۰ نفر

تهران دوباره بارانی می‌شود

۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۳۴
کد خبر: 821373
تهران دوباره بارانی می‌شود

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تهران امروز آسمان کمی ابری را دارد و از بعد از ظهر با افزایش ابر همراه خواهد بود. امشب بارش های تهران شروع می شود و برای فردا نیز شاهد بارش باران خواهیم بود. بیشینه دمای امروز تهران ۱۲ درجه سانتیگراد است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از وزارت راه و شهرسازی،  کارشناس سازمان هواشناسی از اعلام هشدار نارنجی هواشناسی برای هفت استان برای روز جاری (جمعه، ششم بهمن) خبر داد.

«کبری رفیعی» با اشاره به پیش‌بینی وضعیت آب و هوایی امروز (جمعه، ششم بهمن) اظهار داشت: در استان های خوزستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری،‌ کهگیلویه و بویر احمد، کردستان، کرمانشاه، جنوب آذربایجان غربی، مناطق مرکزی و شمال شرق کشور، بارش برف و باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: با توجه به اعلام هشدار نارنجی برای امروز، در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، شمال فارس، جنوب غرب آذربایجان غربی، جنوب و شرق لرستان،‌ غرب و جنوب غرب اصفهان،‌ بارش ها نسبتا شدیدتر است و لغزندگی جاده‌ها جدی و احتمال سقوط بهمن در مناطق کوهستانی استان ها وجود دارد و هموطنان باید تمهیدات لازم را در نظر داشته باشند.

این کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز در نیمه شمالی فارس، یزد، غرب و شمال کرمان، برخی نقاط سیستان و بلوچستان، وزش باد شدید و گرد و خاک را در پیش داریم. همچنین آب های جنوب کشور از امروز تا یکشنبه هفته پیش رو مواج و متلاطم پیش‌بینی شده است.

رفیعی افزود: تهران امروز آسمان کمی ابری را دارد و از بعد از ظهر با افزایش ابر همراه خواهد بود. امشب بارش های تهران شروع می شود و برای فردا نیز شاهد بارش باران خواهیم بود. بیشینه دمای امروز تهران ۱۲ درجه سانتیگراد است.

وی بیان‌داشت: روز شنبه بارش در غرب کشور و زاگرس مرکزی تشدید می‌شود و نیمه غربی کشور و همین‌طور مناطقی از جنوب و شرق کشور را در بر می گیرد. این سامانه بارشی برای روز یکشنبه در نیمه شرقی کشور فعال است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha