۰ نفر

نتیجه بازنگری آزمون‌های استخدامی دبیری و آموزگاری اعلام شد

۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۳۷
کد خبر: 822038
نتیجه بازنگری آزمون‌های استخدامی دبیری و آموزگاری اعلام شد

مدیرکل دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش گفت: نتایج بررسی مجدد گزینش داوطلبان کد 19 آزمون استخدام دبیر و آموزگار به امور اداری آموزش و پرورش اعلام شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، سید حسن داودالموسوی مدیرکل دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش درباره اعلام نتایج بررسی مجدد گزینش داوطلبان دارای کد ۱۹ در آزمون استخدامی این وزارتخانه، گفت: نتایج بررسی مجدد گزینش داوطلبان کد ۱۹ آزمون استخدام دبیر و آموزگار به امور اداری آموزش و پرورش اعلام شده است.

وی درباره اینکه داوطلبان چگونه باید از نتیجه بررسی گزینش خود مطلع شوند، گفت: داوطلبان از طریق امور اداری استان خود باید از نتیجه مطلع شوند و آن را پیگیری کنند.

الموسوی عنوان کرد: درج کد ۱۹ در کارنامه برخی از داوطلبان بدین معنی است که این افراد در مرحله آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی و ارزیابی تکمیلی تأیید شده‌اند اما به جهت گزینش مورد تأیید قرار نگرفته‌اند.

مدیرکل دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «افرادی که در گزینش ابتدایی تأیید نشده‌اند، چگونه در مرحله دوم بررسی گزینش تأیید می‌شوند؟ آیا مشکل گزینش آنها در این مدت محدود چند ماهه برطرف شده است؟»، متذکر شد: ضوابط گزینش، برای مراحل تجدید نظر امتیازاتی قائل شده است و اجازه می‌دهد به فرد تدکراتی داده و اقدامات ارشادی انجام شود که در مرحله بررسی بدوی اجازه این اقدامات را نداریم.

وی بیان کرد: تعداد بسیاری از قبولی‌های بررسی مجدد گزینش افرادی هستند که توانستیم آنها را با اقدامات ارشادی بپذیریم و با اشتغال این افراد به صورت مشروط یک ساله موافقت می‌شود؛ در این یک سال، رصد و بررسی انجام می‌شود و اگر فرد شرایط لازم را داشته باشد با ادامه فعالیت او موافقت می‌شود.

الموسوی در پاسخ به این پرسش که «آیا تمام افراد پذیرفته شده در مرحله کتبی آزمون استخدامی، گزینش می‌شوند یا فقط پذیرفته‌شدگان در مرحله ارزیابی تکمیلی، توسط گزینش بررسی می‌شوند؟»، گفت: گزینش همزمان با مراحل ارزیابی تکمیلی است و تمام افرادی که در آزمون کتبی قبول می‌شوند و قرار است ارزیابی تکمیلی و مصاحبه علمی شوند، همزمان توسط گزینش بررسی می‌شوند که شامل تحقیق، مصاحبه و استعلام است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha