۰ نفر

ثبت‌نام کارت جدید نکسو با سود روزشمار آغاز شد

۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۱۹
کد خبر: 824153
ثبت‌نام کارت جدید نکسو با سود روزشمار آغاز شد

نکسو، نسل جدید کارت‌های بانکی است که با اتصال به صندوق درآمد ثابت هدیه فارابی، امکان دریافت سود روزشمار را برای دارندگان این کارت فراهم می‌کند. ثبت‌نام و دریافت این کارت بانکی بسیار ساده و به‌صورت آنلاین انجام می‌شود و تمام امکانات کارت‌های معمول بانکی را بعلاوه امکان سرمایه‌گذاری و دریافت سود روزشمار دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین، ثبت‌نام کارت جدید نکسو (عضو شتاب) با امکان دریافت سود روزشمار 23 تا 26.1 درصد آغاز شد. نکسو، نسل جدید کارت‌های بانکی است که با اتصال به صندوق درآمد ثابت هدیه فارابی، امکان دریافت سود روزشمار را برای دارندگان این کارت فراهم می‌کند. ثبت‌نام و دریافت این کارت بانکی بسیار ساده و به‌صورت آنلاین انجام می‌شود و تمام امکانات کارت‌های معمول بانکی را بعلاوه امکان سرمایه‌گذاری و دریافت سود روزشمار دارد.

مزیت کارت نکسو نسبت به سایر کارت‌های بانکی چیست؟

اولین مزیت کارت نکسو نسبت به سایر کارت‌های بانکی، امکان دریافت سود روزشمار 23 تا 26.1 درصد بدون محدودیت واریز و برداشت است. دارندگان کارت نکسو به ازای هر ریال از دارایی‌شان سود روزشمار دریافت می‌کنند و این سود روزشمار نیز تحت تاثیر واریز و برداشت‌های روزانه قرار نمی‌گیرد. در حالی‌که اگر مانده حساب شما در کارت‌های معمولی بانک، 29 روز 100 میلیون تومان باشد و در روز آخر ماه به هر دلیلی موجود حساب خود را خالی کنید، تمام 29 روزی که پول در حساب‌تان موجود بوده سوخت می‌شود و عملا هیچ سودی دریافت نمی‌کنید؛ در حالی‌که کارت نکسو به‌ازای هر روز به شما سود پرداخت می‌کند و واریز و برداشت نیز تاثیری در روند پرداخت سود آن ندارد.

آیا دریافت کارت نکسو شرایط خاصی دارد؟

دریافت کارت نکسو حتی از کارت‌های معمولی بانک نیز ساده‌تر است. کافیست روی لینک ثبت‌نام آنلاین کلیک کنید و تمام فرایند ثبت‌نام را به‌صورت غیرحضوری و آنلاین تکمیل کرده و کارت را طی یک الی دو هفته بعد به‌صورت رایگان درب منزل خود دریافت کنید. بد نیست بدانید کارت نکسو محصول جدید گروه مالی فارابی است که با همکاری بانک پاسارگاد در دسترس قرار گرفته است.

کارت نکسو یا کارت‌های قدیمی بانک؟

همان‌طور که اشاره شد کارت نکسو نسل جدید کارت‌های بانکی است که مهمترین مزیت استفاده از این کارت، پرداخت سود روزشمار تا 26.1 درصد است. با توجه به توسعه زیرساخت فنی و مالی کارت نکسو توسط فارابی، مشتری هیچ‌وقفه‌ یا پیچیدگی خاصی در استفاده این کارت تجربه نمی‌کند و به‌سادگی می‌تواند از نکسو در خرید آنلاین، خرید از دستگاه‌های کارتخوان، کارت‌ به کارت،‌ انتقال وجه پایا و ساتنا و… استفاده کند؛ بنابراین استفاده از کارت نکسو می‌تواند یک جایگزین منطقی برای کارت‌های قدیمی بانک‌ها باشد.

متقاضیان استفاده از کارت نکسو کافیست از طریق لینک ثبت‌نام کنند و به هر مقدار که می‌خواهند دارایی خود را به صندوق سرمایه‌گذاری درآمد ثابت هدیه فارابی منتقل کنند. پس از آن هر ریال موجودی مشتری به چرخه سرمایه‌گذاری وارد شده و فرایند پرداخت سود روزشمار آغاز می‌شود. توجه داشته باشید این سرمایه‌گذاری هیچ وقفه یا اختلالی در دسترسی مشتری به موجودی حساب بانکی ایجاد نمی‌کند و در هر لحظه از شبانه‌روز می‌توان همانند کارت‌های معمولی بانکی، از کارت نکسو استفاده کرد.

چگونه کارت نکسو را دریافت کنیم؟

ثبت نام و صدور کارت نکسو به صورت آنلاین و از طریق این لینک انجام می‌شود؛ بنابراین به‌راحتی می‌توانید با وارد کردن اطلاعات، کارت نکسو را درب منزل خود دریافت کنید. برای دریافت سود نیز باید حتما از طریق سامانه یکپارچه فارابی‌زون در صندوق هدیه فارابی سرمایه‌گذاری کنید.

اگر جهت استفاده یا فعال‌سازی کارت نکسو به راهنمایی نیاز دارید، در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید با کارشناسان مرکز پشتیبانی فارابی با شماره 1561(بدون پیش‌شماره) در ارتباط باشید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha