۱ نفر

با راهبری تجلی پروژه کلاف‌سازی توسط فولاد سرمد راه‌اندازی می شود

۲۴ بهمن ۱۴۰۲، ۲۰:۳۵
کد خبر: 824766
با راهبری تجلی پروژه کلاف‌سازی توسط فولاد سرمد راه‌اندازی می شود

شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات به عنوان سهامدار شرکت فولادی سرمد ابرکوه (با ۴۸ درصد سهام) به‌عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان میلگرد فولادی در کشور بوده که به منظور تکمیل زنجیره تولیدی خود اقدام به احداث واحد های فولادسازی، کلاف سازی و احیا مستقیم نموده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، پروژه کلاف سازی با ظرفیت اسمی ۴۵۰هزارتن محصول مفتول وسیم فولادی ازسایز ۵/۵ تا ۱۶ میلی متر ازنوع آجدار وساده یکی از این طرح ها میباشد. نکته قابل توجه اینکه عملیات اجرایی این پروژه به دلیل تحریم‌ها ازسال ۹۶ متوقف شده بود، اما شرکت فولادسرمد با همت وتلاش مثال‌زدنی وتدوین استراتژی‌های لازم در بلندمدت، تکمیل و راه‌اندازی این پروژه را ازخرداد سال جاری(۱۴۰۲) آغاز و پس ازتامین بخشی از تجهیزات وماشین‌آلات مورد نیاز و افزایش سرعت تکمیل پروژه، هم‌اکنون شمارش معکوس بهره‌برداری از این پروژه عظیم صنعتی آغاز شده است.

این پروژه زیرسقفی که درکمتر از یکسال آماده بهره برداری میشود، همزمان با تولیدمیلگرد درسایت نورد در این شرکت انجام و کارکنان ومدیران این شرکت موفق به رکوردزنی تولید روزانه وماهانه شده اند و در آستانه تحقق ظرفیت اسمی نیز هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha