۱ نفر

خبر مهم برای مستاجران / پرداخت وام ودیعه مسکن به کجا رسید؟

۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۵۳
کد خبر: 821127
خبر مهم برای مستاجران / پرداخت وام ودیعه مسکن به کجا رسید؟

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از پرداخت تسهیلات وام ودیعه مسکن به ۱۴۵۴۳۴ متقاضی تهرانی خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، حسین جنتی مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران اظهار کرد:از سال ۱۳۹۹ تاکنون ۸۵۵ هزار نفر در تهران و شهرهای استان تهران متقاضی وام ودیعه مسکن بوده اند که پس از بررسی و تایید نهایی به بیش از ۱۴۵ هزار متقاضی وام ودیعه مسکن توسط بانکهای عامل پرداخت شده است.

جنتی تصریح کرد: در حال حاضر میزان این وام در تهران ۲۰۰ میلیون و در شهرهای استان ۱۵۰ میلیون تومان است و بازپرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومان ماهانه ۵ میلیون و ۶۳۸ هزار تومان و وام ۱۵۰ میلیونی ۴ میلیون و ۲۲۸ هزار تومان است.

وی از ابلاغ افزایش پرداخت وام ودیعه مسکن به بانکهای عامل تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت : هر گونه مالکیت مسکن مانع از اعطای تسهیلات خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد DE ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    0 0
    چرا دولت برای مستاجرانی که قبلا سال 99وام ودیعه مسکن به مبلغ 15ملیون گرفتند و امسال برج 6تسویه حساب کردند وام ودیعه مسکن نمیدهد و میگوید هر مستاجر فقط یک بار در طول حیات خود میتونه از وام ودیعه مسکن استفاده کند پس تکلیف مستاجر عیالواری که امروز با تورم بیش از صدرصدی که شما ایجاد کردید باید چکار کند چرا کارشناسه عاقلانه و عادلانه تصمیم نمیگیرید چرا در حق مستاجران عیالوار ظلم و اجحاف میکنید