۰ نفر

محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در خراسان شمالی

۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۰۶
کد خبر: 824259
محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در خراسان شمالی

رییس پلیس راهور خراسان شمالی تمهیدات ترافیکی اتخاذ شده در راهپیمایی ۲۲ بهمن را تشریح کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سرهنگ احمد خندانی صبح شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها در خصوص محدودیت‌های ترافیکی در شهرستان‌های خراسان شمالی به مناسبت راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن گفت: به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، ممنوعیت و محدودیت تردد و توقف از ساعت ۷:۰۰ صبح تا پایان راهپیمایی اعمال می‌شود.

وی در ادامه افزود: در مرکز خراسان شمالی تمامی معابر منتهی به میدان شهید تا میدان قائم (بازرگانی) و در ادامه مسیر تا مصلی امام خمینی (ره) محدودیت تردد دارند.

رئیس پلیس راهور خراسان شمالی بیان کرد: در شیروان از تقاطع دفاع مقدس_ پل کشاورزان_ بلوار امام خمینی_ میدان انقلاب_ بلوار امام رضا (ع) تا مصلی و مسیرهای منتهی به آن محدودیت تردد وجود دارد.

سرهنگ خندانی بیان کرد: در مانه و سملقان معابر منتهی به تقاطع بانک رفاه تا میدان مسجد جامع محدودیت دارند.

وی بیان کرد: در فاروج از مسجد آل یاسین در انتهای خیابان طالقانی و در مسیر خیابان طالقانی و خیابان موفق تا تقاطع رضوی و معابر منتهی به آن محدودیت برقرار است.

رئیس پلیس راهور خراسان شمالی گفت: در گرمه مسیرهای منتهی از میدان ارشاد تا میدان امام علی (شهرداری)، همچنین مراسم پایانی تقاطع در امام حسین (مرکزی) محدودیت تردد اعلام می‌شود.

سرهنگ خندانی بیان کرد: در اسفراین مجتمع بسیج واقع در خیابان ولی عصر به سمت میدان امام خمینی (ره) و معابر منتهی به آن‌ها این محدودیت اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: در جاجرم تمامی مسیرهای منتهی از میدان امام به سمت خیابان‌های بهشتی – مطهری- باهنر و پایان مراسم بازگشت در میدان امام خمینی (ره) است.
رئیس پلیس راهور خراسان شمالی تصریح کرد: در راز و جرگلان تمامی معابر منتهی به میدان معلم تا مقابل شهرداری راز محدودیت تردد دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha