۰ نفر

پاپ فرانسیس: به جنگیدن پایان دهید

۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۳۵
کد خبر: 821769
پاپ فرانسیس: به جنگیدن پایان دهید

رهبر کاتولیک‌های جهان با بیان اینکه «مردم از جنگ خسته شده‌اند»، خواستار احترام به غیرنظامیان در مناطق درگیری و پایان دادن به جنگ‌ها شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا ، پاپ فرانسیس در سخنرانی امروز (یکشنبه) خود جنگ را «فاجعه برای مردم و شکست بشریت» خواند و گفت: باید اجازه داده شود که کمک‌های بشردوستانه در میانمار جریان یابد.

خبرگزاری رویترز گزارش داد:  وی که تاکنون بارها خواستار صلح در اوکراین و غزه شده، افزود: باید به مردم خاورمیانه که از جنگ میان اسرائیل و حماس ضربه خورده‌اند، احترام گذاشت.

رهبر کاتولیک‌های جهان در ادامه «به رنج مردم اوکراین» اشاره کرد و پایان دادن به تمام جنگ‌ها در جهان را خواستار شد.

وزارت بهداشت غزه در تازه‌ترین آمار خود در هشتم بهمن ماه، از شهادت ۱۶۵ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و بدین ترتیب شمار شهدای تجاوزهای صهیونیستی از آغاز جنگ غزه در هفت اکتبر (۱۵ مهر) تاکنون به ۲۶ هزار و ۴۲۲ شهید و ۶۵ هزار و ۸۷ زخمی رسید.

به گزارش ایرنا، میانمار در حال حاضر تحت تأثیر خشونت‌هایی قرار گرفته است که پس از کودتای ارتش علیه دولت منتخب آنگ سان سوچی در فوریه ۲۰۲۱ (بهمن ۱۳۹۹) آغاز شد.

در اکتبر سال گذشته (مهر/آبان ۱۴۰۱)، شورشیان حمله‌ای را علیه ارتش میانمار آغاز و کنترل چندین پست نظامی و شهرک را به دست گرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha