۰ نفر

افزایش نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان به ۱۴۴ نفر

۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۲۲:۲۹
کد خبر: 823679
افزایش نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان به ۱۴۴ نفر

سخنگوی شورای نگهبان گفت: براساس بررسی‌های صورت گرفته تعداد نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری به ۱۴۴ نفر افزایش یافت که اسامی آن‌ها امشب به وزارت کشور ارسال می‌شود تا به اطلاع داوطلبان رسانده شود.

به گزارش اقتصادآنلاین  به نقل از ایسنا، هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگو با بخش خبری ۲۱ سیما از پایان مهلت بررسی اعتراضات داوطلبان انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری خبر داد و اظهار کرد: این اعتراضات توسط فقهای شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت.

وی همچنین اعلام کرد که بر اساس بررسی‌های صورت گرفته تعداد نامزدهای این انتخابات به ۱۴۴ نفر افزایش یافت که اسامی آن‌ها امشب به وزارت کشور ارسال می‌شود تا به اطلاع داوطلبان رسانده شود.

سخنگوی شورای نگهبان عنوان کرد: با توجه به تایید صلاحیت‌های جدید و استفاده نامزدها از ظرفیت قانونی تغییر حوزه انتخابیه، انتخابات مجلس خبرگان رهبری در تمامی حوزه‌های انتخابیه برگزار خواهد شد.

طحان نظیف در پایان ابراز امیدواری کرد که انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار می‌شود، پرشور باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha