۰ نفر

انتقاد تند یک امام جمعه از حک تصاویر زنان جوان بر سنگ قبرها

۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۳۶
کد خبر: 822657
انتقاد تند یک امام جمعه از حک تصاویر زنان جوان بر سنگ قبرها

امام جمعه شیراز گفت: در مملکت اسلامی عکس زنان فوت شده را روی اعلامیه‌ها و سنگ قبرشان نمی‌زنند چرا که مزار مرحومین باید دارای رعایت شرعیات باشد، اما با کمال تاسف رسم شده که تصاویر زنان جوان را روی اعلامیه و سنگ قبرها حک می‌کنند که این عمل دور از شان مسلمانان است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  امام جمعه شیراز، ازدواج را از سنت های پیامبر اسلام (ص) دانست و گفت: هم دولت و هم خانواده ها وظیفه دارند که زمینه و شرایط را برای ازدواج جوانان فراهم کنند.

وی گفت: امید است باقی‌مانده برنامه‌های دولت سیزدهم هرچه زودتر به ثمر بنشیند و قشر ضعیف جامعه که دچار تگنا هستند در زندگی‌شان فرجی ایجاد شود.

 فاطمی بیان کرد: امید است یک انتخابات وزین، آبرومند، مملو از صفا، صمیمیت و برادری و در شان ملت ایران برگزار شود چراکه ارزش انتخابات در جمهوری اسلامی ایران صداقت و رقابت سالم است.

امام جمعه موقت شهرکرد اظهار داشت: شان جمهوری اسلامی صداقت و رقابت سالم است و در انتخابات حفظ آبروی افراد و دوری از دروغ و تهمت و افترا ضروری است.

وی با اشاره به گناه بزرگ سقط جنین، تصریح کرد: سقط جنین مساله شوم، شرم‌آور و گناه بزرگی است. هیچکس اجازه سقط جنین ندارد این عمل شیطانی و گناه کبیره است چرا که کشتن یک بچه آثار و عواقب وخیمی برای زندگی دنیوی و اخروی آن افراد دارد.

 فاطمی ادامه داد: در مملکت اسلامی عکس زنان فوت شده را روی اعلامیه‌ها و سنگ قبرشان نمی‌زنند چرا که مزار مرحومین باید دارای رعایت شرعیات باشد، اما با کمال تاسف رسم شده که تصاویر زنان جوان را روی اعلامیه و سنگ قبرها حک می‌کنند که این عمل دور از شان مسلمانان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 0
    کاشکی یکم بفکر معیشت مردم باشید که از برکت دولت انقلابی شما مردم حتی نمیتونن سنگدون مرغ بخورند