۰ نفر

هتریک تیم ملی فوتسال زنان ایران در کافا

۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۴۱
کد خبر: 824368
هتریک تیم ملی فوتسال زنان ایران در کافا

تیم ملی فوتسال زنان ایران قهرمان مسابقات کافا در تاجیکستان شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ورزش سه، سومین دوره مسابقات فوتسال زنان در تورنمنت کافا، از 13 الی 22 بهمن ماه به میزبانی تاجیکستان برگزار شد و تیم ملی زنان کشور ایران هم به عنوان مدافع قهرمانی در دو دوره اخیر، در این رقابت‌ها حضور داشت. تورنمنتی که با حضور 5 تیم ایران، قرقیزستان، ازبکستان، تاجیکستان و ترکمنستان برگزار شد و در نهایت دختران کشورمان با کسب 4 پیروزی متوالی، ثبت 34 گل زده و دریافت تنها یک گل، قاطعانه قهرمان این تورنمنت شد.
 
شاگردان فروزان سلیمانی در دیدار نخست این تورنمنت به مصاف ازبکستانی رفتند که جدی‌ترین رقیب فوتسال ایران در آسیا در سال‌های اخیر بوده است، اما ازبک‌ها در تورنمنت امسال با ترکیبی کاملا متفاوت و جوان نسبت به دو دوره قبلی به میدان آمد و در نهایت هم با نتیجه 5 بر یک مغلوب دختران فوتسال ایران شد. تیم زنان ایران در ادامه راه هم در مقابل سه حریف دیگر جشنواره گل به راه انداخت. قرقیزستان با نتیجه 11 بر صفر، ترکمنستان با نتیجه 9 بر صفر و تاجیکستان میزبان با نتیجه 9 بر صفر مغلوب شاگردان فروزان سلیمانی شدند و اصلا در مقابل قهرمان بلامنازع قاره کهن، حرفی برای گفتن نداشتند.
 
آخرین دیدار تیم ملی فوتسال زنان در تورنمنت کافا، عصر امروز از ساعت 17:30 مقابل تاجیکستان برگزار شد و شاگردان سلیمانی در همان نیمه نخست 6 گل وارد دروازه حریف خود کردند. در نیمه دوم هم علی رغم انجام پاورپلی توسط تیم ایران، ستاره‌های کشورمان تنها موفق به ثبت سه گل دیگر شدند و در نهایت با نتیجه 9 بر صفر از سد میزبان گذشتند. در نهایت با این نتیجه تیم ملی کشورمان قاطعانه و با 12 امتیاز و ثبت 34 گل و دریافت فقط 1 گل در طول چهار مسابقه، برای سومین بار متوالی قهرمان تورنمنت کافا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha