۱ نفر

بازنشستگان آموزش و پرورش بخوانند

۱۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۴۰
کد خبر: 823827
بازنشستگان آموزش و پرورش بخوانند

معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد که حکم بازنشستگی بیش از یکهزار نفر از بازنشستگان سازمان آموزش و پرورش استثنایی مشمول، صادر شده و در پایان بهمن‌ماه «حقوق» بازنشستگی، «معوقات» و «عیدی» پایان سال به صورت یکجا به حساب این افراد واریز می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، رضا فیضی نژاد اظهار کرد: به موجب تبصره پنج ماده واحده قانون تشکیل سازمان آموزش و پرورش استثنایی مصوب ۲۱ آذرماه سال ۱۳۶۹ مجلس شورای اسلامی، پنج سال خدمت دولتی رضایت‌بخش در سازمان از هر نظر از جمله بازنشستگی، ۶ سال محسوب می‌شود و سازمان مذکور مکلف است پس از صدور حکم احتساب یک سال سنوات ارفاقی مزبور، کسور بازنشستگی مقرر را براساس حقوق و فوق‌العاده‌های همان حکم محاسبه و به صندوق بازنشستگی کشوری واریز کند.

وی تاکید کرد: به دلیل عدم واریز وجوه مزبور توسط سازمان آموزش و پرورش استثنایی امکان صدور حکم بازنشستگی برای کارکنان مشمول از سوی این صندوق میسر نبوده است.

فیضی نژاد با بیان اینکه «با پیگیری‌های متعدد صندوق بازنشستگی کشوری و واریز کسور مربوطه از سوی سازمان آموزش و پرورش استثنایی، حکم بازنشستگی بیش از یکهزار نفر از بازنشستگان مشمول صادر شده است»، گفت: در پایان بهمن‌ماه جاری، حقوق بازنشستگی، معوقات و عیدی پایان سال این افراد به صورت یک‌جا به حساب‌شان واریز می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • خدایار IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    0 0
    ازخدابترسین دروغ نگین
  • CA ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    دروغ در رگ وریشه تان جا گرفته بنده ۳۱ شهریور ۴۰۲ باز نشسته شدم در مدارس عادی اوایل آذر پیامک برایم امد که مدارکتان توسط ناحیه مذکور به دست سازمان رسیده تمام بدهی هایم هم صاف شده امروز که ۱۹ بهمن هست هیچ حکمی برایم زده نشده خدا حلال کند آخر دی مبلغ ناچیزی به حسابمان ریخته اند اما نه از حکم نه حقوق بهمن ونه عیدی هیچ خبری نیست از اداره مان هم می پرسیم می گویند ما هیچ اطلاعی نداریم
  • بازنشسته ی ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ JP ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    0 0
    پس بازنشسته های ۱۴۰۰ چی؟