۰ نفر

۶ راز و ۷ ترفند طلایی و تضمینی سایت های کنکور جهت قبولی

۲۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۵۸
کد خبر: 825385
۶ راز و ۷ ترفند طلایی و تضمینی سایت های کنکور جهت قبولی

سال های زیادی از تجربه کنکور در ایران می گذرد و در تمام این سال ها، متقاضیان آموزش کنکور به دنبال بهترین کلاس کنکور برای قبولی تضمینی خود بوده اند، اما دنیای کنکور امروز دنیای متفاوتی است و دانش آموزان می توانند به شکل آنلاین دبیر و مشاور کنکور داشته باشند، به طوری که گویی یک آموزشگاه آنلاین کنکور همواره همراه آنهاست و به سمت عدالت آموزشی حرکت کرده ایم.

۶ راز واضح قبولی در رشته های تاپ کنکوری

در این جا قصد داریم به شما بیاموزیم که علاوه بر کلاس های کنکوری چه راهکارهای دیگری می تواند در قبولی شما موثر باشد:

برنامه ریزی کنکور دقیق و هدفمند

فرقی ندارند که به دنبال آموزشگاه کنکور ریاضی، آموزشگاه کنکور تجربی یا انسانی برای قبولی باشید زیرا قبل از این که بخواهید از این آموزشگاه های کنکور استفاده کنید نیاز است یک برنامه ریزی دقیق و هدفمند برای ساعات مطالعه خودتان تنظیم کنید.

برنامه ریزی هدفمند برای کنکور باید از یک ساختار استراتژیک پیروی کند یعنی هم یک چشم انداز واقع بینانه داشته باشد و هم یک مسیر مشخص برمبنای وظایف درس خواندن در آن تعریف شده باشد و دقت هم کنید که واقعاً چینش یک استراتژی درست درس خواندن واقعاً نیازمند یک مشاور کنکور است.

وقتی سری به سایت ها و منابع معتبر مشاوره کنکور مثل konkur.tv می زنید دائم این بحث مطرح است که کنکور به خصوص در کنکور رشته تجربی خیلی سخت شده است و واقعاً روش های قدیمی پاسخگو نیستند.

بله روش های قدیمی درس خواندن و برنامه ریزی کنکور واقعاً پاسخگو نیستند

دقیق و هدفمند کردن برنامه ریزی کنکور چیزی نیست که در این مقاله بگنجد، اما ما به عنوان یک مرجع خوب وبسایت کنکور تی وی را پیشنهاد می دهیم که از روش های علمی مسیر مشاوره و برنامه ریزی کنکور را برای شما به شکل استراتژیک شرح داده است.

خلاصه نویسی از مطالعه اولیه مهم تر است

 یکی از موارد مهم که در تدریس کنکور و قبولی در کنکور به آن توجه می شود خلاصه نویسی است. خلاصه نویسی به شما کمک می کند برای مرور مطالب زمان کافی داشته باشید و بتوانید مطالب را به صورت بلند مدت در حافظه خود ثبت نمایید.

واقعیت تلخ این است که حافظه انسان آنطور که ما تصور می کنیم قدرتمند نیست و نیاز به مرور دارد و مرور موثر نیازمند خلاصه نویسی حرفه ای درس های کنکور است.

خلاصه نویسی های شما گنجینه ای بسیار ارزشمند در نزدیکی کنکورتان هستند.

بودجه بندی صحیح مباحث کنکور

بودجه بندی به شما کمک می کند تا سوال ها و فصل های مهم ریاضی کنکور، زیست کنکور، شیمی کنکور، فیزیک کنکور و... را به راحتی مشخص و مطالعه کنید.

این موضوع البته به این سادگی نیست و اگر konkur.tv را دنبال کرده باشید دیده اید که اعتقاد محکمی بر خواندن همه ی مباحث دارد، اما خب برخی مباحث ذاتاً سخت تر از برخی دیگر هستند و باید وقت بیشتری برای آن ها صرف کرد و بودجه بندی کنکور اینجا معنادار می شود.

مطالعه درس های کنکور به روش درست

یک دبیر یا مشاور کنکور خوب می تواند با یاد دادن شیوه های مطالعه و روش های تندخوانی این مشکل را برطرف کند و شما در کنکور تی وی می توانید از این روش ها بهره ببرید.

شما ۱۲ سال در مدرسه درس می خوانید و فقط به شما گفته اند که درس بخوانید، اما روش درست درس خواندن برمبنای خواص زیستی مغز را به شما آموزش نداده اند.

پیشنهاد می کنیم که دوره تندخوانی کنکور تی وی که اساساً برای اصلاح این مشکل در نظام آموزشی مان تولید شده است را نگاهی بیندازید.

تست زنی کارآگاهی و لیزری

تست زنی سبب مرور بر روی مطالب خوانده شده می شود، سرعت شما را بالا می برد و در نهایت با تحلیل هر تست جواب سوالات در ذهن شما حک می شود.

البته این هم به این سادگی نیست، شما برای تست زنی باید تسلط تمام و کمال بر مبحث داشته باشید و در اصطلاح کنکور تی وی دیدگاه طراح کنکور را بشناسید.

توصیه اکید محمد قاسمی مدیر کنکور تی وی بر روی این است که بارها و بارها تست های کنکورهای سال های قبل را برای کشف دیدگاه طراح کنکور باید بررسی موشکافانه کنید.

استرس کنکور نداشته باشید!

چه عنوان بی معنی و بی محتوایی

مگر دست شماست که استرس نداشته باشید؟

ذات کنکور و ترسی که ایجاد می کند اساساً استرس زا است اما خبر خوب این است که این استرس کاملاً می تواند تحت کنترل درآید.

شما کافیست در گوگل عبارت زیر را سرچ کنید:

(( استرس کنکور هیولایی خفته در برنامه ریزی و مشاوره کنکور ))

شما ویدیویی ۱۵۶ دقیقه ای پیدا خواهید کرد که محمد قاسمی مدیر کنکور تی که یک مشاور کنکور حرفه ای است به روش علمی CBT به شما آموزش داده است که چگونه برای همیشه با استرس کنکور خداحافظی کنید.

در گذشته سهمیه های کم و تعداد زیاد دانش آموزان خود به تنهایی می توانست یک عامل مهم در عدم قبولی باشد. اما امروزه رشته های مختلفی در دانشگاه ها اضافه شده است و دانشگاه های مختلفی وجود دارند و حتی سهمیه هایی چون تاثیر امتحانات نهایی بر قبولی کنکور سبب شده است که فشار بر روی دانش آموزان کمتر شود، بنابراین استرس نداشته باشید.

با این ۷ ترفند طلایی به رتبه دلخواه خود در کنکور برسید

اینجا تیتروار برگرفته از سیستم کنکور تی وی چند نکته برای تحقق رویای رتبه برتر شدن در کنکور را برایتان می آوریم:

۶ راز و ۷ ترفند طلایی و تضمینی سایت های کنکور جهت قبولی

  1. افزایش ساعات مطالعه
  2. افزایش کیفیت یادگیری
  3. قرار دادن برنامه استراحت و تفریح منظم
  4. داشتن فعالیت بدنی و ورزش
  5. تحلیل تست های کنکور های سال های قبل و دیدگاه طراح کنکور
  6. شناخت ظرفیت اولیه و افزایش آن
  7. تقویت دیدگاه استراتژیک در برنامه ریزی کنکور

در پایان باید اضافه کنم که وجود یک مشاور و راهنمای با تجربه و دلسوز در مسیر برنامه ریزی کنکور و اجرای آن برنامه خیلی اهمیت دارد.

می دانیم که گرفتن یک مشاور کنکور خوب هزینه زیادی ممکن است داشته باشد، اما واقعاً می ارزد که به جای آن که چند سال پشت کنکور بمانیم و با آزمون و خطا بخواهیم تازه درکی از موجودیت کنکور پیدا کنیم از ابتدا به یک راهنمای خوب و حرفه ای تکیه کنیم تا ما را در این مسیر هدایت کند.

چگونه سر جلسه کنکور به سوالات کنکور پاسخ دهیم؟

۶ راز و ۷ ترفند طلایی و تضمینی سایت های کنکور جهت قبولی

ابتدا آرامش خود را حفظ کنید.

سوال را با دقت بخوانید اگر جواب آن را می دانید در پاسخنامه وارد کنید.

اگر در جواب سوالی شک دارید در کنار آن علامت ضربدر بگذارید تا پس از اتمام سوال ها به سراغ آن بروید و در نهایت کنار سوالی که اصلا نمی دانید علامت منفی بگذارید. با این کار در زمان خودتان صرفه جویی کرده اید و جواب هایی که درست است را وارد کرده اید.

البته دقت کنید که سر جلسه کنکور ممکن است وقت نکنید برگردید و سوالاتی که روی آن ها شک داشتید را بررسی کنید، بنابراین سوالاتی که خیلی روی آن ها شک دارید را علامت دار نکنید تا تعداد سوالات مشکوک کم باشد که در پایان وقت کنکور به شکل بهینه تری تعداد بیشتری تست صحیح به پاسخنامه خود وارد کنید.

این مطلب رپورتاژ آگهی است و توسط تیم تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha