شوند و بعد از دریافت تسهیلات ساخت و اجرای آنها آغاز می شود.

مالکی در خصوص میزان تسهیلات پرداخت شده برای این پروژه ها هم گفت: تسهیلات پرداخت شده برای متقاضیان و اساتید در این پروژه ها ۵۵۰ میلیون تومان است که در صورت همکاری بهتر بانک ها به طور قطع روند اجرای این ۶۰ هزار واحد کمتر از دو سال خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    0 1
    درودبردولت مردمی برای مسکن ملی محرومین کمیته امدادورزمندگان ایثارگرمعسرمسکن میسازددوسال دولت مساعدت کردبرای رزمندگان معسروکمیته امدادمسکن ملی خبرخوب مهم تشکراجراشودمحرومین وایثارگران نیازمندخانه دارشوندتشکرسپاس
  • زینب IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    0 0
    ال ۱۴۰۰مسکن ملی پرند ثبت نام کردیم هنوز تکمیل پرونده نمیکنن وهربار شرکت عمران پرند پیگیر شدیم گفتن اول باید تامین زمین بشه بعد جلوی سیستم بازبشه تشکیل پرونده بدیم وضیعتمون روسیستم تایید اولیه در انتظار تایید مدیر هست سوال اینجاس نزدیک ۳ سال شده هنوز چرا تامین زمین نکردن ؟؟؟ خواهشاا پیگیری کنید زیر بار مستاجری کمرمون شکست دیگه بدادمردم برسین مسولان اجرا کنید مسکن ملی پرند رو هرچه زودتر به هرکی چین یاهر پیمانکاری که زودتر بسازه عاجزانه خواهش میکنم خبرگزاری مربوطه پیگیری کنید بگوش مسئولین برسانید