۲ نفر

یک مقام مسئول اعلام کرد؛

هیچ اختلالی در فروش نان به مردم در حال حاضر وجود ندارد/ عرضه نان بصورت پایدار در حال انجام است

۲۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۲۸
کد خبر: 823950
هیچ اختلالی در فروش نان به مردم در حال حاضر وجود ندارد/ عرضه نان بصورت پایدار در حال انجام است

مدیر اجرایی طرح هوشمندسازی یارانه ارد و نان با بیان اینکه اختلال صبح دیروز در سامانه بلافاصله بعد از چند ساعت برطرف و استفاده از کارتخوانهای هوشمند از سرگرفته شده است، گفت: عرضه نان به مردم بصورت پایدار در حال انجام است.

محمد رسول نظافتی، مدیر اجرایی طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان در گفتگو با خبرنگار اقتصاد آنلاین، با بیان اینکه اختلال صبح دیروز در سامانه بلافاصله بعد از چند ساعت برطرف و استفاده از کارتخوانهای هوشمند از سرگرفته شده است، گفت: عرضه نان به مردم بصورت پایدار در حال انجام است.  
 وی افزود: صبح دیروز بلافاصله دو مرتبه با ارسال پیامک به نانوایی های سراسر کشور اعلام کردیم عرضه نان به مردم را با فروش نقدی یا از طریق کارتخوان های معمولی انجام دهند که خوشبختانه بعد از چند ساعت و با برطرف شدن اختلال، استفاده از کارتخوانهای هوشمند از سرگرفته شد.
 به گفته نظافتی، از ابتدای آغاز طرح هوشمندسازی برای مواقع خاص مانند قطعی سامانه، خرابی دستگاه یا هر رویدادی که فرآیند پرداخت از طریق کارتخوان های هوشمند را دچار اختلال کند، روش‌های جایگزین کارت‌خوان هوشمند شامل فروش نقدی یا فروش از طریق کارتخوان های معمولی به نانوایان اطلاع رسانی شده بود تا نانوایان بتوانند عرضه نان به مردم را بصورت پایدار انجام دهند.
وی اظهار داشت: براین اساس هیچ دلیلی برای عدم عرضه نان به مردم در ساعات مذکور وجود نداشته است. 
نظافتی گفت: سامانه برای محاسبه آرد و کمک هزینه نانوایان در بازه زمانی اختلال، اطلاعات ثبت شده در دوره مشابه قبلی واحد نانوایی را ملاک قرار می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    دروغ شنیده بودیم نا تا این حد
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    اگر بیات نمی شد حتما بازار سیاه داشت