۰ نفر

رفع تنش آبی در ۲ هزار و ۱۰۰ روستای شهرستان دنا

۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۲۰:۰۳
کد خبر: 824415
رفع تنش آبی در ۲ هزار و ۱۰۰ روستای شهرستان دنا

طرح آبرسانی توت نده و سرتنگ توت نده در شهرستان دنا به مناسبت دهه مبارکه فجر با حضور جمعی از مسئولان افتتاح شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران،  سرپرست فرمانداری دنا با بیان اینکه در دهه فجر انقلاب هفتادو دو طرح عمرانی و خدماتی در این شهرستان بهره برداری شده است گفت: آبرسانی به توت نده، گاز رسانی به دو روستای دشت بزرگ، منج، آسفالت روستای بهرام بیگی به طول ۱۵ کیلومتر و آغاز طرح آبرسانی به‌روستاهای سادات محمودی از جمله طرح های دهه فجر ۱۴۰۲ بود.

شعبانی اعتبار  این طرح ها را ۲۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: بیشتر طرح ها در حوزه راه، آب، گاز، برق و میراث فرهنگی بود.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان در آیین افتتاح طرح آبرسانی توت نده و سرتنگ توت نده گفت: اجرای هزار و ۳۰۰ متر خط لوله و تجهیز ایستگاه پمپاژ بخشی از عملیات آبرسانی است که با تلاش کارکنان این اداره انجام شد.
 
امید صالحی با بیان اینکه بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ نفر از منافع این طرح ۱۲۰ میلیارد ریالی بهره مند می‌شوند افزود: کهگیلویه و بویراحمد در زمینه پیشرفت طرح های جهاد آبرسانی رتبه ۲ کشور را کسب کردیم.
 
مدیرعامل آب و فاضلاب استان گفت: با تکمیل عملیات اجرایی این طرح حجم تولید و انتقال آب از ۱۲ لیتر بر ثانیه به حدود ۳۲ لیتر بر ثانیه می‌رسد که نتیجه آن پایداری آب این مجموعه روستا است.
 
وی افزود: البته با توسعه شاخص جمعیتی تا ۱۰ سال آینده مشکلی در این منطقه نخواهیم داشت.
 
معاون سیاسی امنیتی استانداری هم گفت: از تلاش‌های مجموعه آب و فاضلاب به ویژه در تنش آبی سال‌های اخیر قدردانی دارم.
 
هاشمی افزود: ادعا نداریم، همه مطالبات مردم در حد اعلا پاسخ داده شده، مشکلات وجود دارد، اما خادمان مردم پای کار هستند.
 
معاون سیاسی استاندار افزود: امروز شاهد افتتاح پروژه‌ای حیاتی برای یکی از مجموعه روستاهای مهم استان در زمینه زیرساخت آب آن هم با پیش‌بینی افق ۱۰ ساله هستیم و این کمترین خدمتی است که می‌توانستیم انجام دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha