۰ نفر

برف مدارس این شهر با تعطیل کرد

۷ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۵۳
کد خبر: 821465
برف مدارس این شهر با تعطیل کرد

روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش اذربایجان غربی اعلام کرد: آموزش حضوری در مدارس ابتدایی ارومیه و چندین منطقه آموزشی استان درنوبت صبح روز شنبه به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، براساس اطلاعیه هایی که روز شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفته، آمده است: آموزش حضوری در مدارس تمامی مقاطع تحصیلی بخش سیلوانا، فعالیت مدارس تمامی مقاطع تحصیلی بخش صومای برادوست و تمامی مدارس مقطع تحصیلی ابتدایی شهری و روستایی نواحی یک و ۲ ارومیه تعطیل بوده و مدارس مقطع متوسطه ارومیه با ۲ ساعت تاخیر آغاز می شود.

براساس این اطلاعیه با توجه به بارش برف و برودت هوا، فعالیت حضوری در مدارس تمامی مقاطع تحصیلی بخش نازلو و فعالیت مدارس مقطع تحصیلی ابتدایی بخش انزل شهرستان ارومیه تعطیل است.

این اطلاعیه افزوده است: آموزش حضوری مدارس تمامی مقاطع تحصیلی بخش کوهسار شهرستان سلماس و مدارس تمامی مقاطع تحصیلی روستایی در شهرستان ماکو تعطیل اعلام می شود.

طبق اعلام روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، تمامی فعالیتهای آموزشی این مدارس در بستر شبکه شاد و غیر حضوری خواهد بود.

به گزارش ایرنا بارش برف که از بامداد روز شنبه در شمال استان و ارومیه آغاز شده است، موجب شد تا مدارس این مناطق تعطیل اعلام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha