۰ نفر

معاون تجارت و خدمات وزارت صمت خبر داد:

برگزاری نمایشگاه‌های فروش کالا با مدیریت و اجرای اتاق‌های اصناف

۲ بهمن ۱۴۰۲، ۲۰:۲۳
کد خبر: 820810
برگزاری نمایشگاه‌های فروش کالا با مدیریت و اجرای اتاق‌های اصناف

معاون تجارت و خدمات وزارت صمت گفت: در حوزه مباحث مشترک اصناف و وزارت صمت هماهنگی‌های خوبی صورت گرفته است؛ به خصوص در بحث مالیات، جلسات متعددی برگزار شده و مسائل و چالش‌ها مطرح شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین، علیرضا شاه‌میرزایی با اشاره به ورود بانک‌ها به حوزه بازار گفت: ‌می‌دانیم که بانک‌ها این حق را ندارند که با ایجاد انحصار، تسهیلات خود را صرفا به بخش‌های خاصی محدود کنند و به این ترتیب عدالت را در بازار رقابتی بر هم بزنند.

وی افزود: ما می‌خواهیم که با حفظ بازار سنتی کشور از مزیت‌ روش‌های نوین فروش نیز استفاده کنیم. در همین راستا مجموعه‌ای از طرح‌های مالی- اعتباری با هدف افزایش قدرت خرید مردم در حال اجرا است که این روش‌ها باعث تورم نخواهد شد.باید با مدیریت و نظارت بر اجرای اتاق‌های اصناف انجام شود.

وی  از اجرای طرح عید تا عید خبر داد و گفت: طرح عید تا عید که بخشی از آن به کارکنان دولت اختصاص پیدا می‌کند که از طریق بانک‌ها و موسسات اعتباری و شرکت‌های تجاری اعتبار لازم به کارمندان اختصاص پیدا کرده و اقساط آن از حقوق کارکنان کم می‌شود. علاوه بر کارکنان دولت نیز آحاد مردم می‌توانند بر اساس اعتبارسنجی که شبکه بانکی انجام می‌دهد، از این طرح استفاده کنند. به عبارت دیگر  اگر افراد بدهی یا چک برگشتی نداشته باشند، می‌توانند از این طرح استفاده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha