۰ نفر

فرماندار مراوه‌تپه:

پرداخت بیش از ۱۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به مراوه تپه در دولت سیزدهم

۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۵۳
کد خبر: 822147
پرداخت بیش از ۱۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به مراوه تپه در دولت سیزدهم

 فرماندار مراوه‌تپه گفت: در آخرین نمونه از تلاش دولت برای جبران عقب‌ماندگی مراوه‌تپه، پرداخت ۱۶ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای رفع مشکلات این شهرستان در جریان دور دوم سفر رییس جمهور به گلستان تصویب شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، امان‌محمد باشقره امروز در نشست گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: یکی از مهمترین مصوبات دولت در سفر استانی به گلستان برای مردم این شهرستان، تصویب ۱۲ هزار میلیارد ریال برای جابجایی ۶ روستای واقع کاسه سد چایلی است که این طرح در دهه فجر امسال آغاز خواهد شد.

وی افزود: در دولت سیزدهم ۱۱ هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال برای رفع محرومیت مراوه‌تپه هزینه شد که از مجموع این اعتبار، ۹ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال برای طرح‌های عمرانی و ۲ هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال برای طرح‌های اقتصادی و اشتغالزا هزینه شد.

مراوه‌تپه در شرقی ترین نقطه گلستان قرار دارد و ساکنان آن که اغلب اهل سنت و ترکمن هستند در جریان دور دوم سفر رییس جمهور به گلستان در اول دی ماه امسال میزبان رییس جمهور بودند.

به گفته باشقره این اعتبار برای جابجایی ۶ روستای کاسه سد چایلی، ساخت مدرسه، راه‌سازی، آبرسانی، ساخت مسکن و تکمیل طرح‌های ورزشی هزینه خواهد شد.

فرماندار مراوه‌تپه گفت: تخصیص مستمر اعتبار و تلاش هدفمند دولت سیزدهم برای رفع کمبودهای تاریخی و قدیمی، این شهرستان را از فهرست شهرستان‌های محروم خارج کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha