۰ نفر

جایگزینی زمزم با 2برند جهانی درمنطقه کلید خورد 

صادرات 4 میلیون قوطی نوشابه زمزم به عمان 

۲۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۰۷
کد خبر: 824567
صادرات 4 میلیون قوطی نوشابه زمزم به عمان 

شرکت زمزم ایران، پس از صادرات به بحرین،کویت، قطر و امارات، هم اکنون با صادرات 40 کانتینرنوشابه کولا،پرتقالی و لیموناد به عمان رکوردی تازه را در این خصوص ثبت کرد. 

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت زمزم ایران، صادرات بیش از 4.2 میلیون قوطی نوشابه زمرم به عمان در فاز اول و مذاکره با شرکای عمانی برای صادرات ثابت ماهانه70 کانتینر، خبر از بازگشت قدرتمند زمزم به بازار کشورهای حاشیه خلیج فارس و خاصه این کشور را می‌دهد. 
 
 همچنین، زمزم با راه اندازی نمایندگی رسمی فروش در عمان و اتمام مذاکرات برای راه‌اندازی خط تولید مشترک محصولات زمزم در عمان، به زودی حجم صادرات نوشابه ایرانی به عمان و منطقه را ارتقای چند برابری خواهد داد. 
 

صادرات 4 میلیون قوطی نوشابه زمزم به عمان 
در این خصوص ذکر این نکته ضروری است  که کمپین تحریم مردمی چند برند نوشابه‌ ساز جهانی در منطقه،باعث  گرایش روز افزون عمومی به محصول زمزم شده و دلیلی است تا بازگشت زمزم به عمان، پس از یک وقفه طولانی (ازسال 2018) آغاز شود؛ چرا که تعرفه گذاری 65 درصدی بر محصولات زمزم از سوی وزارت بهداشت و گمرک عمان، فضای رقابت نابرابری برای شرکت ملی ایرانی ساخته بود. 
 
شایان ذکر است، کیفیت و طعم مناسب محصولات زمزم، رمز رقابت موفق زمزم درعمان بوده و با وجود 3 برند عربستانی، اماراتی و اردنی که از قوانین تعرفه آزاد بین کشورهای شورای همکاری خلیج فارس استفاده می‌کنند رخ داده است ؛چرا که زمزم با وجود 65 درصد تعرفه بالاتر از برندهای جهانی و منطقه‌ای توانسته به بازار عمان بازگردد. 
 
گفتنی است، در ماه‌های اخیر، فهرستی از برندهای تجاری مشهور بین مردم منطقه تهیه شده‌ که معرف شرکت‌هایی است که آشکارا یا پنهان  از جنگ علیه مردم غزه حمایت کرده بودند. در لیست شرکت‌های مورد خشم مردم، دو شرکت نوشابه سازی چند ملیتی نیز وجود دارند .

صادرات 4 میلیون قوطی نوشابه زمزم به عمان 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha