۰ نفر

کشف کالای قاچاق با ترفند مرسوله پستی در خرم آباد

۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۳۷
کد خبر: 823727
کشف کالای قاچاق با ترفند مرسوله پستی در خرم آباد

فرمانده انتظامی لرستان از کشف کالای قاچاق خارجی به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق با ترفند مرسوله پستی شرکت تیپاکس در شهرستان خرم آباد خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، فرمانده انتظامی لرستان گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی در پی کسب خبری مبنی بر این که یک دستگاه خودروی کامیون قصد دارد مقادیری کالای قاچاق از استان‌های جنوبی وارد استان کند تحقیقات خود را آغاز کردند.

سردار یحیی الهی گفت: مأموران موفق شدند خودروی مذکور را در محور خرم آباد - اندیمشک شناسایی و در بازرسی از آن یک هزار و ۵۸۳ عدد انواع اسباب بازی و ۵ هزار و ۱۸۴ قلم انواع ظروف آشپزخانه خارجی بدون هرگونه مدارک و اسناد مثبته گمرکی تحت عنوان مرسولات پستی شرکت تیپاکس کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شده است گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار الهی در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا پایه‌های تولید، اشتغال و اقتصاد کشور را متزلزل می‌کند، لذا می‌طلبد دیگر دستگاه‌ها نیز با عزمی جهادی در این خصوص با پلیس همکاری بیشتری داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha