۳۱ نفر

سن معافیت معاینه فنی خودروها تغییر می‌کند؟

۳۰ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۱۱
کد خبر: 820400
سن معافیت معاینه فنی خودروها تغییر می‌کند؟

رئیس پلیس راهور گفت: معافیت ۴ ساله معاینه فنی خودرو پس از تولید به هیچ وجه منطقی نیست و باید سن معافیت معاینه فنی خودروها به ۲ سال تقلیل یابد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، سردار سید تیمور حسینی؛ رئیس پلیس راهور در حاشیه بازدید از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران که به مناسبت روز ملی هوای پاک انجام شد، اظهار کرد: حوزه ترافیک یک حوزه استثنایی است و از ابعاد مختلف، فعالیت و کیفیت این سیستم روی زندگی تک تک آدم ها مؤثر است، چرا که مخاطب این سیستم، همه افراد جامعه را در بر می‌گیرد و همه وظیفه دارند که به ارتقای کیفیت و استاندارد این سیستم کمک کنند.

وی در ادامه با اشاره به نقش خودرو در حوزه ترافیک گفت: در کنار مؤلفه راه و عامل انسانی، خودرو نقش بسیار مهمی در سیستم ترافیک دارد و در دو حوزه کاملاً مهم یعنی حوزه زیست محیطی  و حفظ جان انسان‌ها آثار زیان‌بار خود را نشان داده و خیلی مهم است که در طراحی خودرو هر دو جنبه دیده شود.

حسینی بیان کرد: امروز در دنیا کاملاً نگاه جامعی به طراحی خودرو وجود دارد و روز به روز با فناوری‌های جدید با حداقل آلایندگی و حداکثر ایمنی تولید می‌شود.

وی تاکید کرد: در کشورهای توسعه یافته اصل بر این است که انسان ممکن است در رانندگی و در هرلحظه مرتکب خطا شود پس در طراحی راه و خودرو باید یکسری پیش‌بینی‌های فنی و ایمنی پیاده‌سازی شود که بتواند خطای انسان را جبران کند که در مورد راه و جاده اصطلاح راه بخشنده و در مورد خودرو نیز ارتقای سیستم‌های ایمنی خودرو را به کار می‌برند.

رئیس پلیس راهور فراجا در ادامه به انتظارات از خودروی ایمن پرداخت و گفت: ما از یک خودرو انتظار داریم که در حوزه ایمنی دو دسته سیستم را داشته باشند یک "سیستم فعال" که از تصادف جلوگیری کند و دوم "سیستم غیرفعال" که درصورت تصادف قادر به حفظ جان سرنشینان خودرو باشد.

حسینی در ادامه به خسارت سنگین تصادفات به کشور بیان کرد: جدا از خسارات معنوی جانباختگان حوادث ترافیکی که جبران ناپذیر است در بحث مادی نیز  طبق محاسبات انجام شده خسارتی که از سوانح ترافیکی که به کشور تحمیل می شود  معادل ۷ درصد تولید ناخالص ملی است  و این جزو مشکلات جدی ما در کشور است.

وی در ادامه با اعلام حمایت کامل پلیس از مرکز آزمون تصادفات  افزود: امیدواریم با توجه جدی به حوزه تصادفات توسط همه دستگاه های ذیربط مرکز آزمون تصادفات  به زودی افتتاح شود تا بتوانیم شاهد کاهش خسارت تصادفات به کشور باشیم.

سردار حسینی با اشاره به اهمیت معاینه فنی وسایل نقلیه گفت:  استانداردسازی مراکز معاینه فنی و ارتقاء تجهیزات این مراکز نیز از موضوعاتی است که باید در دستور کار قرار گیرد و از اصحاب رسانه نیز این درخواست را داریم که اطلاع رسانی های لازم را در راستای آگاهی مردم در خصوص پیگیری تعویض دوره‌ای کاتالیست و کنیستر و نقش آنها در ایمنی و کاهش آلایندگی خودرو را انجام دهند.

وی افزود: معافیت ۴ ساله معاینه فنی خودرو پس از تولید به هیچ وجه منطقی نیست و باید سن معافیت معاینه فنی خودروها به ۲ سال تقلیل یابد.

رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه همه ما تکلیف داریم که از تولید داخل حمایت کنیم، گفت: هیچکس مخالف تولید داخلی نیست و همه موظف هستیم از تولید داخلی حمایت کنیم اما باید در بخش  کیفیت و ایمنی خودرو توجه کافی داشته باشیم.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: هرچه در حوزه ترافیک و تصادفات هزینه کنیم در واقع سرمایه‌گذاری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 329
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    0 0
    جیبشون خالی شده
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    0 0
    تولیدداخل 3سال تولید خارج 5سال تصویب بشه
  • فری IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    0 0
    خدا ازت نگذره میخوا پول بیشتری از مردم بگیرید این بامبول جدیدتونه
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    0 0
    گو نخور مردک بی سواد فقط جیل مردم زدن را بلدید عوضی گو خور
  • سید IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    0 0
    در ابتدا باید خودروهای ساخت داخل شامل استاندارد اجباری شود و قبل از شماره گذاری از طریق موسسه استاندارد مورد بررسی و آزمون دقیق قرار گیرد که مطابق استاندارد تدوین شده باشد این درست نیست که خودرو بی کیفیت بدون هیچ مانعی به مردم فروخته شود بعدمصرف کننده را درمعاینه فنی گیر بدیم که خودروی شما نقص فنی دارد درضمن خودرو مدل اسفند 98 یعنی کمتر از 4 سال جهت معاینه فنی مراجعه کردم 65 هزارتومان بابت بازدید سیتم گاز پرداخت کردم فقط شماره سریال کپسول را خواندن و در سیستم وارد کردن بعد مرا ارجاع دادن به واخد دیگری جهت تست کپسول . انجاهم از من 300 هزارتومان دریافت کردن و فقط مشخصات کپسول و رگلاتور گاز را یاد داشت ودر سیتم وارد کردن بدون تست و بازدید بعد مرا ارجاع دادن به تست بنزین ومبلغ 100 هزارتومان از من دریافت کردن بخارات اکزوز و ترمزها و کمک ها را تست کردن در مجموع 465 هزارتومان پرداخت کردم و درمجموع کل این دو جایگاه 15 دقیقه زمان صرف کردن
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    0 0
    سلام سردار حسینی معاینه فنی به مصافت طی شده خودرو مربوط میشود . که با دیاگ و ظواهر قابل تشخیص است .
  • احمد IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    0 0
    توکی مدعی هوای پاک هستی لااقل بگو سوخت باکیفیت توضیح کنند تا هوا الوده نشه نه اینکه سن معاینه را کم میکنی گرچه معاینه فقط منبع دارمد شده برای یک عده نه باعث جلوگیری از دودو آلودگی
  • حبیبی IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    0 0
    آقای سردار، معاینه فنی خودروهای ایرانی قبل از تولید باید انجام شود (که جنابعالی جرئتش را نداری ) اما وقتی آهن قراصه ها را خودروساز ها با حمایت حکومت به مردم انداختند آن موقع شیر می شوید و کاردان و مداوم به مردم هزینه تحمیل می کنید
  • م IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    0 0
    آقای سردار اینم بگو که کشورهای دنیا چه خودرو های رو تولید میکنند.شما که دم از اسلام قرآن میزنید چی تولید میکنید پس ببند اون دهن.
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    0 0
    برای تولیدات داخلی اگر سه ماه هم باشد زیاد است ولی برای تویوتا 15 سال هم که باشد کم است
  • حسین IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    0 0
    با سلام آقای رئس پلیس ناجا توپ را در زمین مردم نینداز و برای مردم هزینه نتراش برو به خودرو سازان بگو خدروی بسازند که تا ۵ سال نیاز به معاینه فنی نداشته باشد مانند اقای هادیانفر ریس قبلی باش که هم شجاع بودهم حرف حق می رد
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    0 0
    سلام خدمت همه عزیزان مخصوصا سردارحسینی..شماکه به ایشان دسترس دارید بفرمایید چرا معاینه باید 2سال شود بفرمایید ماشینهایی که تولید میشود کیفیت واعتبارندارد مردم رامسخره نکنید مبلغ چندتاماشین راباید درایران بدهیم تایک ماشین بخریم ..هتس ونیستی راباید بدهیم تایک ماشین بخریم اخرش ماشین صفرمیگیریم یک اتاق وچهارتا چرخ تحویل میدهند شما فکرمیکنید تولیدکنندگان دلسوز مردم هستند دست کی به کجامیرسه ..خواهش میکنم اینقدر سنگ اندازی نکنید هرکس این رامیداند که معاینه یکی ازسلامت ماشین هست فقط دکان بازکردید یکسری نان خوراضافه ..حالا اگربلدباشندماشینت را درست کنند ماست مالی میکنند خداحافظ فقط دوبرابرپول میگیرند بلد هستند..شماکه خودتون میدانید ماشینهای صفر اعتبار فنی ندارد پس چرا جلوی تولیدش رانمیگیرید هرروز کیفیت واستاندارد بدتر ...خودتون خوب میدانید مردم رابازی ندهید وبه چالش نکشید بگذارید مردم بدرد خودشون باشند...ممنونم که حداقل بتوانیم درددل کنیم ..راهی دیگرنداریم
  • ناشناس IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    0 0
    سلام این نشانه بی کیفیت بودن خودرو داخلیه
  • محمد محمود IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    0 0
    سردار محترم هم به فکر کسب و کاره و می خواهد جیب‌های مردم را خالی کند و الا چه معاینه‌ای؟ مگر عیب و عار ماشین را بهت میگن ؟ فقط چندتا فیش بانکی را بهت میدن تا پول واریز کنید و خزانه پر شود.
  • احمد IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    0 0
    اول فکری به حال معاینه فنی های شرق کشور بکنید که سه ماه یه بار اندازه تعمیر موتور باید باج داد تا ایراد الکی نگیرن کرمان مرکز معاینه فنی جاده تهران درآمدش ازچاه نفت بالاتره از بس باج میگیرن
  • مهدی IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    0 0
    چرا سن معاینه کم رئیس راهور.؟خوب معلومه خودروهایی که شماره گذاری می کنید کیفیت ندارن دوم هم منبع درآمد راحت برای سیستم است سوم هم این مراکز صدور معاینه توسط بازنشستگان رده بالای راهور گردانده می شون چیزی هم که مهم نیست نظر مردم است..
  • مهدی IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    0 0
    چرا سن معاینه کم رئیس راهور.؟خوب معلومه خودروهایی که شماره گذاری می کنید کیفیت ندارن دوم هم منبع درآمد راحت برای سیستم است سوم هم این مراکز صدور معاینه توسط بازنشستگان رده بالای راهور گردانده می شون چیزی هم که مهم نیست نظر مردم است..
  • علی IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    0 0
    هر روز یه نقشه جدید برای زدن جیب مردم البته خودروهای ایران قبل از تولید باید معاینه فنی داشته باشند نه بعد از تولید
  • امیر DE ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    0 0
    اینم حتما یه نفعی براش داره،و یه پولی از معاینه فنی خودروها،گرفته!! وگرنه معاینه فنی ربطی به آلودگی نداره!! خودرویی که بعد دوسال باید معاینه فنی بشه،اصلا نباید وارد بشع،وقتی صحبت از رانت و رشوه و...فساد میشه یعنی این،یعنی معاینه فنی دار بره،پول بده تاریخ ها رو بکنن هرسال معاینه، یعنی مدت اعتبار گواهی نامه رو کم کنن،یعنی مرتب هزینه بتراشند برای مردم به نفع جیب عده ای خاص!! بجای حل کردن مشکل اصلی،
  • بازنشسته IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    0 0
    البته گذشته از این ک کیفیت خودروهای داخلی بقدری پایین است ک حتی قبل از سرویس های اولیه خودروها دارای عیوب زیادی هستند ک شکی در آن نیست و شاید منطقی باشد ک معاینه فنی از همان روز اول خروج خودرو از کارخانه باید معاینه فنی بگیرد ولی از حق نگذریم از این آب گل آلود درآمد هنگفتی نصیب دولت خدمتگذار میشود
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    0 0
    فقط به فکر این باشیم که اوقات طلایی زندگی یکبار و محدود مردم مظلوم در صفهای تعویض کارت ملی ، شناسنامه ، معاینه فنی و غیره هدر داده و ازبین ببریم راستی آنون پول‌های گرفته شده قدیم بابت تعویض پلاک خودروها چی شد و کجاست ؟
  • راننده US ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    0 0
    جمع کنید این معاینه فنی رو‌ نون دونی درست کردید. سوختو. درست کنید قطعا تو درست کنید. مسخره کردید
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    0 0
    شما اول بنزینتو درست کن بعد دست کن تو جیب مردم دولتی که ارزش پول و رفاه مردمش نمیتونه تامین کنه قیمتا بخاطر حمایت بیجا از تولید کننده داخلی با همین پول بی ارزشمون چندبرابر قیمت باکیفیت جهانی هست فقط باید از شرم سکوت کنه
  • حمید US ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    0 0
    تو رو خدا با این طرحهای من در آوردی مردم وبیچاره نکنید یعنی فقط میخواین کاری کنید مردم پول بدهند و آلاف تو صف بابا اگه خودرو ساز خودروساز باشد تا پنج سال اصلآ نباید بدوید دنبال معاینه فنی همش در فکر خالی کردن جیب مردم هستید خدا لعنتتون کند بیچارگان گردید
  • ناشناس IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    0 0
    خودشونم میدونن چه آشغالایی تولید میکنن
  • ناشناس IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    0 0
    آیا خودرو های داخلی امنیت دارند ....
  • شهروند IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    0 0
    خوبه منبع درامد و برداشت از جیب مردم با این بخشنامه زیبا نیست هنر دست بردن در جیب مردم
  • محمد IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    143 4
    برادر اگه دلسوز مردم هستی برو وجلو خودرو سازبگیرجلو خودروساز اگه می‌گرفتی معاینه میشد ده ساله
    • حمید IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
      0 0
      نه برادر هدفشون فقط پول هست ، میخوان زودتر ب پول برسن ،، حالا کاری نداریم محصول صفرشون داغونه و معاینه فنی میخواد
    • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
      0 0
      درود به شرفت که حرف دل تمام ایرانی‌های بااصالت راشمابیان کردی
    • IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
      0 0
      ظاهرا فکر جیب بعضی ها هستن بیشتر
  • مردم ایران IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    85 2
    سلام اقای پلیس راهور بنده ۲۰۶ دارم خودتون امتحان کنید با یه فرغون اگر شما ت انستید بدنه فرغون را با دست فشاردهید وله بشد انوقت بدنه خودروهای ایران خودرو را چک کنید با فشار میرد تو با یه مشت موتور صفر روغن کم میکند گیربکس دنده هاش جا نمیرود وووو هزار عیب فقط بارانت که میگیرند دله میسازند میدند تو خیابون مردم چی بگم میدوند تخته بزنید در این دو خودرو ساز
  • ایرانی US ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    89 6
    البته خودرو های تولید داخل حتی یکسال هم اعتبار ندارد ولی چه کنیم که همیشه باید زور را به مردم وارد کنند و تولید کننده ها را نباید آزرده کرد و توقع بهبود کیفیت تولیدات رااز آها خواست،ضمنا پول خوبی همراه دارد و جیب دولت را پر میکند.
    • IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
      0 0
      البته این کار شاید در شهرهای بزرگ جواب بده در شهرهای کوچک اصلا آلودگی هواوجودنداره
  • US ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    126 6
    مسخره کردید. دردتون پوله. پولشو بگیرید دست بردارید از سرمون
    • علی IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
      0 0
      درود برشما احسنت
  • احمد IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    82 2
    اخه این چه راهکاریه بر اساس سن خودرو اصلا منطقی نیست باید بر اساس کیلومتر کارکرد خودرو باشه
    • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
      0 0
      دقیقا ماشین من دوسالشه هنوز پنج هزارتا راه نرفته.
    • محمد ایرانی IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
      0 0
      الان این معاینه هم شده سوری ورشوه
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    69 1
    معاینه فنی اجباری خودروها به هیچ وجه تاثیری در کاهش آلودگی هوا نداشته بلکه از زمان اجرای آن کمتر شاهد هوای سالم بوده ایم. صرف هزینه و اتلاف وقت و رفت و آمد های زائد مردم را هم در نطر بگیرید. بهتر است محدودیت ها برداشته شود تا هرگس بتواند با قیمت و تعرفه مناسب اتومبیل دلخواه خود را خریداری یا وارد کند.
  • محسن IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    57 3
    حق باشماست ، اصلا معاینه فنی خودروها باید ماهیانه باشد ، بهرحال خوشبحالتون ما حقوق بگیران چه کنیم که نه جنسی برای فروش داریم و نه خدماتی ارائه میدهیم و کسی هم به فکرمون نیست ،
  • ی IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    106 6
    همه بیکارن هی معاینه فنی بگیرن.بجای اینکه به مردم فشار بیارید.به خودروسازان فشار بیارید که ماشین درست بزنند.در ضمن خودتونو با کشورهای خارجی مقایسه نکنید.اونا ماشینهارو عرض۵ سال از رده خارج و اسقاط میکنن اما در کشور ما از جنگ جهانی ماشین هست که شماها چندین بار تعویض پلاک کردین و اکنون هم کار میکند .بعد از آلودگی حرف میزنین.متاسفم براتون با این برنامه ریزی غلططون
  • محسن IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    87 1
    خودشونم میدونند چه ماشینهای بی کیفیتی تولید میکنند که میخوان بکنند ۲ سال تو خارج ماشینها تا ۵ سال گارانتی دارن همه چیز ماشینو گارانتی میکنند تو ایران شرکت سایپا صفحه کلاج ۶ ماه بخدا از روز تحویلش هر هفته تو نمایندگی یه جاش خرابه امیدوارم اون پولی که میگیرن درد و بلا بشه بیوفته تو جون بچهای مدیران و مسولان
    • محمد IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
      0 0
      آخه یکی نیست بگه کیفیت بنزین وروغن موتوری که شما دارید تولید می کنید
  • Ho IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    83 3
    اینا همش بهانه است برای پرکردن جیب خودشون اینو همه میدونن که دل این دولت نه به حال مردم سوخته و نه دوستار طبیعت و هوای سالم هستند اگه غیر از این نبود کارهای مهم تری باید انجام میدادن که ندادن مثلا اول ازهمه جلوی تولید خودرو های بی کیفیت ورو میگرفتند و بجای فشار روی مردم فشار رو روی این خودرو سازهای داخلی که فقط پی سود و منفعت خودشون هستند و لا غیر که هر روز کیفت و استاندارد بد وبدتر میشه و از اون طرف قیمتها شون روز به روز سر به فلک میکشه
  • بینا IN ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    61 1
    گویا متولیان امر با هم دست بیکی شده فقط و فقط بفکر خالی کردن جیب ملت هستید وگرنه خودرو سبک 5 سال نیاز به معاینه فنی ندارد وانگهی این معاینه فنی چندان هم ترتیب اثری ندارد انواع مشکلاتشان وجود دارد در خودروها استفاده از چراغ هایی که اصلا استاندارد نیست برای شب و...
    • قاسم IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
      0 0
      آقای محترم فکر کنم حضرتعالی خبر ندارید که هردو خودروساز دولتی وخصولتی هستند این دو فرغون ساز درآمدش از چاهای نفت بیشتره برا حکومت ممکنه در چاهای خوزستان بسته بشه اما این دو کمپانی هرگز نمیزارن یک ساعت بسته بشه
  • IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    48 0
    خوبه که شما هم قبول دارید یعنی همه تون قبول دارید که این دو شرکت آشغال تولید می کنند .ولی این دلیل نمیشه که کیفت هوا بهبود پیدا کنه .فقط می‌تواند که منجر به پر شدن جیب بعضی ها بشود
  • داود امیری IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    22 0
    من ساینا خریدم اما به دلیل لغزندگی جاده و ترمز نا درست تصادف کردم . نه خوابیدم و نه بی احتیاطی کردم. با سرعت مطمعنه این اتفاق افتاد. اما ناگفته نماند و از حق نگذریم زمانی که ماشینم لیز خورد و ماشین دیگری با سرعت زیاد به من برخورد کرد در کمال نا باوری ایر بگ یا کیسه ایمنی هوا عمل کرد و جلوی برخورد سر و صورت من به فرمان و داشبورد را گرفت.
  • NL ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    49 0
    سردار جان. شما بجای اینکه یقه خودروسازان رو بگیرید که کیفیت محصولات شونو بالاتر ببرند یقه مردمو میگیری؟؟؟؟
    • شاپو IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
      0 0
      چون ازخودروسازان می ترسندودستوشان تویه کاسه است و.......
  • حسن اسلامی IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    45 2
    تازمانی که خدرو استانداردی وجود ندارد وبنزین بی کیفیت موجوده هوا از اینی که هست الوده تر مبشود هیچ نظارتی از طرف کارشناسان کار بلد راهنمایی و رانندگی تشخیص مرغوبیت خودرو نیست وضعیت همینه فقط مسعولین به فکر دوزدی از جیب ملت هستن
  • علیò IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    19 12
    در شهر همدان مراکزی وچود دارند که با گرفتن پول معاینه فنی می دهند کاری باید کرد که سیستم واحد بر این مراکز کنترل کنند وسوابق مراکز نیز سنجیده شود واز گرفتن هزینه های مضاعف پرهیز شود
    • taiger IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
      0 0
      داش اگه اونا نباشن که پراید میشه یک میلیارد بازم اون مردها هستن
  • بهجت IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    29 3
    سلام اینکه اساتید می‌فرمایند امیدوارم دلیش کسب درآمدنباشه چون الآن خودرو نو که تحویل می گیریم ۵سال گارانتی داره وهر۱۰هزارکیلومتر ماشین درنمایندگی چک میشه وطبق کتابچه فنی درمورد کیلومتر لوازم تعویض ومشکل برطرف می‌شود نمیدونم این صحبت ها اصلا کارشناسی شده هست یافکرمیشه درخصوص آنها یا صرفا جهت گفتن یک مطلبی رادرفضاهای مجازی واخبار میگویند،لطفا کارشناسی صحبت بشه،مردم گرفتار مسائل روزمره وبخصوص اقتصادی هستند دیگه فشاراینچنینی نیاوریم ،اگرراست می‌گویند خودرو دیدم پیکان مدل ۵۹یا۶۰اصلا درصندوقش بسته نمیشدچون طناب آویزان بود،دیدم اصلاصندلی عقب نداره پرازآشغال کرده بودن نه چراغ داشت نه لامپ دود که چه عرض کنم،بخدا اینها باعث آلودگی هستن نه ماشین مدل۱۴۰۰!!!!!!!!
    • ناصرسدری IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
      0 0
      فقت بلدن بگن حمایت ازتولید داخل یدکی ماشین میخریم به اسم اصل ولی روغن اول کم میکنه بعدازتعمیر خدامکافاتشون کنه تویک هفته دوبارموتورماشین تعمیرکردم
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    16 4
    الحمدلله بالاخره یکی از مسولین دلسوز متوجه شد که همه علل تصادفات انسانی نیست، بلکه کیفیت پایین خودروها و کیفیت پایین راه ها و معابر شهری و بین شهری هم از جمله علل مهم تصادفات است. شما را به خدا این اسفالتهای قلوه کن شده را ترمیم کنید با هر سرعتی با موتور با این چاله ها مواجه شویم خطرناک است. اتوبان شهید صیاد، اتوبان امام علی (ع)
  • حسین زاده IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    26 1
    میگن ایران مدیر ندارد راسته چون اگر سن معافیت معاینه فنی را بدون ایجاد زیرساخت برای افزایش کیفیت جاده ها وسوخت وقطعه سازان کاهش دهند فقط بار مالی اضافی بر گردن مالکان است طبقه ثروتمند که دارد قشر ضعیف آسیب روحی مالی می‌بینند
    • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
      0 0
      اتفاقا مدیر زیاد داره متاسفانه مدبر نداره
    • حسین IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
      0 0
      نمیشه یه شماره حساب بدهیدماوقت به وقت واریز کنیم به حسابتون بابا تورابه جدخودتون به پیر به پیغمبر کم مردم راخون به شیشه کنید
  • حمید IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    بخاطر اینکه خودشان هم اعتراف کردند ماشینهای تولید داخل کیفیت لازم ندارند وپیشنهاد ۲ ساله دادن برای معافیت فنی
  • محمد IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    آخه میاد یه چی میگید میرید میدونید با یک خود شیرینی چه بلایی سر مردم تا گلو در مشکلات میارید .یعنی به اندازه گارانتی شرکت خودرو ساز هممطمئن نیسنید به خودروها . پس چرا مجوز شماره گذاری میدید؟ البته که جریاناتی پشت این حرفها هست و تبانی برای پر کردن جیب همکاراتونه . در غیر اینصورت کمی هم میتونستید به جاده ها و علائم گیر بدید .خط کشی های کم رنگ و رنگ های غیر شب نما و غیر استاندارد . جاده های پر از ایراد و چاله چوله و پیچ نامناسب و شیب نامناسب و و و و
  • جلیل بندقیری IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    سلام باید کارشناس مکانیک خودرو تشخیص بده این آقا نظامی از موتور سر در نمیارم!
  • مجید IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    همشون فقط دنبال چاپیدن و غارت مردم هستند اگر واقعا به فکر ملت هستید انجام معاینه فنی را رایگان کنید
  • مجید IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    تعداد اندکی از خودروهای سبک دود مشهود خیلی زیاد می کنند که بهتره پلیس در خیابان اینها را توقیف کند و الا بسیاری از مراکز معاینه فنی فقط با پول معاینه میدن خلاف می کنند ماشینهای سنگین هم کلا دودزا هستن ولی کسی کاریشون نداره معاینه فنی هیچ فایده نداره چون اگر بعد از چند ماه فیلتر هوا را عوض نکنند آلودگی بالا میبره ولی معاینه داره ملاک فقط باید دود مشهود در خیابان باشا
  • محسن IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    لابد خودش میخواد توآینده جایگاه معاینه فنی احداث کنه
  • علی IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    راه وروش گدایی را بلدید خودرو بلد نیستید تولید نکنید بی کیفت وگرانتر از خارجی
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    سردار کیفیت خودروهاروهم ببر بالا که مردم گرفتار هزینهای اضافه نشن باتشکر
  • بازنشسته IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    آقای سردار بجای کم کردن بیا ماشینهای بالای ده سال را بردار و به جاش ماشین با کیفیت و ژاپنی بده به مردم فقط یاد گرفتین هی مردم را بچزونید آخه تا کی خودتون کیف کنید و مردم زجر بکشن
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    جالبه کسی سراغ افتابه سازهای جاده مخصوص نمیره زورشون به مردم میرسه خوب عزیز گمرک رو باز بزارید تاخودروهای ژاپنی با تعرفه پایین بخرند اصلا معاینه فنی خودروهای صفر رو یک سالش کنید چطوره بخدادخیلی خوبید به خدا ماهم یه چهار کلاس درس خوندیم
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    اگه دوسال کم بشه میدونید چقدر توش پورسانت داره به این میگن اشتغال زایی خخخخ
  • حمید IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    البته با این خودرو ها که جز اشغال چیز دیگه ای نیست بجای تولید نکردن یا خودرو با کیفیت بهانه بیارید برای پر کردن جیب خودتون راست میگید اول این بنزین بی کیفیت و دست مردم ندید
  • محسن IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    حق دارن بگن ۲ سال خودشون میدونن که ماشین ایرانی حتی یک روز کیفیت ندارد ....الان به این نتیجه رسیدن خسته نباشید دلاوران مردم چند سال این حرفو میگن کسی به فکرشو نیست فقط به فکر جیب خودشون هستند
  • امین IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    من ک سه چهار ساله معاینه فنی ندارم و نمیگیرم تا حالا هم جریمه نشدم تا موقع ک پلیس جلومو بگیره
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    معاینه فنی هم مسخره است ماشین غیر قابل استفاده رو ببرید معاینه فنی یه مبلغی هم بذار کف دستشون تا بهش معاینه فنی بدهند اونوقت ماشین سالم رو ببر معاینه فنی شیرینی هم نده بعدش ببینید اگه نفرستاد تعمیرات
  • ایران IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    سلام، خودروهای نو مشکل ندارند فقط مشکل دریافت پول از مردم و کشاندن آنها به این مراکز در این ترافیک وحشتناک و هدر دادن سوخت و آلودگی آن در سطح شهر میباشد واقعا اگر به فکر هوای پاک هستید جلوی مازوت سوزی و خودروهای آلوده با عمر زیاد را بگیرید.
  • علی IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    باسلام باید فقط تا زمان گارانتی خودرو معاف باشن تا خودرو ساز به فکر جیب مردم نباشه
  • علی IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    حق باراهور هستش چون خودشون از کالای ایرانی حمایت میکنن و سوار تویوتا وبنز وایسزو میشن و این ماشین‌ها لگن هستن فکر میکنن ماشینهای ایرانی هم لگن هستن بخاطر اون معاینه فنی ها رو دوسال دوسال میکنن ببین چه لگنی ایران تولید میکنه میده دست مردم که راهور تاریخ انقضاشونو دوسال کرد😂😂😂😂
  • محمد IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    بسیاری از مراکز معاینه فنی زیر میزی میگیرن و مجوز میدن
  • علی IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    راست میگن ، منبع درآمد کسب کردن رو پیدا کردن و فشار بر قشر متوسط و پایین جامعه میارن ، چون افراد ثروتمند که ماشین ایرانی سوار نمیشن .
  • amir.ezabadi@gmail.com GB ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    درود سردار دو مبحث راه و ماشین آخر کلام را به حقیقت راندی
  • روح الله خواجه داد IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    به نظرمن ناوگان ماشین آلات دولتی مثل پارس گرما وشرکت راهسازی عمران ایران خیلی قدیمیه بیشتر آلایندگی مال ایناست کمپرسی مایلر زمان انقلاب رو بازسازی ورنگ میکنن واسه کار خیلی دود میکننن
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    رئیس پلیس راهور فراجا. جنابعالی رییس راهنمایی و رانندگی کشور جمهوری اسلامی ایران هستید. لطفا راهنمایی بفرمایید که رانندگی مردم بهتر شود. لطفا راهنمایی بفرمایید گره کور ترافیک را باز بفرمابید مردم آگاه.
  • M.V IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    رئیس پلیس راهور فراجا. جنابعالی رییس راهنمایی و رانندگی کشور جمهوری اسلامی هستید. مثل اینکه دوست دارید رییس سازمان استاندارد یا رییس سامان محیط زیست شوید. در عیر این صورت پا تو کفش دیگران مگذارید. مردم آگاه.
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    باید های زیادی در کشور داریم وقتی قدرت برکاری نداری حرف زدن بیخود است چکاپ معاینه فنی را درست انجام بدید کافیه چراغ استپ ترمز را نگاه نمیکند
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    کیفیت پایین ماشین ها ی تولید شده که بعد دوسال نیاز به معاینه فنی دارن
  • حق گو IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    پلیس برای اخذپول و کاسبی از جیب ملت هیچ محدودیتی ندارد اگر ولشون کنید میگن خودرو از کارخانه اومد بیرون باید بره معاینه فنی بگیره چرااااا؟ چون از ملت بابتش پول میگیرن یا همین چند روز پیش گفته بودند جریمه ها باید سه برابر بشه خلاصه نه اینکه با دنیا در ارتباط هستند و چرخ اقتصاد مملکت رو بخوبی میچرخونن تنها حربه شون برای اخذدرآمد دست کردن تو جیبب ملته
  • سعید IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    یعنی خوشم میاد خودتون هم میدونید این آشغالها که دست مردم میدین دو سال هم نمیتونه دوام بیاره !!! واقعا آفرین برشما ، یکی محصول بی کیفیت میسازه اونوقت مردم باید تاوان بدن👏👏👏👏
  • Reza IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    به هر سرهنگ بازنشسته مجوز معاینه فنی وپلیس بعلاوه ده میدن حتما خودشون دارن بازنشست میشن میخوان درآمدشون خوب باشه برادر من اول کیفیت خودرو را ببر بالا فکر جیب خودتون وهمکاران عزیزتونید
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    موندم که اینا از کجا اومدن و کین
  • مجید IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    اظهارات غیر کارشناسی فقط برای کسب درآمد! آلوده سازی توسط بخشهای دیگر و راهزنی از جیب مردم به بهانه‌ی معاینه فنی خودرو ، تریبون‌های یکطرفه برای مسئولان کسب درآمد
  • شهروند SG ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    معاینه فنی خودروها به۲سال تغیرکرداینهم یک دکان بازار برای راهنمایی و رانندگی میتوانند به ۲ماه تغیرش بدن کی به کیه
  • عبلاه IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    مرد بود آن پلیس راهور که گفت گل بگیرید در این ایران خودرو را وارد کنید همه چیز به سرفه ولی کو کسی که به حرف بره سود خودشون را در نظر میگیرند .جان مردم چند
  • مصطفی DE ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    آخه ما چه ویژگی منحصر بفردی داریم که خودمونو با کشورهای خارج مقایسه میکنیم بهرحال از هر روشی هر ارگان و سازمانی برای خودش درآمدزایی میکنه مملکت ول شده
  • محمد IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    یعنی تو ایران فقط همچیا همیشه گردن مردم میزارن و مردم مقصرند و مردم باید تاوان بدن دقیقا چرا !!!!؟
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    تابه حال چه کاری کردی به نفع مردم باشد ماشین ۴۰ تل۵۰ سال راچم کنید نه معاینه فنی را ۲ سال کنید
  • مسعود IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    خطاب به این ریس پلیس راهور اعلام میکنم که معاینه فنی کشکی بیش نیست چرا که با تراول ۵۰هزاری همه عیبهای ماشینتو نادید میگیرن و از معاینه قبول بیرون میای دستگاههای معاینه فنی همه فرسوده و کم بازده هستن کل معاینه فقط یه تست کمک و الایندگی اگزوزو و ترمز و ترمز دست هستش نه چراغهای جلو بازدید میشه نه خطرهای عقب نه میزان اج لاستیکها نه ظاهر ماشین که بدنه پوسیده داره یا نه.نه روغن سوزی ماشین نه روغن ریزیش چک میشه نه سیستم برف پاک کن و نه اب پاش ماشین.این معاینه که شما میگیرید فقط برا پرکدن جیباتونه وگرنه هیچ تاثیری توی محیط زیست و الودگی هوا نداره خودتون هم خوب میدونید همه میدونن.
  • محمد عبدالهی IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    باسلام درصورتیکه معاینه فنی خودروها دوسال میباشدتمدیدمعاینه خودروهای بالای دوسال هم هردوسال یکبار باشد بهتراست
  • ندا IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    کسری بودجه همه مردم را مشوش کرده
  • علی ی IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    با احترام تمام وکمال به واقعیتها اشاره شد
  • R US ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    مسئولین محترم خوبه بفکر جان مردم هستی ولی از اول تولید خودرو واقعا استانداردهای جهانی را دارد به مولا شما بفکر مردم نیستی فقط بفکر این هستین چطور جیب مردم خالی کنی خودتون قضاوت کنین خودرو بی کیفیت تولید میکنین دست مردم می‌دین یکبار پول خودرو را کامل میگیرین حالا دوسال بعد دوباره به بهانه معاینه فنی دست توجیبی مردم میکنین خدا را خوش میاد چرا خودروهای فرسوده را از چرخه خارج نمی‌کنین
  • سیدمهدی US ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    ای کاش تمام کارتون روی اصول بود درراهنمایی برای مردم نمره شما صفره.اماتو پول گرفتن ۱۰۰هستید اول راهنمایی کردن یاد بگیرید بعد فکر کم کردن مدت معاینه فنی. اصل ول کرده جزرا....
  • ب اشک IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    منظور از معاینه فنی چیست؟ نان بده فرمان بده با بنزین خوب قطعات یدکی عالی بعد اسم تولیدات داخل خودرو نیست صفر کیلومتر هم بده رو سکو معاینه فنی اگه کم نیاورد درسته در صورتی که معاینه فنی شده نون دونی اصولا معاینه فنی برا خارج از شهره فقط یاد دارن جریمه بکنن بخاطر نداشتن معاینه فنی وجدانم چه خبره ده تا راننده بیارن یک افسر راهنمایی منطقی صحبت کنن نه غیر منطقی
  • عباس افشار IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    پس اعتراف ‌می‌کنید‌تولیدمثلا‌خودرو‌بجز‌اشغال‌نیست
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    برای مردم در این شرایط اقتصادی بارمالی ایجاد نکنیدبهتر است سخت گیری ها برکیفیت خودروها باشه.
  • حسین IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    جناب آیا نباید بین خودرو خارجی وایرانی فرقی باشد ؟وجدان خودت را قاضی کن وپاسخ بده
  • سید حبیب موسوی DE ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    جناب سردار حسینی من از زمانی که شما رئیس راهنمایی رانندگی شرم لامرد بودید با شما و قانونمند بودنتون اشنایی دارم ولی با همه این ها باورم نمیشد که در این مورد بخواید بجای اینکه با خودرو ساز در بیافتید و اونها رو‌مجبور به یا کیفیت یا اگه نمیتونن درب خودروسازها رو به ناچار برای نجات محیطزیست تخته کنید برعکس با قانونی که هیچ‌ تاثیری در کاهش آلودگی هوا نخواهد داشت به مصرف کننده ای که ناچار به خرید این ارابه های مرگ هست فشار بیارید . خواهشمندم از این تصمیم نا درست کوتاه بیاید و بجای فشار به مردم هم اقتصادی و هم زمانی به خودروسازها فشار بیارید که اصلاح کنن تولیداتشون
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    الهی خدایا شکرت. ژاپن بعدازجنگ. بمباران شیمیایی وغیره وضعیتش این است که مقام سوم درجهان راداردو مترقی. میباشد ادعای دکترومهندس نمی‌کند توایران. این همه دکترومهندس. ووومینامندوضعیتش این است که ازافغانستان قبرس مالدیوپایین هستیم. یاواقعا مدارک قلابین...؟؟؟؟؟!!!!یا.......بماند
  • بهروز IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    چرا باید دو سال شود چون پلیس با کم کاری و همدستی با خودرو ساز .خودرو غیر استاندارد تولید کرده و حال می خواهد از این کم کاری خویش کاسب شود . بیت‌المال را با جریمه های نا عادلانه تامین نکنید.پول خون مردم خوردن ندارد
  • حبیب IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    بابا این قدر برا مردم کار نتراشید 5سال معاف بوده و ا باید 2سال بشه غیر از اینکه مردم آزاریه
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    لامصب هیچ کس نمی تواند از پول بگذرد...هرچی کفگیرش به ته دیگ می‌خورد بمردم فشار میاره..
  • م IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    زورتان به خودروساز نمی‌رسه سر ملت بدبخت خالی میکنیم
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    شما غلط کردید هر چی شما میگید درسته
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    سلام.باز هم توپ تو زمین مصرف کننده افتاد...سردار عزیز محبت بفرماید با خودرو سازان دوزد و به قول دوستون فرغون ساز...این مشکل را مطرح فرماید.اگر خودرو استانداردهای لازم داشته باشه تا ده سال نیاز به معاینه فنی نداره.
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    از خدا بخواهید برف باران بیاد نه معاینه فنی
  • مجتبی IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    سلام.اقا یه چیزی .میگم قبل اینکه خودرو رو تولید کنید بگید مردم برن اول معاینه فنی بگیرن بعد بیان که بهشون خودرو میدید.البته اگه بشه اسم خودرو گذاشت روش.اخه لامصب.اخه نامردتر از نامرد ببین چی داری تولید می‌کنی که میگه دوساله باید معاینه بگیرن. تف به همه چیزتون .حیف همین تف من
  • امیر IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    دو سال خیلی زیاده هر ماه یکبار خوبه ....
  • PL ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    ایشان و همه مردم کوچه و بارار میدانند منبع منشا هوای ناسالم و الوده چیست ایشان ادرس غلط میدهند
  • مصطفی IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    دمتون گرم که خودتونم میدونین چه آشغالی دست مردم میدین که الانم نظر بیخود میدین
  • US ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    اولش که باید همون پنج سال باشه .بعدشم شما برو جلوی تولید خودرو بی کیفیت رو بگیر به جایی اینکه جیب ملت و خالی کنی .وگرنه که کلا باید خودرو از در کارخانه اول بره معاینه بعد آزاد بشه بره دست مشتری
  • حسین IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    فقط سر کیسه کردن مردم فکر میکنید ماشین های داخلی خوب هستند همه صفر فرسوده هیتند
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    دمتون گرم کاری کردین شبو روز رو متوجه نشیم آنقدر گرفتاریم.دیگه مغز من یکی نمی‌کشه خسته شدم کاش بشه بخوابم توخواب برم
  • امیر IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    واقعا متاسفم از اینکه با کمال پررویی برای خودتون قانون درست میکنید و به اصطلاح برای رفاه رانندگان ، اقاجا جان تا وقتی تولید داخلی انحصاری باشد و فکر سود کلان برای جیبشان باشد انتظار بیشتری نداریم ، فعلا بتازونید و هر کاری دوست دارید بکنید بالاخره دوره شما هم تمام میشود.
  • دیدنی IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    از اونجا که جاده استاندارد داریم.ماشین استاندارد.بنزین استاندارد مثل نیسان و پراید داریم ضروری هست که رانندگان خودروهای خودشون رو به سطح معاینه فنی برسونن.بنده از صنعت خودرو سازی که حتی ماشین هاشون هنگام خروج از درب کارخانه کمربند ایمنی و معاینه معقول ندارند عذرخواهی میکنم
  • کیانوش معتمدی IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    نه که الان معاینه فنی اینقدر درست عمل کرده که میخوای از ۵سال به ۲سال تغیر بدی مثل اینکه جیبتون کم پر شده
  • علامت رضا IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    چرا بجای فشار بر مردم در این مشکلات اقتصادی برای معاینه خودرو به زیر ۴سال تلاش نمی شود کیفیت خودروها را ارتقاء دهند
  • علی IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    چرایه عده مفت ازبنزین دولتی استفاده کنند ولی پول بیمه یک ریال ندن ولی بقیه همه هزینه هارو بدن... مگه خونشون رنگینتربقیس؟؟؟؟ ایشالاهرچه سریعتربه اجرادربیا دست مسئولین دردنکنه.👏👏👏
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    ایول
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    دنبال درآمد جدید هستید باز کجا پول کم اومده
  • رضا IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    معاینه فنی نیست دردش پول نباشه . هیچ کس هم دلسوز مردم ایران و ایرانی نیست . مشکلشون پوله پول از مردم فقیر بگیرن زور به مردم بگن . و با سازنده و مراکز معاینه فنی زد وبند کنن پول بدن مردم لال میشن مشکل خوردو بی کیفیت نیست چون تولید میشه
  • محمد IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    بله برای خودروهای داخلی به هیچ عنوان منطقی نیست حتی همان دوسال هم
  • ناشناس IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    شما که نتونستید جلوی تولیدات خودرو های بی کیفیت را بگیرید و همش حرف اضافه زدید ولی اگر بخواهید کاری بکنید که به نفع مردم نیست سریع انجامش میدید!!الان کیفیت خودروهای قدیمی خیلی بهتر از خودروهای جدید و بی کیفیت می باشد و به نظرم باید مثل همه خودروها در سال معاینه فنی بدهند چون خیلی آشغال تولید کرده اند و دادن تحویل ملت ساده لوح همیشه در صحنه!!!؟؟؟
  • مجتبی IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    درد شما فقط پوله، پول زور، کپسول تاکسی من اعتبارش تمومه هر لحظه هنگام سوختگیری گاز امکان انفجاره بخاطر همین به من معاینه فنی نمیدن، میگن برو کپسول عوض کن منم ندارم ۹ میلیون، اصلا وظیفه من نیست دولت بی عرضه باید ماشین منو بگیره یه ماشین نو به من بده، میدونید چقدر جریمه معاینه فنی دارم، انشالله همش امپول و قرص بشه واسه زن و بچه ها تون
  • مهدی IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    چرا معاینه فنی ۲سال شود این خودرو های بی کیفیت که خودتان تایید و شماره گذاری می کنید حالا بجای کیفیت بالا معاینه را ۲سال می کنید تامراکز معاینه را که متعلق به خودتان است درآمدشان را بالاببرید..؟
  • اب IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    سلام بیشتر ماشین ها 2000کیلومتر کار نمی کنند چرا مردم راد ر نظر نمی گیرید فقط پول را در نظر می گیرد کمی به فکر خدا هم باشد چرا میگید 2سال یکبار معاینه فنی لااقل کیلومتر را در نظر بگیرید
  • رضا IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    چرا منطقی نیست ماشینی که ۳ سال کا کرده مگه چه ایرادی پیدا میکنه جز اینکه مردم باید تو صف وقتشون و هدر بدند و پول به جیب شما واریز کنند
  • اﻳﺮاﻥ IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    ﻫﺮ ﺧﻮﺩﺭﻭﻱ ﻣﻴﺮﻓﺖ ﻣﻌﺎﻳﻨﻪ ﺻﺪﺭﺻﺪ ﺗﺎﻳﻴﺪ ﻣﻴﺸﺪ اﻭﻧﻬﺎﻱ ﻛﻪ ﺗﺎﻳﻴﺪ ﻧﺸﺪﻧﺪ ﺑﺎ ﻳﻪ ﺗﺮاﻭﻝ ﭘﻨﺠﺎﻩ ي ﺗﺎﻳﻴﺪ ﻣﻴﺸﻪ ﺑﻪ اﻳﻨﻬﺎ ﻧﻤﻴﮕﻦ ﻣﻌﺎﻳﻨﻪ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﻳﻪ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺣﺴﺎﺏ ﺑﺪﻫﻴﺪ ﺑﻪ ﻣﺮﺩﻡ ﺑﮕﻮﻳﺪ ﻫﺮﺳﺎﻝ ﭘﻮﻝ ﻣﻌﺎﻳﻨﻪ ﺑﺮﺯﻳﺪ ﺑﻪ اﻳﻦ ﺣﺴﺎﺏ ﺩﻳﮕﻪ ﺧﻮﺩﺗﻮﻥ ﻧﻤﻴﺨﻮاﺩ ﺑﻴﺎﺩ ﺗﺎﻳﻴﺪ ﺗﺎﻳﻴﺪ ﺷﺪﻩ ﻣﻌﺎﻳﻨﻪ ﺷﻤﺎ
  • حسن غفوریان IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    پلیس چقدر از معاینه فنی پول گرفت تا این قانون رو وضع کند
  • علی IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    تو و امثال تو زورتون به هیچکس نمیرسه جز مردم وگرنه معاینه فنی باید ۱۰ ساله باشه، به امید........
  • M IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    اینا فقط کلک پوله دلشون برا اب و هوا نسوخته من یه پژو داشتم دود میکرد معاینشم هر سال میگرفتم
  • ناشناس IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    سلام ، چون خودشون میدونن که ارابه مرگ می‌سازند نه خودرو ، و به این نتیجه رسیدن که اعتبارشان حتی به دوسال هم نمی‌رسد
  • اسفندیار IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    ازپارسال که معاینه فنی گرفتم تاالان ۵کیلومترهم باماشین راه نرفتم حالادوباره باید برم برای معاینه فنی اگربخاطرپول نیست معاینه فنی را کیلومتری کنید مناسبترو دقیقترهستش
  • عظیمی IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    فقط به فکر خالی کردن جیب مردم هستین اگه راست میگی برو یقه خودرو ساز رو بگیر که چرا خودرو بی کیفیت تولید میکنن
  • امیر IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    اگر آقایون خیلی به فکر سلامتی مردم هستند خودرو با کیفیت بسازند. این فقط یه راهی هست تا بر درآمدهای دولت اضافه کند هیچ سودی هم برای مردم ندارد.
  • احمد CA ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    خواهشا آن دو سال را هم بردارند و از صفر معاینه فنی بگیرن
  • سیدمحسن مشهدی IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    ملت بیچاره.راهکار جدید بکن هارو بیشتر کنید
  • عباس پایاب IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    پول باج بگیرید هر روز معاینه فنی مثل بنزین بهتر نیست باز و بست کپسول گاز ماشین ده ملیون باید خرج کنی هر معاینه فنی حدقل پانصد هزار تومان کیفیت بنزین افغانستان هم نمیبرد کیفیت ماشین که افتضاح است فقط از ملت پول زور بگیرید خدا کنه کسی که برای ملت این روز بوجود آورده بچه هایشان جلوی چشم خانواده اش پرپر بشه
  • بهرام IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    ای نادرستهای عالم چرا فقط به فکر دست توجیب مردم کردن هستید چرا کیفیت رو که در دست دولته لالا نمیبرید ومهلت معاینه فنی رو کم میکنید ای بیسوادهای نانجیب
  • IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    الان ک قیامت نزدیکه یادتون افتاده
  • داوودطیبی‌ IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    خودروهای‌مادرکیفیتی‌نیستن‌که‌بخواهیدبه‌دوسال‌ماینه‌داشته‌باشند‌چراکه‌ازکارخانه‌هم‌بیادبازماینه‌بزارید‌کیفیتی‌نیست‌بخواهید‌احضارنظرکنیدوقتی‌آشغال‌تولیدمیشودبه‌کدام‌کشوری‌ماشین‌تولیدمیکندوماینه‌فنی‌‌داردوجدان‌کجاست‌خداکجاست‌دیگراعتقادی‌نمانده‌دم‌از‌کیفیت‌خداووپیغمبرمیکنید‌درودبه‌شرفتان
  • محمدجواداجاقی IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    اصلا‌بهتره معاینه فنی‌از روز تولید خودرو هر ماه باشه‌‌وماهیانه هی پول زور ودیم .مثل قانون برره‌ومهران‌مدیری‌بشه‌ وزیر معاینه کشور.
  • علی IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    نه دلشان به حال مردم میسوزد ،نه به جان مردم،چون اگر اینگونه بود،درحال حاضر مردم ایران همه بهترین خودروهای دنیا را داشتندو این قضیه هم مثل مالیاتهاوعوارض وغیره فقط برای تآمین حقوق ومخارج کارکنان محترم دولت است وچاره ای جز این هم نیست،انشاالله که مشکلات وطن حل بشود.
  • ایرانی IR ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    سن خودرو ها را ۱۰ سال بزنید همین خودرو سازها که خون مردم کردن تو شیشه موظف کنید بعد ۱۰ سال خود روها را تحویل بگیرن وبه صورت قسطئ خودرو نو تحویل مردم بدهند.هر خود رو ساز بردن خرجی بود این کار انجام میدادیم الان در کشورهای پیشرفته انجام میدن .بعد از اون مگه معاینه فنی ها استاندارد هستن فقط برای مردم هزینه اضافی درست کردید.
  • سید مهدی رضوی IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    واقعا جای تاسفه هیچ چیزشون مثل بچه آدم نمیمونه همیشه بجای حل مسئله صورت مسئله رو پاک میکنن
  • حمید IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    پشت برده به دلیل کمبود پول و نقدینگی معاینه فنی به دو سال تقلیل پیدا کند .چقدر جالب است .و چه توضیحات خوبی داده شده است .
  • آرشام IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    فقط درامد خودشون در نظر بگیرن ی فکری به حال قیمت خوردو و قطعاتش کنن و اینقدر بی فکری در نیارن
  • IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    بله سردار این به نفع شماست اگر اذیت نمی‌شوید شش ماهه کنید چرا به فکر این سرعت گیرهای من درآوردی نمی‌کنید چرا بجای سرعت نگهدار از دوربین استفاده نمیکنید البته به نظرم شما صحبت نکنید بهتره یکی از شما در مورد سرعت گیرهای گفت نباید کمتر از 150مترباشه معلوم نشد چی ***قانون دست خودتونه هر جوری دوست دارید بنویسید ببینید معاینه فنی هاچگونه **** میگیرند یا اینکه ایراد بنی اسراییلی می‌گیرند
  • IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    آخه دیگه فرغونم معاینه فنی داره بگو همینجوری نفری 100هزارتومن بدین چون ماشین آشغال سواری پول زور وده
  • رضا IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    از صحبت این آقا کاملا مشخصه که مشکل کیفیت پایین در تولید خودرو میباشد .اگه راست میگی برو سمت خودرو ساز دست از سر ملت بردارید دیگه
  • Ali IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    بله بله بله. هر چه از جیب مردم بدبخت و بیچاره ایران هزینه شود در واقع سرمایه گذاری !نه نه ؟سرمایه روی سرمایه داران می رود وووکلاه گشاد سر مردم فلک زده ایران می رود
  • اسد IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    تغیر بکنه یا نه من تندر دارم و سال ۹۵ از کارخانه در اوردم به معاینه احتیاجی نداشته و نرفتم.
  • علی IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    وقتی کشور افغانستان بنزین پس میده لطفا شما اظهار نظر نده اینجا ایرانه هیچی سر جایش نیست از فقر هلاکت تا کجا آباد آقای پلیس بلدی به مردم زوربگی از بالا شروع کن اگه ..... دارید
  • مجید. IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    درود بر سردار عزیز. میخواهید با این همه نواقصی و معایبی که خودروهای صفر داخلی دارند را با چندرغاز حقوق مردم به حد اعلا برسونید. من ماشینم مدل1400 هست. فقط 3 بار کمک جلو را در نمایندگی عوض کردم، بازم صدا میده. خب معلومه برم معاینه فنی مردود میشه. لطفا تصمیم عاقلانه و عادلانه بگیرید
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    چرا خودتو اذیت می‌کنی بیا کارت بانکیم رو ببر رمزش هم پشتش می‌نویسم هر وقت خواستی برداشت کن فقط اذیتمون نکن خواهشا
  • ایرانی جوان IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    وقتی بنزین و گازوییل بی کیفیت به مردم میدید و سعی میکنید مردم را بپیچونید
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    صد در صد مطمئنم اگه تمام خودروها برقی بشن شما باز تست آلودگی میگیرین چون درامد خوبی داره
  • رضا IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    چون هم زودتر صندوق پولی میشه هم اینکه با این زباله هایی که میدن بیرون از روز اول باید معاینه فنی گرفت.من مکانیک میبینم چه افتضاحی میدن دست ملت و طرف هم خوشحال
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    شما اول بنزین با کیفیت تولید کنید . جلوی مازوت سوزی رو هم بگیرید بعد اگه دیدی هوا الوده هست یقه مردم بدبخت رو بگیر
  • حسین IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    حتما خودش معاینه فنی داره
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    اگر وجود دارند به کیفیت تولید خودرو گیر بدهند نه به مردم بدبخت
  • ساسان IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    در کشورهای توسعه یافته ما چه توسعه ای داشتیم تا خودمون رو با کشورهای دیگه مقایسه کنیم توی عربستان هرمرد ۴ تا زن هم داشته باشه دولت کلی پول بابت هر زنش بهش میده الان معضل ما معاینه فنی نیست
  • مهدی IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    چرا همیشه به مردم فشار میارید.ماشین 1400 آلودگی داره و امنیت نداره یا اون کامیون با عمر بالای ۵۰ سال که شما بهش پلاک میدین. اگه راست میگید و به فکر مردم هستین جاده هارو درست کنید و کیفیت خودرو را بالا ببرید.و به فکر راه حل برا دادن معاینه فنی های پولکی در مراکز معاینه فنی کنید.
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    نتیجه هم ازار مردم هم زیر سوآل بردنه خودرو ساز .اون اگر خودرو تولیدی نمی تون ۵سال بیدرد سر کاربده شمارش نکنید ..
  • کورش بزرگ IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    درود دکان بزار هر که یک تز میده برا خال کردن جیب مردم بدبخت ایران اول برین ماشین های آشغالتو رو به روز کنید بعد جادههای نا مناسبتون درست کنید وبعد برین برا خالی کردن جیب مردم راهی دیگه پیدا کنید
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    شما ها وظیفه ی خودتون جز خیانت به مردم با جرایمی که گماشته هایتان بدور از انسانیت انجام می دهند جمع کنید سپس به مهندسی خودرو برسید
  • قل IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    خوش بحالت که به ارزوت رسیدی سردار
  • مهدی رضایی US ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    حضرت عباسی بفکر مردم هستی که اگر بودی اجازه نمیدادی خودرو بی کیفیت با چند برابر قیمت جهانی را به مردم بندازند کارخانه‌ها را برای تولید خودرو باکیفیت مجبور میکردی شما فقط برای دریافت پول چند سال دیگه هر 6 ماه مردم واداربه رفتن به معاینه فنی میکنید
  • نادر IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    شما هم به فکر جیب خودتون هستید..من یه پارس داشتم بعد از پایان چهار سال که بردم برای معاینه وزن جلوی ماشین من ۷۰ کیلو گرم در برگه معاینه سنگین تر شده بود...سال بعد هم همین اتفاق افتاد..در صورتیکه هیچکدام از قطعات حتی تعویض نشده بودند...فقط خندیدم و گفتم این هم از معاینه اجباری خودرو
  • سالار IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    معاینه فنی فقط برای پر کردن جیب یک سری از پرسنل بازنشسته و .... نیروی انتظامی و سر کیسه کردن مردمه . اگر خودرویی نقص فنی داشت پلیس اشد مجازات را در نظر بگیرد ولی اجازه بدهد تا به خاطر ترس از جریمه سنگین ، افراد خودشان خودرو را اصلاح و رفع عیب کنند .نه اینکه اکثر کسانی که خودرو آنها بی عیب هست به پای یک سری آدم عوضی و خودخواه که خودرو آنها معیوب است بسوزند و به آنها ظلم شود. مملکت ما در بی عدالتی مقام اول دنیا را دارد
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    من خودم درعرض کمتر از یک دقیقه برای محل پارک ممنوع دوتا جریمه ۴۰۰۰۰هزار تومانی پشت سرهم که انگار مامورین پیش هم بودند نوشتند. به شما ره گوشی من دوتا ماشین سواری که هیچ نوع سنخیت نبوده جرایم شون به گوش من می اومده با هزار مصیبت اصلاح شد. دربعضی بزرگ راه در پرداخت عوارض بزرگ راهی اونهایی که متصدی دارن برا خودش شون پوز می آرند وپرداخت عوارض رو با یه پوز دیگه بدون توجه رانندگان برا ی خودشون می کشند . بعد از یک دو روز هم جریمه همون بزرگ راهی به رانندگان اس م س میشه. پس جناب حضرت راهور شما وظیفه خودتان رو درست انجام بدید به قسمت فنی کار نداشته باشید
  • سید علی IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    شما به جان مردم اهمیتی قائل نیستید واگر نه جلوی تولید و فروش خودروهای بی کیفیت رو می گیرید شما دنبال عوارض و در آمد بیشتر هستید جنگ و جنگ افروزی در منطقه هزینه داره خدا جوابتون رو بده
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    از بس ماشین های مذخرفی تولید میکنید باید هر ۶ماه یک بار معاینه بگیرید خجالت بمشین
  • حسین IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    ظاهرااستادباکمبودنقدینگی درادارات خودمواجه شده اندکه به این فکرافتاده اند.
  • فرشاد IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    ای بابا فکر کردید اینا دلشون بحال مردم سوخته که هوای پاک تنفس کنند؟ نه آقا جان اینا به فکر پر کردن جیب خودشونن و لاغیر اگه واقعا دلشون بحال مردم میسوخت به صورت رایگان معاینه فنی صادر می کردند اگه اینجور بشه مردم خودشون ماهی یه بار میرفتن معاینه میگرفتند
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    جناب سردارشماقشنگ میفرمایید خوردروهای که شما تولیدمیکنید دم درکارخانه اسکاتی هستش ماهم قبول داریم بگذارید ماشین خارجی بیاید ونیاز به این همه هزینه ازجیب مردم نکنید
  • gharravi IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    با انکه عملا دارن بر کیفیت بد تولیدشان مهر تایید میزنن ولی جرات پلاک نکردن ندارن
  • امت خوش IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    خودروهای داخلی از روز تولید نقص فنی والودگی دارند من ماشین کره ای دارم پس از ده سال هنوز هر سال بدون ایراد معاینه فنی میگیره!!!
  • سهیل میر مقیصی IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    یه نگاه به خودت بنداز ، چیت به کشورهای توسعه یافته رفته که ادا در میاری !!!
  • ارمان IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    چی میگین یک عده غارتگر جمع شدن هرروز کیسه ملت میخوان شل کنند چرا ملت سکوت میکنن نگاه کنید آلمان یک ذره مالیات از کشاورزان خواست کشور بهم ریختن هی بشینید این بیگانه ها ملت نابود کنند راحت نشستن حقوق مفت میگیرن فقط ملت اذیت کنند کاری کنید ملت سوار ماشین شند ای کاش زمان ب قبل برگشت ن سیستم بود ن چیزی ملت با گندم خرما شکمشون پر میکردن
  • ناشناس IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    به نظر بنده بهتره اول بایدمغز اون افرادی را که باتفکرات غلط درخصوص ساخت آَشغال ترین جنس وگران کردن آنها وقالب کردنشون به مردم، باید معاینه فنی شوند. گناه مردم چیه که هم جنس آشغال بخرند هم گران.
  • حامد IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    خدا برکت بده ماشینی ۱۰۰تومن میگیرن
  • هان IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    اره خب ۴سال صبر برای گرفتن پول از مالک خودرو نو زیاده، خب روو کنار گذاشته بشه هر شش ماه بفرستن درآمد بالایی داره . دست در جیب مردم بنام مردم برای مردم بهانه مردم اما بکام جزمردم
  • محمد IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    البته خودرو های داخلی زمانی که از اداره تحویل گرفتیم باید معاینه فنی داشته باشد ماشاءالله کیفت 20
  • محمد IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    برو سر اصل مطلب شماره کارت بده پولو بگیر بهونه لازم نیست
  • سالار IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    آقا پلیس ناظر هست یا نیست ؟ هر ماشینی نقص فنی داره رانندش رو اعدام کنید . دیگه معاینه فنی چه مسخره بازی هست سر ملت دراوردید . اونایی که ماشینشون هیچ مشگلی نداره سالی یک بار پول بدن معاینه که چی بشه ؟ مدیریت ندارید اقتدار ندارید . برای اینکه سر کار باشید و بمانید با تخلفات برخورد نمی کنید فقط از جیب آدم های درست و قانونمدار دارید مملکت رو به نفع آراذل و اوباش می چرخونید .
  • علیرضا IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    سلام سردار عزیر خودرو های یورو ۵ اروپایی مثل رنو داستر هم مثل خودرو های داخلی است مدت آنها بیشتره متشکرم اگر جوب بفرمائید * @
  • سلیمان IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    سردار بوی پول دیوانه ات کرد
  • قهرمان IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    چییه؟ پول کم آوردین ؟
  • همین دور ور CA ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    اکثر معاینه فنی ها باپول تایید میکنن
  • عاصف IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    بخدادرداینهامحیط زیست و مردم نیست دردشون فقط پول است از یه راهی پول بدست بیارن از یه طرف سوخت ماشین هارو کم میکنند سوخت موتورهاروقطع میکنند به بهانه بیمه الانم کاهش معاینه به دوسال وصدهاوهزاران چاه دیگر رحم کنیدماملت خیلی ضعیف شدیم
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    حتما باید کمتر شود چون که یکسری لگن بی خاصیت با قیمت بالا به اسم ماشین تولید کرده وبه مردم تحویل می دهید
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    پول ومالیات هم بد نیست ،علف ب دهن بزی خوش اومده
  • علی IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    فقط برای دریافت پول زور . اینکار رو از ایران‌خودرو و سایپا و... شروع کنین تا آشغال تحویل جامعه ندن
  • امیر IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    خدا لعنتتان کند با این قوانین و زندگی که برای مردم درست کردید به دنبال چاپیدن مردم بیچاره هستید با این قیمت قطعات و تعمیرات دیگه نمیشه معاینه فنی گرفت شما هم که تند. تند جریمه کنید و مثل گردنه بگیرها با دوربین و جریمه های بیخود جیب مردم را خالی کنید ملت موندن تو نان خوردنشون معاینه فنی میخواهند چکار
  • چاوش IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    باخببببببب۵۴۲
  • ناشناس IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    سلام سردار عزیز اگه دلسوزی جلوی خودروساز و بگیر که متور سه چهار دهه پیش و روماشین میذارن بدنه اش هم مال سه دهه پیشه.بعدش هم جالب اینه میخوان قیمت روز ماشین خارجی هم بدن شما مثلا ۲۰۶ وبرابر با لند کروز میدونی دست بردارید
  • Sajad IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    بجا اینکه بار از رو دوش مردم برداری بدتر شدی بختک رو دوش مردم؟؟؟ تیمسار این همه خدمت ازت گذشته تج تجربه داری اومدی بررررینی و بری
  • داود IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    سلام به نظرمن سن مدت زمان خودروهای تولیدداخل برای اخذاولین معاینه فنی ۳ماهه باشد بسیارعالیه
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    بله سردار، درست میگید، وقتی خودرو با دوبرابر استاندارد جهانی، مصرف سوخت دارد،. با اون بنزین بی کیفیت که تولید میشه باید معاینه فنی دو ساله بشه.
  • بهنام DE ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    ماشین نو باید حداقل ۵ سال بدون نیاز به معاینه فنی کار کند واگر استاندارد نیست جلو تولیدش گرفته شود
  • بازنشسته IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    وقتی ماشین صفر گارانتی داره و جدیدا هم ارتقا یافته شده و پول هنگفتی برای استاندار سازی اضافه میگیرن معاینه فنی معنا نداره دو ساله بشه راهور تافته جدا بافته شده اگر راست میگید خودروهای آلاینده را در مسیر خودتون چک کنید یه مخزن گاز حداقل ۵ سال احتیاج به معاینه نداره مردم را هی میخاهید بفرستید تو صف و منبع درآمد درست کنید خجالت بکش ۶۹۷
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    آخ بمیرم برای سردار که فقط به فکر سلامت مردمه،اصلا فکر نکنید همه این حرفها برای کسب درآمده،مثلا استاندارد برای خودروها در حد یورو ۵ هست ولی کیفیت بنزین معمولیه
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    معاینه فنی ۲ سال هم زیاده خداییش یکسال بگو خیریه رو ببینی.
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    راه جدید برای دست بردن در جیب مردم بی نوای ایران!!!
  • محسن IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    این آشغالهای داخلی و چینی دوسال هم زیادشونه چه برسه چهار پنج سال.احتمالا بودجه هم کم اومده هر ارگان باید یجور خرجشو دراره.جریمه نشد برو توکار معاینه فنی
  • علی US ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    این حرف ایشون اینه که پول بیشتری اخاذی کنند چرا دوسال همون سال اول باید هزینه معاینه فنی را بدهند
  • فرشید IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    باسلام سردار درست می فرمایید ولی برای خودروهای داخلی که رعایت استاندارد رو نمی‌کنند این مسئله لحاظ شود و ضمنا مبلغ اون دوسال کسر شده نیز در دریافت صدور معاینه فنی محاسبه وار دریافتی کسر شود نه این با همان مبلغ بشود دوسال وپژو 206 وتویوتا لندکروز یک جور ویک اندازه سال صادر گردد.
  • مهدی IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    باز کیسه دوختن
  • حسام US ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    باز هم از جیب مردم می خوان هزینه کنند تو خودرو باکیفیت بده .همه چی درست میشه
  • taymaz IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    ایشون تشریف بردن کنترل کیفت کدوم قسمت رفتن لوازم خانگی لوازم جانبی یک نمونه ساده که با آلودگی هوا ارتباط مستقیم داره کاتالیزور ماشین کشورهای اروپایی کاتالیزور به صورت مادام العمر و رایگان تعویض میشه چون دولت یارانه کمک میکنه اما در ایران از روز اول خودرو کاتالیزور یا ریخته یا درحال ریختن یا نداره بعد از دو سال و سه سال گارانتی که وجود نداره برای تعویض هزینه ای که اعمال میشه نزدیک به ۲۰ میلیون تومن خب چطوری عوض کنیم یعنی چی شما بگو قطعات دیگه هیچ
  • ایوب IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    آخه شماها اگه دلسوز مردم هستین یه ماشینی تولید کنید که از ایمنی وار هرلحاظ تا ده سال نیاز به چیزی نداشته باشه آخه ملت فکر کنید پراید برداشتن پراید باری کردن سردار اول برو برا تولید کنندگان سخنرانی کن بعد برا ملت
  • علی IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    سلام جناب سرهنگ به ملت فشار نیاید به تولید کند فشار بیایید ماشین باکیفیت تولید کنند فشار بیایید بجای ۴سال ۸سال هم به معاینه فنی نیاز. نداشته باشد
  • س س SG ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    اصلا حیف ما که بخواهیم نظر بدهیم ،نه گوش شنوایی وجود داره و حتی اگر هم باشه کسی کاری نمیکنه به این میگن مملکت گل وبلبل.
  • علی وهابیان IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    سلام خسته نباشید به شما و تمام افراد پليس راهنمایی و رانندگی نظر من از این دو سال معافیت معاینه فنی زیاد است چون ماشین های امروزی هیچ ايمنی ندارند
  • احسان IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    دلیل بر کناری سردار هادیانفر عزیز هم مشخص شد این سردار رو آوردن برای پایین آوردن عمر معاینه فنی و کسب درامد
  • جمیل اسماعیلی IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    هر کدامتان به مسندی می‌رسید ادا اطفارتان شروع میشود و جز اینکه باری به دوش ملت بگذارید کاری برای مردم انجام نمی‌دهید بجای اینکه از فکر و مغز دانشمندان استفاده کنید و خودرویی تولید کنید که تا ده سال آلایندگی نداشته باشه راهی برای چاپیدن پول و وقت مردم پیشنهاد میدهید و بدبختی دیگری درست میکنید به عناوین مختلف از جیب ملت میزنید و به جیب شیادان واریز میکنید و از خون مردم ارتزاق..اگر واقعا صاحب فکر و اراده ی هستید بنیادی فکر کنید و برای رهایی مردم از این همه کارهای بیخود وقت کی. کاری کنید تا روح و روان مردم آزام بگیرد و محیط زیست هم اینقدر آلوده نشود..ماشین خوب تولید کنید بنزین و سوخت با کیفیت تحویل مردم بدین بدون اینکه به مردم فشار بیاورید.هر وقت تونستید بدونید لیاقت صندلیتونو دارید ولاغیر.
  • Alireza IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    سلام سردار، چیزی که اینجانب از صحبتهای گرانبهایتان متوجه شدم دقیقا مثال اینه که خانواده ایی صاحب فرزند بشود وخانواده دیگری تربیت آن را قبول کند. ایرانخودرو وسایپا ماشین بی کیفیت تولید کند ومصرف کننده آنرا باکیفت کند.عزیز جان بیشتر دقت کنید.خر همان خر است با تعویض پالان صاحب کیفت برتر نمی شود....
  • رضا IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    خدارو شکر که خودشان هم میدونند چی میسازن که دو سال هم کار نمیکنه ...وای به حال ما خریدار های بیچاره که پول به چی میدهیم
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    درود برشما سردار به کیفیت بنزین گازوییل هم توجه کنید شهرما شوش دانیال در خوزستان همیشه یکی از شهرهای آلوده در خوزستان است چرا ؟ چونکه جاده ترانزیت لزوسط شهر عبور میکند!!! کجای دنیا اینطور چیزی وجود دارد برای این معضل باید فکری اساسی کرد وان احداث یک کمربندی برای شهرشوش است ازبس هوای شهر آلوده است هرکس نداند فکر میکند چند کارخانه درجوار شهر هست!!! اما بیشتر آلودگی متعلق به خودروهای غیراستاندارد وبی کیفیتی سوخت آنها است....
  • شاهین GB ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    باز بودجه کم آوردند هی دوسال به دوسال ۱۰۰ هزار تومن برای هر معاینه فنی بگیرن ملت باید همش تو صف بایستند
  • ناشناس IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    بنظر بنده درکشور نباید دغدغه معاینه فنی داشته باشیم چه. برسد به سن خودرو اگرخودروسازهای ما خودروی استانداردی تولید بشه اصلا نیازی به معاینه فنی نیست .متعسفانه امروزه معاینه فنی درکشورتبدیل شده است به محل کاسبی
  • قدیر زینالی IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    آقای رئیس پلیس چرا دنبال درست شدن مملکت نیستی بالا سر سازنده باش کارش و درست انجام بده دنبال بهانه باشی فقط جريمه بکنی
  • قدیر زینالی IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    توی این مملکت تنها چیزی که پیش رفت کرده دوربین‌های راهور انم بخاطر جريمه سفره مردم را کوچک کنن
  • بنده خدا IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    متاسفانه زور برخی مسئولان فقط به مردم عادی می رسد اگر شما به فکر سلامت مردم هستین یقه سایپا و ایران خودرو رو بگیرین تا خودروهای بی کیفیت با قیمت گزاف دست مردم ندهند واقعا این همه بی مسئولیتی و بی سوادی و بی لیاقتی نوبره😐
  • علی IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    ما
  • علی IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    ماهیچ وقت ندیدم راهنمای ورانندگی خودروهای خودشان راماینه فنی بکنن
  • قدیر زینالی FR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    آقای رئیس پلیس چرا ملت پرست نيستيد فقط دنبال زور ظلم هستی کشورهای دیگر ماشین توليد میشه بعد از ۵سال دوباره میفروشن چونكه کارشون درسته دنبال رفع ایرادن نه دنبال جريمه کردن‌ ملت
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    لامصبا این قدر ماشین آشغال تولید میکنید که خودتونم موندید که چطور درستشون کنید کیفیت زیر صفر قیمت بالای عرش پراید ۶ ملیونی به حدود ۳۰۰ رسید، به هر کی اینو بگی میگه داداش چه جنسی استفاده کردی😂😂😂 راحت باشید، بگید از درب کارخانه تولیدی اول بره معاینه فنی بهتره دیگه
  • مختار IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    و بلاخره فهمیدن ک خوردو هایی ک تولید میکنن عمر مفیدشون دو ساله
  • محسن IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    البته رئیس پلیس محترم بیرانمیگن بااین کیفیت کم خودروهای جدید باید به جای ۲ سال یک سال باشد ۴ سال برای ‌چندینسال قبل بور که تولید کنددگان خودرو یه ریزه وجدان وانسانیت داشتن واقعآ باید متاسف بود که چنین مملکتی داریم که نظارت درآن نیست وواقعآ جای تاسف است .
  • محمد DE ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    این‌قدر مردم ما از بی کیفیتی خودروهای داخلی کشته می‌شوند که هیچ وجدان بیدار ی نیست جلوی مافیای خودرو بیاستد
  • مریم IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    رئیس پلیس بهتر اطلاعات خودش رو کمی بیشتر کنه ماشین های که از شرکت تحویل داده میشه سه سال یا ۶۰ هزار کیلومتر گارانتی داره مس مالک خودرو اگه نقصی ببینه به نمایندگی مراجعه می کنه
  • یاشار IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    هدف جمع کردن پول هست معاینه یا همه چی بهانه هست
  • مظفررضایی IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    یعنی ماشینهاتون انقدربی کیفیتن که ۴سال رابه ۲سال معاینه تاخیر انداختین لااقل میگفتین وقتی صفراز کارخانه گرفتین باید معاینه هم بگیرین وگرنه پلاک نمیشه
  • رضا IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    اره ..خودتون خوب میدونید چه خودروهای اشغالی دست مردم میدید..اره دوسال هم زیاده...خیلی از خودروها همون هفته اول بمشگل میخورند...لعنت خدا بر مافیای خودرو
  • اسی IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    احساس میکنم خرج زندگی دوستان کاسبکارانه در معاینه فنی کمی کم رنگ شده و با این اراجیف می‌خواهد یه نونی تقدیم دوستاش بکنه. واقعا که چقدر گل و بلبله. هر کسی از راه میرسه بلغوریاتی هم داره...
  • حسین IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    راه کار جدید برای زدن جیب مردم و افزایش درآمد دولت به جای حل مساله به دنبال درآمد هستین و پاک کردن صورت مسئله کیفیت خودرو رو بهتر کنید و برای رفاه حال مردم و کمک به مردم به جای افزایش مدت زمان معافیت به فکر کاهش آن هستید . چون خودتونم میدونید چی تولید میکنید
  • بهروز سماواتی DE ۰۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    معاینه فنی میلیونها اتومبیل در سال فقط برای اشتغال زایی کاذب و کسب درآمد است که به اسم پیشگیری از آلودگی هوا به صاحبان اتومبیل تحمیل میشود. میلیونها اتومبیل را معاینه میکنند تا چهارتا اتومبیل دچار نقص را پیدا کنند . اخیراً هم رییس راهنمایی و رانندگی اعلام کرده اتومبیل دوسال بعد از تولید باید معاینه فنی شود
  • احمد و IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    سلام مسولین محترم توانای دارند موقع ساخت خودرو نکات مهم در ساخت را بررسی کنند نه دست مصرف کننده می رسه مردم سر گردان معاینه فنی
  • IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    اینهم یک‌راه دیگر برای دست کردن تو جیب مردوم
  • سید محسن IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    باتشکر از زحمات شما که قابل تقدیر است ولی معاینه فنی مشکلات راحل نمی کند فقط به ضرر مردن هست اگر دراین مورد به خودرو سازان انتقاد وفشارآورید بهتر از اینکه مردم با هزار بدبختی ماشین بخرند که دارای هزار عیب و نقص باشد دقیقا مثل مواد مخدر با جلوی پخش کننده ها گرفته شود نه معتاد بدبخت کسی که دارد اورا معتاد میکند تنبیه کنید
  • سیروان IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    فکر کنم خوت مرکز معاینه فنی داری. کم اوردی میخای جبران کنی
  • رضا IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    سلام آقا ماشین که خودتون تولید می کنید نه مردم پس حل اشکالات آن با شما مجموعه دولتی هاست نه مردم ! بهرحال بگوئید یا کفگیر به ته دیگ رسیده یا از جیب مردم می خواهید روزی بخورید یا هر دو ، مثل بقیه جاهای دولتی ؛ یادت باشه شما و لباست پلیسه و با بقیه فرق داره خلاصه مخلص کلام آقا شما هم عدد بده مثل بقیه که وقت مردم گرفته نشود . یک عمر مجبوریم راضی باشیم و چاره ای هم نداریم تا خدا به داد ما برسد آن شاء الله
  • NL ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    چرا کیفیت جاده ها رو بالا نمیبرین فقط پول معاینه فنی باید بدیم کیفیت ماشین ها که صفره
  • نا شناس IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    در بخش کیفیت وتولید تمام تلاشمان را بگنیم چند روز پیش سمند با کلی سرعت زد پشت پراید ۱۴۱ من منم پارک بودام وتازه مبخواستم بیام بیرون که دیدم رفتم تو هوا ماشین تا پشت صندلیهای راننده جمع شد آمدی حرف از کیفیت میزنی اگر این قضیه برای خودتون اتفاق می افتاد چیکار می کرداید تصادف برای همه هست .....کیفبت وتولید کیفیت...
  • مهدی IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    معاینه فنی زده خودش
  • احمد IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    هرکه ازراه برسه دیواری کوتاهترازمردم گیرش نمیادکه همه توانوزورش راخالی کنه.واین امرموجبات ترفیع درجه ورتبه خواهدشد،،،اولا،دقیقتربموضوع بنگرید،نشان ازعدم کیفیت درتولیدخودرومحرزوچون حریف تولیدکننده نیستن.درنتیجه تاوانش رامردم خواهندداد
  • یاسین IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    دولت جیب بر شده هرجوری شده دست بکنه توجیبی مردم
  • محمد IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    درست میکند ایشون درآمدهای صندوق کم شده بایست جبرانش کرد
  • میخوای چکار IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    خودرو ساز ایران خودرو سایپا خودت خنده ات نمیگیره یا نمی تونی جلوی فساد سیستم رو بگیرین که جیب ملت رو خالی میکن
  • فریدون فرهادی سردشت DE ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    معاینه فنی چیزی اضافی است فقط یه تست ظاهری است که افراد ساده وغیر متخصص و شخصی انجام میدن د کل بردارن بهتر است
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    این دستتون رو نمیخواید از جیب مردم در بیارید؟؟؟؟ اگه ماشین اونقدر اشغاله چرا اصلا تولید میکنید؟؟؟؟؟ سال به سال ماشینا اشغال تر شدن که میخواید از چهارسال معاینه فنی رو بکنید یه سال؟؟؟ پس لطف کنید واردات بدون تعرفه رو هم بردارید که مردم ماشین خارجی بیارن، که خودرو سازهای ایرانی جمع شن. اگر هم واقعا به فکر کارگرهایی هستید که از این شرکتها قراره بیکار شن(که نیستید و دروغ میگید)، به خودروسازهای خارج کشور که میخوان بیان داخل بگیددچ که یکی از شروط اینه که کارگر کارخانه جاتشون باید ایرانی باشه، غونوقت وضع زندگیشون هم بهتر میشه، اره دایی
  • محمدرضا کاظمی IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    خودروهای تولی ی فوق العاده بی کیفیت هستند. لعنت به هر چی سازنده داخلیه. خواهشا دستتون رو از جیب مردم در بیارین
  • محمد IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    هرسال گرفتم ولی دیگه ازبس گرونه دوسالی یه بار میخوام بگیرم
  • علیرضا IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    دوستان این آقا نفسش از رو پی و چربی بلند میشه .بنزین بهترین کیفیت را داره . کلیه قطعات بهترین کیفیت را دارند . هیچ مشکلی هم در خودرو سازی نیست.
  • حسن IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    بر هیچ کس پوشیده نیست که اکثر مراکز معاینه فنی که خارج از شهر تهران هستند بر اثر نبود نظارت سالم و مستمر ، تبدیل به محل اخذ رشوه برای صدور معاینه فنی شده است .
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    سلام فقط هزینه تراشی برای مردم است طرح های بی تاثیر و کشککی
  • محمد IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    برای پول در آوردن به هر طریقی دستتون تو جیب مردمه اصلا حرفتون درست خودرو دوساله هم باینه میخاد دود زا میشه که نباید بشه بخگهدجای این حرفها دولت وظیفه داره خودرو با کیفیت بیاره از هر نظر به نفع هست چه بنزینی چه جون مردم چه کیفیت هوا واسه چی آخه به لگن های داخلی جواز پلاک میدن مردم‌چه‌گناهی کردن این وسط که با همه چیزشون بازی میشه اینجا خودرو هیبریدی هم بیاد ازش پول در میارن
  • ناشناس IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    سردار مگه چه کار شاقی در مراکز معاینه فنی جزءپول بگیرند دارند .مخصوصا کامیون ها وخودرو های سنگین که دوهزار لامپ اضافه نصب کردن لامپ های که بیابان را روشن می کند روی خودرهاشون نصب کردن و..... هیچ کس هم جلوشون را نمیگیره اکثرا مراکز معاینه هم وابسته به خود شون هست
  • اسماعیل ابلام IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    همش برای پول هست ک سالانه بگیرن بنزینای اشغال تحویل مردم میدن اونوقت پاکی هوا میخوان
  • محمود IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    در خصوص تغییر سن خودرو چه یک سال پس از تولید باشد چه ۵ سال در کشور بین ا و ۵ سال آن نتایج صفر است چرا این خطا و آزمون در گذشته آزمایش شده و آلودگی هوا هر روز پیشرفت کرده چونکه عزیزان متفکرین نه در ابعاد مختلف اقتصادی و فنی و اجتماعی تصمیمات ایده‌آل و کارشناسی شده اخذ نمی‌شود خودروهای تولید شده یا وارد شده کنترل نهایی بی کیفیت میباشد وتازه حال هم که خودرو خارجی وارد می‌کنند مستعمل در دستور کار است که از منظر اجتماعی شخصیت کشور زیر سوال است و خودرو کار خودش رو کرده در خارج باید به قبرستان خودرو برود اطاق فکری که در کشور حاکم است کارشناسی نیست
  • اسماعیل IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    سلام اولا مراکز معاینه فنی اصلا در حد ی مکانیکی ساده هم نیست چه از نظر امکانات و عیب یابی چه از نظر اپراتورها دوما همه جوره معلومه دنبال بیرون کشیدن پول مردم هستید سوما پلیس چه جایگاهی توی نظرات فنی اتومبیل داره ....لطفا بیشتر از این خودتونو مضحکه مردم نکنید و خیلی رک بگید پول میخواییم اونم پول زورررررر
  • داریوش IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    نه جناب شما می خواهید برای همکاران تان بازار تولید پول بسازیم تابیسترخون این مردم را بکند شما لطف عوض این تصمیم اشتباه روی کیفیت خودروها کار کنین تا کیفیت خودروها بره بالا
  • حسین IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    سلام به نظر بنده جاههای خودروها عوض بشه خیلی بهتر یعنی خودروهای صفر باید معاینه فنی بدین چون واقعا نیاز دارن در عوض خودروهای مدل ۵۵ ۵۶ تا ۷۵ وبعضی خودروهای مدل۸۳ تا ۸۹ معاف از معاینه باشن چون فکر نمیکنم مثلا پیکان مدل ۵۵ نیاز به معاینه داشته باشه
  • میلاد IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    فقط کاراتون ب ضرر ملت
  • حسینی IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    بجای فکر معاینه فنی برای خودروها خواهشن یه معاینه فنی برای پالایشگاه ها تعیین کنید
  • حسینی IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    خیلی خوبه برای پالایشگاه ها معاینه فنی تعیین کنید اتفاقا ۶ ماه گرم هر ماه نظارت کنید ۶ ماه سردم با توجه به دل نگرانی هایی که دارید به هر هفته تقلیل بدید
  • امیر IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    آقای مسئول ازکیفیت استاندارد سازمان استاندارد ایران اگر نگرانی در باب خودرو چرا اجازه ی فروش میدهید. چرا اجاز پلاک میدهیدخب نکنید جلوگیری کنید از کشته شدن انسانها چراجان انسانها اینقدر برای امسال شما بی ارزش شده.
  • سعید IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    جناب شما نمیخاد معاینه فنی سالش رو کم‌کنید شما قیمت کاتالیزور و کنیستر رو پایین بذار یا مجانی بده همه چی درست میشه
  • IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    اصلآ باید دم درب خودرو سازی باید معاینه فنی احداث بشه چون در بدو ورود در بازار غیر استاندارد است حتی خود سازمان استاندارد مشکل داره
  • جعفر گویا IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    بگید ما پول میخاییم .الکی نگید محیط زیست . پول وده پول زور وده . برره
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    آقای حسینی اینطور که معلومه کسری بودجه دارید شما هم دست در جیب مردم کردید ووو؟
  • محمد IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    فقط ب فکر زدن ج...ی. ب ملت هستن
  • الیات IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    هر چی بدبختی برای قشر ضعیف جامعه هست همه دوست دارن خودرو خوب سوار بشن نه خودرو فرسوده داخلی که هیچ امنیت جانی نداره اول معاینه فنی اتاق صفر کیلومتر خودرو ساز انجام بدین نه مدل پایین رو
  • حسین IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    سلام بله درست میفرماییددقیقا مثله ریاست جمهوری میمونه اونم باید دوسال یه بار ماینه فنی بشه
  • K IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    بااین آشغالهای ایرانی که تولیدمیکنید۱سال هم معاینه فنی زیاده براشون
  • ایران IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    این خودش مرکز معاینه فنی دارد
  • DE ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    درود برسردار شما اول قانون درست بزار بعد انتظار انجام شدنش راداشته باش شما اول خودرو ساز معاینه کن بعد هم خودرو ساز موظف کن کارشناس بفرسته در محل معاینه کنه رایگان ن ایکنه ،،،
  • بیژن IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    استاد حرفهای خنده دار میزنید . همین الانش تو سطح شهر صدها خودرو دودزا دارن تردد میکنن ولی یه بارم ندیدیم که یه افسر جلوشون بگیره ..جالبش اینه معاینه فنی هم دارن
  • حسن IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    چرا باید کارهاتون اینقدر عجیب و غریب باشه واقعا بکجا میخواهید برسید . الان مشکل حمل و نقل و تصادفات و جادهای نا امن و پر از استرس و خطر شلوغی وحشتناک خیابونها و جاده ها و اتوبانا وووووووو........با این طرح درست میشه یا جیب یه سری ها پر میشه و مشکل رو مشکل نوشته هارو هم خوندم حتی یه نفر . نصف نفر هم از این مورد راضی نبودن . چه دلیلیه که شما دوست دارید همیشه بر خلاف کار درست و صحیح قدم بردارید .جناب محترم شما ببینید کشورهای صنعتی و موفق در مورد مشکلات به چه صورت قدم برمیدارن شما هم همینطور .بخدا اگه بخواهید سخت نیست .
  • علی IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    0 0
    اول خودت رامعاینه فنی بفرما
  • بابا یکم از اروپاه یاد بگیرید. این دو شرکت ماشین ک IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    0 0
    خیلی بدمیشه اگه 2ساله بشه
  • IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    0 0
    گاگول این صوبتا رو بزار برا بعد انتصابت ...
  • محمد رزمجو IR ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    0 0
    راهور از نمایندگی معاینه فنی حقالسهم میگیرد
  • قلی IR ۰۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    0 0
    تازگی در استان فارس ماشین صفر که از کارخانه میگیرند مثل ماشین های که تو هوای شرجی کار میکرد میبرند آهن کشی زیر شاسی و از قضا دیگه نه صدا میدهد و در تصادفات هم آسیب به حداقل می‌رسد ..... یعنی همین کار ایران خودرو بلد نیست 235
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    0 0
    اینم یه جور کیسه دوختنه علیه مردم عمو اگه خودرویی استاندارد نیست نباید تولید بشه اگه کارخانه نتوانسته بدون نقص تولید کند تعمیرگاه میتواند
  • شهریار IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    0 0
    اینا چقد احمق هستن.علنن خودشون دارن میگن خودروهامون بی کیفیت هستن. بعدش اینجوری با تولید خودروی بی کیفیت دارن مردمو اذیت میکنن.‌آقای سردار شما ریشه رو درست کن. دنبال کاهش سن معافیت معاینه فنی نباش لطفا
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    0 0
    بخدا من ماشینم هزارتا ایراد داره میبرم معاینه فنی چهارتا چیز الکی میبینن ومعاینه فنی به ماشینم میدن با وجود اینکه خودم میدونم ماشینم خیلی داغون میخوام اینو بگم که معاینه فنی فقط بهانه پول گرفتن نه فکر سلامت ما هستن نه فکر آلودگی
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    0 0
    بخدا من ماشینم هزارتا ایراد داره میبرم معاینه فنی چهارتا چیز الکی میبینن ومعاینه فنی به ماشینم میدن با وجود اینکه خودم میدونم ماشینم خیلی داغون میخوام اینو بگم که معاینه فنی فقط بهانه پول گرفتن نه فکر سلامت ما هستن نه فکر آلودگی
  • پژمان IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    0 0
    بخدا من ماشینم هزارتا ایراد داره میبرم معاینه فنی چهارتا چیز الکی میبینن ومعاینه فنی به ماشینم میدن با وجود اینکه خودم میدونم ماشینم خیلی داغون میخوام اینو بگم که معاینه فنی فقط بهانه پول گرفتن نه فکر سلامت ما هستن نه فکر آلودگی
  • قنبر IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    0 0
    واقعا که چه فکری میکنه احتمالا از ماینه فنی داره یا چی واقعا با چه فکری این حرف را میزنن واقعا آدم می مانه ماینه فنی هر کس بیکار میشه یه حرفی میزنه که یه پولی بگیرن هر چیزی رو برنامه باید باشه یه پلیس راهرو باید به فکر مردم باشه قسم خوده مردم باشه به جای این حرفا برو جای که ماشین تولید میشه بگو نظارت کن بگو یه طوری باید این ماشینها درست بشن تا ده سال ماینه فنی نیاز نباشه اگر بخوان میشه اصلا ماینه فنی چیه مگه یه تیکه کاغذ میتونه جلوی روغن سوزی را بگیره یه نفر بزارید این کاره باشه
  • ملت IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    0 0
    جناب شما سرعت کاه ها را هرروز بیشتر شبیه کوهان شتر وقله اورست بکن ورودی و خروجی کوچه ها را هم همین طور به خودروساز ,بزرگترین قاطلان ومعلول سازان مردم ایران هم یک وقت نگید بالای چشمتان ایرویه آنوقت ماینه فنی را بکن یک ماه نه هفتگی نه اصلا روزانه هر کی بیشتر و بهتر می‌تونه جیب مردمو خالی کنه میشه مسئول
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    0 0
    بااین خودروهای ایران خودرو وسایپا باید۶ماهه هم کمه.فقط به فکر خالی کردن جیب مردم.خداهمه ماراهدایت کنه وهمچنین....
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    0 0
    نه اینکه معاینه فنیتون مث خودروهاتون کارآمدهست خیلی به فکر مردم هستی معاینه فنی دکه ای جهت چپاول مال مردم و کارخانه ای پول ساز برای خودتان هیج فایده ای ندارد اگر خیر خواه مردم هستید واردات را با تعرفه معقول مثل عراق افغانستان سوریه و لبنان نه کشورهایی مثل عربستات کویت قطر و ... آزاد کنید اکثر شماها از مجلسی ها گرفته تا سایر ین فقط در فکر چاپیدن جیب مردم و تحمیل فقر و نداری به مردم هستید لعنه الله الظالمین
  • رضوان IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    0 0
    سلام معاینه فنی آدم هم لازمه یعنی آزمایش خون برای وضعیت جسمانی ولی یه آزمایش کامل الان حدود ۲ میلیون هزینه داره بهتر نیست معاینه فنی خودرو را شش ماهه کنید اما به شرط اینکه تا ۴ سال اول اگر خودرو اشکال فنی داشت با هزینه خودرو ساز و قطعات با کیفیت تر مشکل را برطرف کنید. مصرف کننده با توجه به هزینه ی بسیار بالایی که برای خودرو می پردازد لیاقت دارا بودن یک خودروی ۹۹ درصد بی عیب و نقص و با کیفیت روز را دارد. و به نظر شما بهتر نیست خودروهای زیر ۴ ستاره را کلا از خط تولید ساقط کنید. بیایید واقعاً دلسوزانه و مدبرانه و بی طرفانه از وجود و زندگی خدادادی همدیگر دفاع و حمایت کنیم و خدا را ناظر بر اعمال و افکار درونی و بیرونی خود بدانیم. با سپاس از همه دلسوزان ملت ایران
  • مهدی IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    0 0
    قطعا این اقدام در جهت سلامت مردم و جامعه نیست و شک ندارم فقط جنبه مالی و درآمد زدایی دارد .
  • SG ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    0 0
    سلام لطفا وصعیت بنزین رو درست کنید که استاندارد نیست و باعث آلودگی هوا میشود
  • محسن کبیر IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    0 0
    شما بجای اینکه دغدغت گرفتن معاینه فنی باشه ماشینایی که دود میکنن و از رو ظاهر مشخصه که دوزا هست و تعدادشون کم هم نیست رو بگیرید ۹۹ درصدشون هم معاینه فنی دارن
  • آرمان IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    0 0
    استاندارداتون چیشد پس، همچنان که بنز نتونست پاس کنه!!!!!!!؟ دو سال دووم نمیارن؟!!!!! ای بابا
  • IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    0 0
    برو اول کیفیف بنزین خوب کن تا الایندگی کمتر بشه چه ربطی به ماینه فنی داره
  • IR ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    0 0
    سلام احتمالا سردار تازه اومدن حقشونواز خودروسازان میخواند شما هول نشین
  • عباس دژمخو IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    0 0
    قطعاً از پیشنهاد این اقای پلیس راه نمایی استقلال خواهد شد چونکه هدف جیب مردم است هر کس به طریقی جیب ما را میبرد منتظر ترفیع این آقایان باشیم
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    0 0
    به نظرم این همه ماشین مدل باپپن مونده جمع بشه هوای همه شهرها هم تمیز ترمیشه والا ما هنوز تو خیابون پیکان میبینیم
  • رضا US ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    0 0
    خدایش راست میگه بااین ماشینای بی کیفیت داخلی اگه صفرکیلومترشم بره معاینه فنی قبول نمیشه
  • حاجی سید محمد موسوی IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    0 0
    سلام جدن مردم را خر گیر آوردید فقط برای جیب خودتان اگر همه شما نیروی انتظامی را لایق چرخ گوشت مرد بکنند حق دارند خاک برسرتان
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    0 0
    ماشین ها کیفیت نداره چرا به ما فشار میارید.
  • اسماعیل IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    0 0
    البته بیشتر به خاطر پول گرفتنش هست وگرنه الان هم معاینه ها فرمالیته هستند
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    0 0
    سردار توچقدر کمسیون میگیری که ۲سال اعلام میکنی الان ۳ماهه میدن کجای دنیا ۳ماهه معاینه فنی هست یاباید جمع کنید یاباید خدمات بدهید
  • GB ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    0 0
    تجزیه اقای سردار خوبه مرده شور تحلیلش ببرند خوب اگه‌هوای پاک‌اهنیت داره بروند فشار را بکذارمد روی پالایشگاه‌های بنزین و کارخانجات هودروسازی نه فشار بگذارمد روی دارندگان‌خودروهای بی کیفیت که‌ پول بنز می دهند خودرو‌ الاینده سوار میشوند
  • ایرانی IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    0 0
    چرا بنزین با کیفیت رو می‌فروشید به کشورهای دیگه بنزین بی کیفیت وارد میکنید بعدا ما باید هزینه بی کیفیتی خودرو رو بدیم به ماشین آسیب میزنید هزینش و ما بدیم خیلی مرد هستید
  • ناشناس IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    0 0
    واقعا وضعیت ساخت خودروهای داخلی اینقدر بداست که سن معافی معاینه فنی به دوسال برسد.این کار هم زحمت استفاده کننده وهم خسارت مالی ایجادمیکند.عوض این کار به خودرو ساز فشاربیاورید تا تکنولوژی ساخت را بهینه کند.چرا همیشه تصمیمات در جهت ضد مردم است.
  • بیا بکن توش ولمون کن US ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    0 0
    چقدر مردم راضین. چقدر کامنت مثبت .واقعا عجب مسئول های به فکری داریم.جناب آمریکا تمام سوراخ های ارتباطی ایران و بسته ، این آقایونم سوراخی از سوراخ ما ملت گشادتر پیدا نکردن . از یه طرف تورم .از یه طرف بورس. از یه طرف مالیات های الکی که از امسال رو سر مردم خراب میشه. از سال دیگه بنزین . یه نماینده ام که خودشو داره کرد برای واردات زدن زیر ب.اسن مبارکش و رد صلاحیت شد. آخه تا کی دنبال سوراخ میگردید. البته بلانسب همه مردم ، بنده دیگه جر خوردم.
  • هادی IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    0 0
    سلام سردار لطفا ی فکری ب ماینه فنی کامیون کنید هر۳ماه بایدی ماینه بگیریم حداقل ۶ماهه بکنید چ وضشه
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    0 0
    عجب بابا اینا شب می‌خوابند صبح بیدار میشن یه قانون مسخره و من در آوردی وضع می‌کنند
  • قاسم IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    0 0
    سلام وقتی سوخت مشکل دارد و روغن بی کیفیت است ماشین با سوخت خوب می تواند خوب کار کند پس دست های پشت پرده که سوخت بی کیفیت ارائه می دهد را شناسایی کنید و جریمه نماید تا از همه ضرر و زیانها جلوگیری شود.
  • جت IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    0 0
    آقای حسینی درآمد راهنمای رانندگی مگه کم شده که چهار سال معاینه فنی صفر کیلومتر هارا می خواهی بکنی دو سال
  • نبی IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    0 0
    بازم اینا خواب دیدن برای ملت بدبخت ان شاالله خدا ریشتونو بکنه که همش دطتتون تو جیب ملت
  • محسن IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
    0 0
    حنای شما دیگه رنگ نداره، شما دلسوز مردم نباش ،تاوان بی کیفیتی خودروسازان را باید مردم بدن؟ تا شماهم در امدزایی بیشتری داشته باشید بیچاره مردم ازهمه طرف بهشون فشار وارد میکنید، شماهم کسر بودجه دارید؟؟؟جیب مردم شده عابر بانک شما دولتیا، خدا ازتون نگذره
  • مجید IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
    0 0
    جناب سردار مهری یکباره بگین خودروی صفر کیلومتر معاینه فنی بگیره هم مردم تکلیفشون مشخص بشه هم شما به جای کم کردن سال برای معاینه فنی برین معاینه فنی خود کارخانه های خودرو سازی را تصویب کنین تا خودروی بی کیفیت تولید نکنن با معاینه فنی کار درست نمیشه کلا معاینه فنی فرمالیته هست و یه هزینه اضافی برای دارندگان خودرو هست اینجوری خودتون را دارین گول میزنین برین یک بار برای همیشه جلوی طویله خودرو سازی را بگیرین بزار ماشین تولید کنن که مردم لذت ببرن نه از ترس مچاله شدن در تصادفات جزئی کشتار راه بیفته اگر کمی جان مردم براتون ارزش داره