۰ نفر

مشاوران املاک بخوانند

۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۰۶
کد خبر: 824118
مشاوران املاک بخوانند

از امروز پیرو بخشنامه وزارت راه و شهرسازی به مشاوران املاک استان تهران، سامانه ایران املاک جهت ثبت قرارداد اجاره از دسترس خارج شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از  باشگاه خبرنگاران،وزارت راه و شهرسازی به مشاوران املاک اعلام کرده از امروز ۲۱ بهمن بخش اجاره سامانه ایران املاک از دسترس خارج و سامانه «خودنویس» جایگزین آن خواهد شد.

در پی رایگان شدن دریافت کد رهگیری قرارداد اجاره برای مالکان و مستاجران، امروز وزارت راه و شهرسازی با ارسال پیامکی به مشاوران املاک استان تهران از آنها خواسته تا پس از طی یک فرآیند آموزشی در تنظیم قراردادهای اجاره سامانه «خودنویس» را جایگزین سامانه ایران املاک کنند. تهران پنجمین استانی است که به این سامانه متصل می‌شود. پیش از این مشاوران املاک استان‌های یزد، کرمانشاه، کرمان و سیستان و بلوچستان به سامانه خودنویس متصل شده بودند.

در این پیامک آمده است: «با توجه به خاموش شدن بخش اجاره سامانه فعلی ایران املاک، از روز شنبه (۲۱ بهمن ۱۴۰۲) در استان شما سامانه خودنویس (سامانه ثبت قراردادهای معاملات املاک و مستغلات کشور) جایگزین آن خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا موسوی IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    0 0
    ودادن چند ماه سود به صاحبان خانه ها واملاک به بهانه های واهی از دادن کرایه به صاحبان خانه ها طفره رفته وکلابرداری نموده وموجرین وصاحبان خانه ها پس از عدم دریافت سود وکرایه مجبور خواهند شد مستاجرین را از خانه بیرون نمایند وصاحبان بنگاه با کلاهبرداری نمودن از پرداخت پول رهن به مستاجرین وعدم توان پرداخت پول متواری گردیده .علیهذا میتدعی است مسئولین محترم اتحادیه ها وبازرسین ودادستان محترم بهنوان مدعی العموم با متخلفین وکلاهبرداران در واحدهای صنی مشاورین املاک در شهرستان مبارکه اصفهان با آنان وفق قانون ومقررات برخورد نمایند .با تشکر وسپاس