۰ نفر

تابستان جهنمی در راه است؟

۲۹ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۱۳
کد خبر: 820244
تابستان جهنمی در راه است؟

نشست کمیته آب خراسان رضوی به منظور بررسی و ارزیابی وضعیت آب استان خراسان رضوی با حضور وزیر کشور برگزار شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، احمد وحیدی شامگاه پنجشنبه در حاشیه نشست کمیته آب استان که در محل دفتر استاندار خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: آب یک موضوع مهم در استان خراسان رضوی است و طبیعتاً این استان و شهر مشهد گاهی دچار تنش آبی است.

وزیر کشور در ادامه افزود: سال گذشته این مشکل وجود داشت، اما با مدیریت خوب استاندار خراسان رضوی و وزارت نیرو خوشبختانه کار به خوبی اداره شد، بر این اساس باید گفت در سال جاری بارش‌ها به نسبت سال‌های گذشته کمتر بوده و لذا سدها وضع خیلی خوبی ندارند.

وی با اشاره به موضوعات مطرح شده در نشست کمیته آب خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: در این نشست وضعیت آب استان ارزیابی شد در این راستا طرح‌های مختلفی در دستور کار قرار دارد که بعضی از ‌آن‌ها در کوتاه مدت و بعضی دیگر در بلند مدت جوابگو خواهند بود. در این بین پروژه انتقال آب از دریای عمان هم مطرح بوده که آن هم زمان بر است.

وحیدی تاکید کرد: طبیعتاً برنامه‌های کوتاه مدت دیگری مثل استفاده از آب‌های زیرزمینی مطرح است. بر این اساس وزارت نیرو و استاندار خراسان رضوی دغدغه جدی نسبت به این موضوع دارند که امیدواریم با برطرف کردن آن مشکلی در تابستان آینده نداشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    0 0
    زمانی که روحانی میخواست اب رو از دریای عمان وخلیج فارس به مشهد بیاورد تمام مخالفان دم از اشتباه می‌زند حالا هم باید چوبشو بخورن که کشاورزها بد بخت دارن بیچاره تر میشن حالا تازه دلت با بوجه کمی که برای روستاها در نظر گرفتن وبخشدارها هم میخوان از کشاورزها بیچاره جبران کنن از آبفا که میگه پول خرابی آسفالت و کنده کار با مردم یا هزینه جمع کردن زباله با خود مردم یا هزینه زیر سازی اسفالت با مردم همان خیابان که این هزینه هارو روستایی بیچاره با این خشکسالی از کجا بیاره تازه دولت ودارایی هم دنبال اینه که مالیات از مردم بگیره با اینکه ۹ درصد از هر چیزی که استفاده می‌کنیم داریم مالیات میدیم آیا مردم نادونن فکر میکنند
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    0 0
    گرمایش زمین و کاهش بارندگی، نه به دلیل خشم خدا، که جنایت اسلامگرایان تندروی داعشی و طالبانی در اتش زدن جنگلها و چاههای نفت و زباله ها و وارد کردن متان به جو باهدف گرم کردن کره زمین و تحقق اهداف مخرب توافق پاریس است که غرب را در استانه فروپاشی قطعی قرار داده. با اوضاع کنونی، اسیبی که اسلام طالبانی به جهان میرساند، نتنها بشریت بلکه طبیعت را تا قرنها گرفتار بحران کم ابی، و سبب نابودی انسانها و جانوران و گیاهان میشود. از اسلام ناب خمینی بیش از این انتظار و امیدی نیست و هیچ دعا و نمازی در رفع بحران کم ابی موثر نخواهد بود. برگذاری نماز باران با هماهنگی هواشناسی و باران موردی طبیعی یا مصنوعی، عوامفریبی است نه تاثیر نماز و دعا.