۰ نفر

کلاهبردار خودرویی دستگیر شد

۲۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۲۵
کد خبر: 824772
کلاهبردار خودرویی دستگیر شد

 متهمی که با فروش حواله خودرو ۹۰۰ میلیارد ریال از ۶۰ نفر در شاهرود کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سردار جلیل موقوفه‌ئی فرمانده انتظامی استان سمنان عصر سه‌شنبه گفت: در پی مراجعه تعداد زیادی مال‌باخته به مراکز انتظامی شهرستان شاهرود، مبنی بر اینکه فردی با ترفند سرمایه‌گذاری در بازار فروش و ثبت نام خودرو مبلغ قابل توجهی از آنان کلاهبرداری کرده است، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات فنی و تخصصی پلیس مشخص شد که فرد کلاهبردار با شیوه‌های متعددی افرادی را برای ثبت نام خودرو جذب و با دریافت چک و وجه نقد، حواله خودرو را به اشخاص مختلف واگذار کرده است.

سردار موقوفه‌ئی اضافه کرد: در این ترفند مال باختگان خودرویی را خریداری کرده بودند که به چند نفر فروخته شده بود.

فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: کلاهبردار فراری طی عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش توسط ماموران پاسگاه انتظامی روستای قلعه نو خرقان شهرستان شاهرود دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: این متهم ۳۰ ساله و غیر بومی، در تحقیقات فنی پلیس به کلاهبرداری از ۶۰ نفر اعتراف کرد، با تکمیل پرونده وی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

وی با بیان اینکه بر اساس نظر کارشناسان مبلغ کلاهبرداری از شاکیان پرونده بالغ بر ۹۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است، به شهروندان توصیه کرد: برای خرید خودرو بر اساس ضوابط و مقررات فروش از مراکز معتبر اقدام نمایند.

شهرستان شاهرود با بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha