۰ نفر

رویداد ملی کارآفرینی و فناوری‌های نوین آموزشی اسفندماه برگزار خواهد شد

۳۰ دی ۱۴۰۲، ۱۸:۵۱
کد خبر: 820447
رویداد ملی کارآفرینی و فناوری‌های نوین آموزشی اسفندماه برگزار خواهد شد

رییس مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) وزارت جهاد کشاورزی گفت : نخستین رویداد ملی کارآفرینی و فناوری‌های نوین آموزشی در اسفندماه سال جاری به مدت ۲ روز در این مرکز برگزار خواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، «سید داوود میررحیمی» با اشاره به برگزاری رویداد ملی کارآفرینی و فناوری‌های نوین آموزشی گفت: مرکز آموزشی عالی امام خمینی با همکاری مرکز نوآوری و فناوری‌های نوین ایندولند و باشگاه توسکانو نخستین رویداد ملی کارآفرینی و فناوری‌های نوین آموزشی را به مدت دو روز برگزار می‌کند که سرانجام ۱۰ تیم به مرحله نهایی خواهند رسید.

به گفته وی، پیش‌بینی می‌شود ۷۰ تا ۱۰۰ طرح در این رویداد شرکت کنند؛ البته ایده‌های خام موردپذیرش قرار نمی‌گیرد.

میررحیمی سامانه‌های آموزشی مبتنی بر VR و AR، متاورس، تولید و انتقال محتوا، پلتفرم‌های آموزشی دیجیتال، کاربرد هوش مصنوعی در آموزش و کاربرد بلاک چین در تولید محتوا را از عناوین نخستین رویداد ملی کارآفرینی و فناوری‌های نوین آموزشی عنوان کرد.

رییس مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اهمیت هوش مصنوعی در کشور، گفت: در نخستین رویداد ملی کارآفرینی و فناوری‌های نوین آموزشی کاربرد هوش مصنوعی در تولید محتوا، دستیار آموزشی و کنترل سناریوی آموزشی نوین بررسی خواهد شد.

میررحیمی یکی دیگر از اهداف برگزاری این رویداد را تشکیل زیست‌بوم نوآوری و فناوری‌های نوین آموزشی دانست و اظهار کرد: فناوری‌های نوین آموزشی با پیشرفت علم و فناوری یک فرصت جهانی بوده که توسعه پایدار جوامع را رقم می‌زنند.

وی با اشاره اینکه به دنبال شکل‌گیری شبکه‌ای از کارآفرینان را در این حوزه هستیم، یادآور شد: در کشور ما تاکنون به اکوسیستم نوآوری از این فناوری‌های نوین آموزشی پرداخته نشده و بنا داریم تا شرکت‌ها و استارتاپ‌های فعال در این حوزه را گرد هم آورده و شبکه‌ای از کارآفرینان را در این حوزه شکل دهیم.

رییس مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) وزارت جهاد کشاورزی بابیان اینکه این زیست‌بوم را در تمام حوزه‌ها ازجمله صنعت، خدمات و کشاورزی شکل می‌دهیم، افزود: اگرچه حوزه فعالیت این مرکز آموزشی در بخش کشاورزی است، اما رویداد را فراتر از بحث کشاورزی دنبال می‌کنیم و صنعت و خدمات هم در این رویداد مورد توجه بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha