۰ نفر

فوری؛ جانبازان حتما بخوانند

۲۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۰۸
کد خبر: 825110
فوری؛ جانبازان حتما بخوانند

بعد از واردات ب ام و برای جانبازان حال نوبت به دیگر خودروساز مشهور آلمانی یعنی بنز رسیده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از روزگار خودرو،  دو مدل بنز شامل CLA ۱۸۰ و C ۱۸۰ ویژه جانبازان در سامانه یکپارچه قرار گرفته است و شرکت عرضه کننده نیز ستاره ایران خواهد بود. هر دو خودرو از موتور برقی در کنار بنزینی بهره می‌برند و حداکثر توان آن‌ها به ترتیب روی ۱۳۶ و ۱۷۰ اسب بخار قرار دارد.

باید منتظر ماند و دید که این دو محصول لوکس بنز با چه قیمتی وارد بازار ایران می‌شود. امید است محصولات بنز و سایر خودروسازی‌های معتبر اروپایی برای تمام مردم در دسترس قرار گیرد.

تکذیب فروش خودرو وارداتی جدید در سامانه یکپارچه

مدیر سامانه یکپارچه خودرو خبر منتشر شده مبنی بر باز شدن مجدد فروش خودروهای وارداتی در این سامانه برای فروش کیا سراتو ۲۰۰۰ را تکذیب کرد. پیشتر خبری مبنی بر فروش خودروی وارداتی جدید در سامانه یکپارچه از ۲۵ بهمن انتشار یافته بود که از امروز عرضه سراتو ۲۰۰۰ جدید در سامانه یکپارچه صورت خواهد گرفت. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیدجلال خورسند IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    0 0
    اینجانب آزاده وجانباز 25درصد هستم آباد خصوص ما هم می توانیم با هزینه خود بدون وام یک خودرو برای خودمان دریافت یا وارد نماییم .و اینکه خواهشن ای موضوع ه جانازیا آزاده خودرویی که وارد یا داخلی اینگه تا 5سال حق فروش نداشته باشند این موضوع رااینجانب حدودا 5ماه پیش در حضور آقای مالمیر ریس بنیاد منطقه 4تهران اعلام کردم ولی شکر باقی است که مسولین خیلی دیر به این فکر رسیده‌اند .باتشگر
  • مصرف کننده منتظر.معجزه IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    0 0
    ایکاش ماهم برسر این بزم جایی داشتیم،خودرو میلیاردی برای ج...!!! چند در صد از این عزیزان درآمد مکفی برای چنین خودروهایی دارند،میلیارد امروز در طیف حاکمه خیلی آسان بیان می‌شود در حالی که جمع مستمری سی ساله یک ج..طی سی سال ..!!!؟؟؟اللهم اجعل امورنا خیرا.