۳ نفر

خبر مهم از آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن

۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۲۶
کد خبر: 821911
خبر مهم از آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از برگزاری مزایده املاک و مستغلات دولتی برای تامین منابع مالی طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، ارسلان مالکی با اشاره به برگزاری مزایده فروش املاک و مستغلات از طریق ادارات کل راه و شهرسازی سراسر کشور، اظهار کرد:این مزایده برای تامین بخشی از منابع طرح نهضت ملی مسکن بخصوص در بخش‌های آماده‌سازی اراضی و خدمات زیربنایی طی هفته جاری و هفته آینده برگزار خواهد شد.

وی افزود: مزایده اموال و منابع سازمان ملی زمین و مسکن به صورت سراسری انجام می‌شود.

وی ادامه داد: اطلاعات کامل و تمامی مراحل برگزاری مزایده از دریافت اسناد و شرایط مزایده تا ارائه پیشنهاد شرکت‌کنندگان در مزایده و بازگشایی پاکت‌ها و ابلاغ برنده از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) انجام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ابوذر IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    0 0
    این مسکن ملی بی ملت هست برای دلالان با پول مردم خونه رو ساختن الان رفتیم راه و شهر سازی بعد از پرداخت 9قسط40میلیونی میگه متری13 تومن چرا من که از سال 99 پول ریختم الان باید به قیمت امروز با من حساب کنن میگه برا پارکینگ100تومن و برای متراژ بالای60 متر باید متری 13 دیگه بدی با 4تا بچه 60 متری که بدردم نمیخوره از کجا بیارم 360 میلیون دیگه هم بدم. تا الان 9تومن قسط وام بانکی دارم که برای مسکن ملی وام گرفتم. قسط ماهیه تومن رو کجای دلم بزارم. آقای رئیسی کلیه من-بدردت میخوره بیا بدمش بهت جای360 تومن چون دیگه چیزی ندارم بفروشم. چقدر امید داشتیم. با دولت روحانی نا امیدم کردی از همه چی.