۰ نفر

امروز ۱۵ بهمن مدارس کدام استان‌ها تعطیل است؟

۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۴۴
کد خبر: 822959
امروز ۱۵ بهمن مدارس کدام استان‌ها تعطیل است؟

بارش برف و برودت هوا در روزهای اخیر باعث تعطیلی مدارس برخی از شهرستان‌های کشور شده است و احتمالاً روز یکشنبه نیز شاهد تعطیلی مدارس برخی از نقاط کشور خواهیم بود.

به گزارش اقتصادآنلاین، دیروز شنبه ۱۴ بهمن مدارس شهرستان‌های فیروزکوه، پردیس، دماوند و رودهن در استان تهران به دلیل بارش برف و برودت هوا در نوبت صبح غیر حضوری شد.

همچنین در این روز مدارس تمامی مقاطع تحصیلی بخش آسارا در کرج و مقطع ابتدایی شهرستان طالقان در نوبت صبح، تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان کوهین استان قزوین در نوبت صبح و بعدازظهر، مدارس ابتدایی و متوسطه اول شهرستان کلاله در استان گلستان، شیفت صبح تمامی مدارس ابتدایی و کودکستان‌های استان زنجان، تمامی مقاطع تحصیلی شیفت صبح شهرستان‌های ایجرود و ماهنشان و مدارس متوسطه اول بخش مرکزی خدابنده و مدارس شهرستان‌های ازنا و الیگودرز در استان لرستان تعطیل بود.

همچنین روز شنبه مدارس همه مقاطع تحصیلی شهرستان‌های فریدونشهر، فریدن، خوانسار، و بویین میاندشت و بخش‌های نیاسر، قمصر، برزک و روستاهای بخش مرکزی کاشان و مقاطع ابتدایی شهرستان گلپایگان و همچنین تمامی مدارس شهرستان کوهرنگ در استان چهار محال و بختیاری با یک ساعت تأخیر آغاز شد.

در خصوص تعطیلی مدارس در شهرستان‌های مختلف کشور در روز یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ هنوز تصمیم‌گیری نشده است اما با توجه به تداوم بارش‌ها و برودت سرما و یخبندان در برخی مناطق، احتمال تعطیلی مدارس در تعدادی از شهرستان‌ها وجود دارد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص پیش‌بینی بارش‌ها در روزهای آتی گفته است: روز سه شنبه (۱۶ بهمن) با ورود سامانه جدید بارشی در غرب ، شمال غرب، سواحل دریای خزر برخی مناطق واقع در دامنه های جنوبی البرز و شمال شرق کشور بارش برف باران و وزش باد رخ می دهد و همچنین روز چهارشنبه سامانه بارشی در شمال شرق فعالیت خواهد داشت و بتدریج از مرزهای شرقی خارج خواهد شد. همچنین در سایر مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha