۰ نفر

سردار رادان: ۷۰ درصد از درآمد و حقوق همکارانمان صرف مسکن می‌شود

۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۱۲
کد خبر: 822166
سردار رادان: ۷۰ درصد از درآمد و حقوق همکارانمان صرف مسکن می‌شود

فرمانده فراجا تصریح کرد: به دلیل کمبود شدید و نبود خانه سازمانی بالغ بر ۷۰ درصد از درآمد و حقوق همکاران هزینه تامین منزل می‌شود و باید آنها با ۲۰ تا ۳۰ درصد حقوق باقی‌مانده زندگی کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، ظهر امروز با حضور سردار رادان فرمانده فراجا، ساخت ۹۵۹ واحد مسکونی ویژه نیروهای انتظامی کردستان در سنندج کلنگ‌زنی شد.

سردار احمدرضا رادان در این مراسم اظهار کرد: توجه به حوزه رفاهی همکاران در نیروی انتظامی به عنوان یک موضوع مهم مد نظر بوده که در این راستا مهم‌ترین این موضوع و دغدغه رفاهی تامین منزل سازمانی است که باید جدای از منازل ملکی به آن توجه شود.

وی گفت: حجم جابجایی همکاران در نیروی انتظامی از شرقی‌ترین تا غربی‌ترین و از شمالی‌ترین تا جنوبی‌ترین زیاد است و از این رو تهیه منزل برای همکاران زیاد اهمیت دارد.

فرمانده فراجا تصریح کرد: به دلیل کمبود شدید و نبود خانه سازمانی بالغ بر ۷۰ درصد از درآمد و حقوق همکاران هزینه تامین منزل می‌شود و باید آنها با ۲۰ تا ۳۰ درصد حقوق باقی‌مانده زندگی کنند.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر اجاره مسکن هم در برخی جهات وجود ندارد که این شرایط کار را سخت می‌کند در همین راستا برخی از استان‌ها به دلیل اینکه بیشترین حجم همکار مامور را به خود اختصاص می‌دهند در تامین مسکن مورد توجه ویژه هستند.

سردار رادان افزود: سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کردستان از جمله این استان‌ها هستند و به همین دلیل سهم قابل توجهی از مسکن سازمانی و ملکی نسبت به سایر استان‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

وی تصریح کرد: در همین راستا احداث 2 هزار و 500 مسکن در انتظامی و مرزبانی استان کردستان هدف‌گذاری شده است که باید در بازه زمانی 2.5 تا 3 ساله محقق شود.                                           

فرمانده فراجا اظهار کرد: امیدواریم با نهضتی که در مسکن سازمانی برای کمک به معیشت و رفع دغدغه همکاران داریم گام‌های موثر بیشتری برای انجام ماموریت‌ها برداریم.

وی گفت: از استاندار، فرمانداران و شهرداران انتظار داریم برابر با امریه مقام معظم رهبری عمل کنند و همه همکاران نیز یک کار جهادی پرسرعت را انجام دهند.

سردار علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: در راستای نهضت مسکن سازمانی و ملکی در قالب طرح شهید سلیمانی امروز ساخت 956 واحد منزل سازمانی کلنگ‌زنی می‌شود.

وی تصریح کرد: از 30 سال قبل در حوزه مسکن برای نیروها اقدامی نشده است، اما طی سال اخیر حرکت تندی در این حوزه صورت گرفته و ساخت 100 هزار واحد مسکونی در دستور کار است که سهم استان کردستان از این برنامه احداث 2 هزار و 568 واحد مسکونی است.

فرمانده انتظامی کردستان عنوان کرد: از امروز کردستان در تامین منازل سازمانی جز استان‌های پیشتاز خواهد بود.

وی خطاب به سردار رادان گفت: اگر چه در زمینه منازل سازمانی در سال‌جاری توفیقات خوبی داشتیم اما کلنگ‌زنی رسمی نداشتیم و امروز با حضور شما کلنگ‌زنی خواهد شد.

سردار آزادی : زمین برای احداث منازل سازمانی انتظامی در تمام شهرستان‌های کردستان جز کامیاران تامین شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha