۰ نفر

جزئیاتی جدید از حادثه تروریستی راسک

۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۵۶
کد خبر: 822206
جزئیاتی جدید از حادثه تروریستی راسک

فرمانده‌ کل انتظامی کشور به تشریح جزئیاتی از حادثه تروریستی راسک در استان سیستان و بلوچستان پرداخت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار احمدرضا رادان فرمانده‌کل انتظامی کشور در خصوص جزئیات حادثه تروریستی راسک گفت: این حادثه در سیستان و بلوچستان اتفاق افتاد و یکی از حوادثی بود که با دخالت و هدایت‌های آن‌سوی مرز، گروهک جیش‌الظلم وارد کشورمان شدند و توانستند در بخشی از راسک در فرماندهی انتظامی شهرستان، درگیری انجام دهند.

وی افزود: خوشبختانه با مقاومت همکارانمان این گروهک تروریستی نتوانستند به نیت شوم خود برسند، اما ۱۱ نفر از همکاران عزیزمان در راه تأمین امنیت به شهادت رسیدند.

فرمانده‌کل انتظامی کشور تصریح کرد: بعد از اقدام تروریستی راسک، با تلاش اطلاعاتی که در حوزه‌های مختلف صورت گرفت، خوشبختانه ضربات پی‌درپی به پیکره جیش‌الظلم وارد شد و تعدادی دستگیر شدند و اعترافاتشان در حال جمع‌آوری است که در زمان مناسب به اطلاع مردم خواهیم رساند.

وی اضافه کرد: همچنین چندین نفر از این گروهک تروریستی به هلاکت رسیدند.

سردار رادان ظهار کرد: برابر فرمایش رهبرمعظم انقلاب انتخابات باید چهار مولفه سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت را خود جا بدهد و در حوزه امنیت که مسئولیت انتظامی کل کشور است تمام تمهیدات برای اینکه بتوانیم انتخاباتی خوب، امن و در خور شان مردم داشته باشیم پیش بینی شده است.

وی افزود: این تمهیدات درهمه حوزه ها، صندوق‌های شعب، صندوق‌های سیار و ثابت و حتی مراکزی که باید در حوزه نگهداری صندوق‌ها قبل و بعد از انتخابات عمل کنند، بصورت کامل و کافی پیش بینی شده است.

فرمانده کل انتظامی کشور یادآور شد: بی شک ۱۱ اسفندماه جاری مردم بدون دغدغه در حوزه امنیت، پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند و رای خود را به کاندیداهای مورد نظر خواهند داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha