۰ نفر

توقیف لکسوس ۵۰ میلیارد ریالی در فردیس

۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۴۱
کد خبر: 823193
توقیف لکسوس ۵۰ میلیارد ریالی در فردیس

مأموران با هماهنگی مقام قضائی به پارکینگ نگهداری یک دستگاه خودروی خارجی اعزام شدند و در بازرسی از آن یک دستگاه سواری لکسوس x ۵۷۰ فاقد پلاک بر روی یک تریلی خودروکش کشف کردند. ارزش این خودرو بر اساس نظر کارشناسان، ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان البرز از کشف یک دستگاه لکسوس قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در شهرستان فردیس خبر داد.

سرهنگ پیمان لطیفی گفت: در پی دریافت اخبار مردمی مبنی بر نگهداری یک دستگاه خودروی خارجی فاقد پلاک در یک پارکینگ در شهر فردیس، بررسی موضوع در دستورکار مأموران پلیس آگاهی شهرستان فردیس قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله مأموران با هماهنگی مقام قضائی به پارکینگ مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از آن یک دستگاه سواری لکسوس x۵۷۰ فاقد پلاک بر روی یک تریلی خودروکش کشف کردند. ارزش این خودرو بر اساس نظر کارشناسان، ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان البرز با اشاره به احراز قاچاق بودن خودرو بیان کرد: در پلیس امنیت اقتصادی استان پرونده تشکیل و به مراجع قضائی ارسال شد. در سال‌های اخیر که تاکید مقام معظم رهبری بر رونق تولید است، پلیس با عزمی جدی‌تر با مقوله قاچاق برخورد می‌کند تا از این طریق نقش خود در این زمینه را ایفا کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha