۳ نفر

فوری / اطلاعیه تعطیلی مدارس سه شنبه ۱۷ بهمن

۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۰۰
کد خبر: 823234
فوری / اطلاعیه تعطیلی مدارس سه شنبه ۱۷ بهمن

فردا ۱۷ بهمن مدارس کدام استانها تعطیل است؟

به گزارش اقتصادآنلاین، بارش برف و یخبندان طی روزهای گذشته مدارس بسیاری از استان‌ها را به تعطیلی کشانده است.

تعطیلی مدارس ۱7 بهمن

استانداری تهران و سایر استان‌ها درباره تعطیلی مدارس در ۱۷ بهمن ماه هنوز اطلاعیه ای صادر نکرده است. (در صورت اعلام تعطیلی مدارس تهران و سایر استان ها این گزارش به روز می شود.)

اخبار هواشناسی ایران

پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز، دوشنبه، در برخی مناطق استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، همدان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، شمال ایلام و ارتفاعات البرز مرکزی و سه‌شنبه با شدت کمتری در این مناطق و به‌صورت پراکنده در شمال شرق بارش برف، باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

بیشترین بارش‌های امروز برای جنوب آذربایجان غربی،‌ غرب کردستان و شمال کرمانشاه است. طی امروز و فردا در شمال غرب، غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، برخی مناطق شمال شرق و مرکز وزش باد شدید، در برخی مناطق گردوخاک و در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل وزش باد گرم جنوبی و افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

از امروز تا آخر هفته در اکثر مناطق کشور به‌جز بخش‌هایی از جنوب کشور افزایش نسبی دما روی می‌دهد. خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان طی سه‌روز آینده و دریای خزر در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه مواج است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha