۰ نفر

زورگیری از کودکان با سلاح سرد!

۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۳۷
کد خبر: 820581
زورگیری از کودکان با سلاح سرد!

رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری زورگیری که از کودکان سرقت می کرد، خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره زورگیری از کودکان در دی ماه سال جاری  و شکایت والدین این کودکان مبنی بر انتقال وجه از حساب بانکی شان،  بررسی موضوع در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست طی انجام اقدامات اطلاعاتی و میدانی دریافتند؛ متهم با پرسه زنی در اطراف خودپردازهای بانک های جنوب تهران،  دختران و پسران  ۷ تا ۹ ساله را که قصد برداشت پول از عابر بانک داشتند با سلاح سرد  تهدید و پس از دریافت رمز عابر بانک  اقدام به  انتقال و برداشت وجه از کارت همراه کودکان می کرده است.

این مقام ارشد انتظامی اظهار کرد: کارآگاهان در گام بعدی با انجام اقدامات پلیسی  گسترده هویت و مخفیگاه متهم را در جنوب شهر تهران شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و از مخفیگاهش یک قبضه سلاح سردی که با آن کودکان را تهدید می کرد، کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه عنوان کرد: متهم در بازجویی اولیه منکر حقایق شد، اما در ادامه با مشاهده مستندات و مدارک موجود صراحتا به زورگیری از کودکان به شیوه های مختلف معترف شد.

 براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار ولی پور گودرزی در پایان با بیان اینکه متهم سابقه دار بوده و به دفعات مختلف تحمل کیفر داشته است،  اضافه کرد: متهم به همراه ۴ مالباخته به مرجع قضائی معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha