۰ نفر

با ویژگی‌های عجیب گوشی جدید سامسونگ آشنا شوید

۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۳۳
کد خبر: 821081
با ویژگی‌های عجیب گوشی جدید سامسونگ آشنا شوید

از میان ویژگی‌های جدید گلکسی S24 اولترا مانند جنس تیتانیومی بدنه، به پوشش ضدانعکاس نمایشگر آن کمتر توجه شده است. با توجه به مقایسه‌های انجام‌شده، پرچمدار جدید سامسونگ اساساً هیچ رقیبی در این زمینه ندارد. حتی آیفون 15 پرو مکس که از نظر جنس بدنه رقیبی برای گلکسی S24 اولترا محسوب می‌شود، درزمینه انعکاس‌ نور از محصول کره‌ای‌ها شکست می‌خورد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، دیجیاتو نوشت: با توجه به مقایسه‌هایی که TechDroider و چند تولیدکننده محتوای دیگر انجام داده‌اند، گوشی‌های هوشمند مختلف نسل فعلی وقتی که کنار گلکسی S24 اولترا قرار می‌گیرند، به‌وضوح می‌توان دید که پوشش ضدانعکاس پرچمدار سامسونگ تقریباً انعکاسی ندارد. این ویژگی وقتی خودنمایی می‌کند که نمایشگر گوشی را روی حالت همیشه روشن یا Always On Display بگذاریم. با فعال‌کردن‌ این حالت در دو پرچمدار اپل و سامسونگ می‌بینیم که دومی بسیار بهتر عمل می‌کند.

با ویژگی‌های عجیب گوشی جدید سامسونگ آشنا شویدگلکسی S24 اولترا در چپ در مقایسه با رقبا

متأسفانه ویژگی ضدانعکاس به گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس راه پیدا نکرده است؛ شاید به این دلیل که افزودن یک پوشش ضدانعکاس به نمایشگر گوشی هزینه زیادی دارد. البته چنین ویژگی در پرچمدار سامسونگ می‌تواند تقاضای آن را نیز بالاتر ببرد.

این پوشش به‌ویژه در طول روز و با نور زیاد خورشید می‌تواند بسیار مفید واقع شود. البته افرادی که گلکسی S24 اولترا ندارند، می‌توانند به‌سادگی یک محافظ صفحه‌نمایش ضدانعکاس برای گوشی خود بخرند. اگرچه می‌توان از این راه‌حل ساده استفاده کرد، اما کاربران زمانی که گوشی‌های با قیمت 1000 دلار یا بیشتر می‌خرند، انتظار دارند سازنده‌ها این‌چنین ویژگی‌هایی را در آن‌ها فراهم کرده باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha