۰ نفر

گلکسی S۲۴ اولترا غول جدید سامسونگ چه ویژگی‌های خاصی دارد؟

۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۳۰
کد خبر: 822291
گلکسی S۲۴ اولترا غول جدید سامسونگ چه ویژگی‌های خاصی دارد؟

شرکت سامسونگ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۴ از پرچمدار جدیدش، گلکسی S۲۴ اولترا رونمایی کرد و این گوشی به محض رونمایی و ورود به بازار به دلیل قابلیت‌های منحصربه‌فردش مورد استقبال شدید استفاده‌کنندگان در سراسر جهان قرار گرفت.

به گزارش اقتصاد آنلاین، گوشی گلکسی S۲۴ به‌عنوان پرچمدار جدید شرکت کره‌ای سامسونگ در دو هفته اخیر تمامی توجهات را به خود جلب کرده است. این گوشی به فاصله کمی پس از رونمایی شدن توسط سامسونگ، وارد بازار موبایل در ایران شد و به خاطر قیمت حدود ۸۵ میلیونی آن در بازار جنجال برانگیز شد. 

طبیعی است که با ورود هر گوشی پرچمدار جدید به بازار، آن گوشی به خاطر هیجانات و اشتیاق کاربران تا مدت‌ها مورد توجه قرار گرفته و حتی با قیمتی بالاتر از قیمت واقعی به فروش گذاشته شود، اما گوشی گلکسی S۲۴ به راستی قابلیت‌های منحصربه‌فردی دارد که می‌توان آن را به‌عنوان یک رقیب برای گوشی‌های پرچمدار آیفون در نظر گرفت.

در ادامه با هفت مورد از قابلیت‌های منحصربه‌فرد این گوشی آشنا می‌شوید:

بهینه‌سازی قابلیت‌های هوش مصنوعی

هوش مصنوعی محور اصلی مانور سامسونگ برای گوشی گلکسی S۲۴ اولترا است. سامسونگ ظرف یکی دو سال گذشته تلاش زیادی برای بهینه‌سازی قابلیت‌های هوش مصنوعی و ارائه توانایی‌های منحصربفرد مبتنی بر AI کرده که نتایج آن‌ها در گلکسی S۲۴ اولترا قابل مشاهده است. قابلیت «Circle to search» سامسونگ، مکانیزم جدیدی است که با کشیدن دایره و ضربه زدن بر روی آن، صفحه‌ای شامل تمام اطلاعات مرتبط موجود در موتور جستجوی گوگل به کاربران نمایش داده می‌شود. همچنین به کمک قابلیت ترجمه زنده در گلکسی S۲۴ اولترا می‌توانید به‌سادگی با هر کسی که به زبانی غیر از زبان شما صحبت می‌کند مکالمه کنید و ترجمه آنی سخنان او را به زبان خود بشنوید.

قاب تیتانیومی فوق‌العاده

گلسی S۲۴ اولترا از یک قاب تیتانیومی پیشرفته بهره‌مند است که باعث چشم‌نواز شدن و کاهش وزن این گوشی شده و این مدل را نسبت به سایر گوشی‌های سامسونگ در بازار متمایز می‌کند. سطح این گوشی به طوری طراحی شده که استفاده‌کنندگان استرس لیز خوردن آن را نداشته باشند. تیتانیومی بودن قاب این گوشی باعث شده که پرچمدار جدید سامسونگ از این لحاظ به رقیبی جدی برای آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرومکس تبدیل شود.

طول عمر بالای باتری

بدون شک یکی از برترین قابلیت‌های گوشی گلکسی S۲۴ اولترا، عمر طولانی باتری آن است که بسیاری از استفاده‌کنندگان از آن شگفت‌زده شده‌اند. بین تراشه جدید و کارآمدتر اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و اصلاحات نرم افزار مدیریت باتری که سامسونگ از سال گذشته انجام داده است، اکنون به نظر می‌رسد که طول عمر باتری نقطه قوت واقعی گلکسی اس ۲۴ اولترا باشد. گفته می‌شود این گوشی در طول مدت ۴۸ ساعته تست آن فقط یک‌بار شارژ شده که از این حیث کم‌نظیر است.

صفحه نمایش تخت و زیبا

یکی دیگر از تغییراتی که سامسونگ در پرچمدار جدیدش ایجاد کرده، تغییر صفحه نمایش آن است که باعث شده گوشی گلکسی S۲۴ از این حیث در رده بهترین گوشی‌های بازار قرار بگیرد. صفحه این گوشی تخت‌تر از مدل‌های قبلی شده که باعث بهبود نمایشگر گوشی شده و در دست گرفتن گوشی را برای کاربران راحت‌تر کرده است. همچنین سامسونگ با افزایش چشمگیری روشنایی گوشی برگ برنده دیگری رو کرده است. حداکثر روشنایی پانل اس ۲۴ اولترا برابر با ۲۶۰۰ نیت است که در مقایسه با روشنایی ۱۷۵۰ نیتی اس ۲۳ اولترا پیشرفتی بزرگ به شمار می‌رود. نتیجه این امر دستیابی به صفحه نمایشی بسیار روشن در این گوشی است که حتی زیر تابش مستقیم خورشید نیز به‌سادگی قابل خواندن خواهد بود.

پوشش ضدانعکاس نمایشگر

یکی از ویژگی‌های پرچمدار جدید سامسونگ که اساساً آن را بی‌رقیب می‌کند، بحث پوشش انعکاس نمایشگر این تلفن همراه است. حتی آیفون ۱۵ پرومکس که از نظر جنس بدنه رقیبی برای گلکسی S۲۴ اولترا محسوب می‌شود، درزمینه انعکاس‌ نور از محصول کره‌ای‌ها شکست می‌خورد. وقتی این گوشی‌های هوشمند را در کنار یک دیگر قرار می‌دهید، خیلی واضح می‌توانید ببنید که روی نمایشگر گلکسی S۲۴ اولترا سامسونگ به لطف پوشش ضدانعکاس خود، تقریباً هیچ انعکاسی دیده نمی‌شود.

قابلیت‌های جدید دوربین 

دوربین گوشی گلسی S۲۴ تفاوت به لحاظ پیکسل و وضوح تصویر تفاوت آنچنانی با مدل S۲۳ ندارد اما قابلیت‌های جدیدی به دوربین مدل جدید این گوشی اضافه شده است. در دوربین گلسی S۲۴ اصلاحات نرم افزاری جدیدی مانند پشتیبانی از Super HDR و عکاسی بهتر در نور کم شکل گرفته است. دوربین اصلی، دوربین اولتراواید، دوربین تله فوتو ۳x و دوربین سلفی بین گلکسی اس ۲۴ اولترا و گلکسی اس ۲۳ اولترا یکسان هستند و فقط دوربین دوم تله فوتو بین این دو گوشی تغییر کرده است.

پشتیبانی نرم‌افزاری ۷ ساله

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha