۰ نفر

طرح ۵ ماده‌ای انگلیس برای پایان دادن به جنگ غزه

۷ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۴۶
کد خبر: 821604
طرح ۵ ماده‌ای انگلیس برای پایان دادن به جنگ غزه

با ادامه حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، رسانه‌ها از طرح پنج بندی دولت انگلیس برای پایان دادن به جنگ رژیم صهیونیستی و جنبش حماس فلسطین خبر دادند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، روزنامه «فایننشال تایمز» نوشت «دیوید کامرون» وزیر خارجه انگلیس در هفته جاری طرح پنج بندی دولت برای پایان یافتن جنگ غزه را با رهبران رژیم صهیونیستی و فلسطین مورد بحث قرار داد.

این روزنامه پیرامون جزئیات این طرح انگلیس نوشت این طرح شامل توقف اقدامات متجاوزانه، آزادی اسرا و مذاکره برای برقراری آتش‌ بس دائمی می‌شود. براساس این طرح یک چشم انداز سیاسی برای تشکیل کشور فلسطین و تشکیل دولت فلسطینی تکنوکرات برای اداره کرانه باختری و نوار غزه تعیین می‌شود.

فایننشال تایمز انگلیس نوشت در این طرح لندن، خروج رهبران حماس از نوار غزه به کشوری دیگر پیشنهاد شده است.

جنگ در نوار غزه امروز شنبه وارد صد و سیزدهمین روز خود شد و در میان فاجعه انسانی نیروهای رژیم صهیونیستی به حملات خود به ویژه در جنوب نوار غزه ادامه می‌دهند و درگیری‌های خشونت‌بار در بیش از یک محور ادامه دارد.

در همین راستا، وزیر دفاع انگلیس در راستای حمایت از رژیم صهیونیستی، حمله یمن به کشتی انگلیسی را غیرقانونی دانست و گفت: وظیفه ما حفاظت از آزادی کشتیرانی در دریای سرخ است و تعهد ما نسبت به این امر تغییر نمی‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha