۰ نفر

نظر مسافران درباره کیفیت ارزان‌ترین بلیط هواپیما

۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۵۱
کد خبر: 824863
نظر مسافران درباره کیفیت ارزان‌ترین بلیط هواپیما

طبق مطالعه درباره رضایت مقصد بین‌المللی هواپیمایی در سال ۲۰۱۹، گرفتن بلیط ارزان تنها مهم‌ترین موضوعی نیست که مسافران هنگام رزرو بلیط هواپیما به آن توجه می‌کنند.

مطالعات نشان می‌دهد که هنگام خرید بلیط‌ هواپیما، خدمات خوب به مشتریان، غذای خوب، برنامه‌های زمانی مناسب و شهرت یک شرکت هواپیمایی مهم‌تر از کرایه پایین هستند. در این مقاله قصد داریم بررسی کاملی درباره نظر مسافران درباره کیفیت ارزان ترین بلیط هواپیما داشته باشیم. اگر دوست دارید درباره این موضوع بیشتر بدانید یا قصد خرید بلیط هواپیما دارید، حتما ادامه مقاله را بخوانید. شما می‌توانید مقاله را با دوستان و هم‌سفران خود نیز به اشتراک بگذارید تا آن‌ها نیز درباره ایرلاین‌ها و بلیط‌های مختلف نظرشان را با شما در میان بگذارند. در این مقاله برخی از خدمات سفرهای هوایی را نیز می‌شناسید تا به شما برای خرید بلیط سفرهای داخلی و بین‌المللی بیشتر کمک کنند.

بلیط ارزان هواپیما

بسیاری از افراد معتقد هستند که ارزان ترین بلیط هواپیما مشتری بیشتری نسبت به انواع دیگر دارد. با تعجب بسیاری، مشخص شده است که مسافران آن‌قدر که شرکت‌های هواپیمایی فکر می‌کنند، بر خرید بلیط ارزان متمرکز نیستند. تحقیقات  نشان می‌دهند که قیمت آن‌قدر که ممکن است در مورد رزرو سفر فکر می‌کنید، عامل تعیین‌کننده نباشد. شما می‌توانید همین موضوع را در سایت علی بابا و بررسی بلیط‌های ارزان هم بررسی کنید. خدمات داخل پرواز، هزینه و کارمزد، هواپیما، خدمه پرواز، ورود، بار سفر و فرایند رزرو از مواردی هستند که می‌توانند گوی سبقت را از بلیط‌های ارزان بربایند.

پس چرا قیمت این قدر مهم است؟ تقریبا 40 سال است که هوانوردی تجاری با این ایده هدایت می‌شود که هر چه بلیط ارزان‌تر باشد، افراد بیشتری پرواز خواهند کرد. قیمت برای هر کسی که به دنبال پرواز داخلی است در بالای لیست اولویت باقی می‌ماند. بااین‌حال، نظرسنجی‌های جدید نشان می‌دهند که یک شرکت هواپیمایی با شهرت خوب، خدمات خوب به مشتریان و برنامه مناسب پروازها در واقع بهترین گزینه برای انتخاب است و طبیعتا قیمت کنار چنین مواردی این گزینه را به یک خرید عالی تبدیل می‌کند.

نظر مسافران درباره کیفیت ارزان‌ترین بلیط هواپیما

خدمات داخل پرواز

به نظر می‌رسد اگر بتوانیم جدیدترین فیلم‌ها را تماشا کنیم و غذاهای خوشمزه‌تری بخوریم، حاضریم برای پرواز خود پول بیشتری بپردازیم. گزینه‌های غذایی هنگام پرواز محدود است. شما نمی‌توانید غذای گرم خود را بیاورید یا برای خودتان آشپزی کنید، بنابراین به چیزی که یک شرکت هواپیمایی ارائه می‌دهد متکی هستید. مسافران زیادی هنگام رزرو ارزان ترین بلیط هواپیما درباره کیفیت و تنوع غذاها رضایت کاملی ندارند. البته اگر بدانید که چنین موضوعی وجود دارد، طبیعی است که تصور شما به ایجاد سفری بهتر کمک خواهد کرد. ثابت شده است که وقتی غذا در یک کابین تحت‌فشار در ارتفاع 35000 فوتی خورده شود، طعم بدی دارد؛ بنابراین جای تعجب نیست که یک شرکت هواپیمایی با غذای خوب، مشتریان را جذب کند.

بااین‌حال، ازآنجایی‌که غذا نیز به دلیل کمبود امکانات پخت‌وپز در هواپیما محدود است، سرگرمی حین پرواز نیز برای ارائه یک تجربه خوب، کلیدی است. مسافران یک سیستم سرگرمی را به‌عنوان کلید یک تجربه خوب ارزیابی می‌کنند. اگر مجبورید نه ساعت را در یک مکان بگذرانید، نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که ما حاضریم برای جلوگیری از خستگی بیشتر هزینه کنیم.

خدمات مشتری و شهرت شرکت هواپیمایی

فقط غذا و فیلم نیست که سر مسافران را می‌چرخاند و کیف پولشان را باز می‌کند. اگر یک شرکت هواپیمایی از تحویل چمدان گرفته تا خدمه هواپیما، خدمات خوبی به مشتریان داشته باشد، خوشحال می‌شویم که پول بیشتری برای خدمات بهتر بپردازیم. حدود 40 درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی‌ها بیان کرده‌اند که تجربه خوب قبلی با یک شرکت هواپیمایی آنها را متقاعد می‌کند که دوباره بلیط را از همان شرکت رزرو کنند و حتی مبلغ بالاتری برای خرید بلیط بپردازند.

خطوط هوایی توانایی ایجاد وفاداری طولانی‌مدت از مشتریان یا ازدست‌دادن کامل آنها را از طریق ارائه خدماتی روان و حرفه‌ای دارند. خدمه پروازی دقیق، فضای ذخیره‌سازی مناسب و بازپس‌گیری سریع چمدان‌ها، مشتریان تکراری بیشتری را نسبت به ارائه قیمت پایین‌تر در مقایسه با رقبا، به دست می‌آورند.

نظر مسافران درباره کیفیت ارزان‌ترین بلیط هواپیما

کرایه پایین ممکن است بهترین راه برای جذب یک مسافر بین‌المللی برای اولین‌بار باشد، اما حفظ مسافران در مسیرهای اروپا و آسیا با ارائه خدمات بهتر و متنوع‌تر راحت‌تر و تضمینی‌تر خواهد بود. حتی اگر مسافری قبلا با ایرلاینی سفر نکرده باشد، معمولا حاضر است برای سفر با شرکت هواپیمایی که شهرت خوبی دارد، هزینه بیشتری بپردازد. چه در تبلیغات رسمی و چه تبلیغات دهان‌به‌دهان، شهرت خوب مهم است. شهرت بد می‌تواند به این معنی باشد که مشتریان برای پروازنکردن با یک شرکت هواپیمایی هزینه بیشتری را به شرکت‌های دیگر بپردازند.

برنامه‌ریزی راحت

کمتر کسی را می‌شناسیم که عاشق رسیدن به فرودگاه ساعت چهار صبح برای پرواز باشد. به نظر می‌رسد که هیچ‌کس واقعا از این موضوع لذت نمی‌برد. این مورد در واقع چیزی است که ما حاضریم برای اجتناب از آن هزینه بپردازیم. نظرسنجی‌ها نشان داده‌اند که برای داشتن زمان پرواز راحت‌تر، مایل به رزرو بلیط‌های گران‌تری هستند.

این مطلب رپورتاژ آگهی است و توسط تیم تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha