۰ نفر

ضرورت ایجاد دانشکده پزشکی در غرب مازندران

۲۹ دی ۱۴۰۲، ۱:۲۶
کد خبر: 820218
ضرورت ایجاد دانشکده پزشکی در غرب مازندران

رئیس سازمان برنامه و بودجه، ایجاد دانشکده پزشکی مستقل در غرب مازندران را ضروری دانست و گفت: مازندران می‌تواند به عنوان قطب دانشگاهی کشور مطرح شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، داوود منظور، شامگاه ۲۸ دی ماه در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن اشاره به اینکه، استان‌های شمالی می‌توانند نیازهای اقتصادی و بنگاه‌های اقتصادی کشور را تامین کنند، اظهار کرد: مازندران باید در زمینه کشاورزی مدرن و صنعتی در کشور پیشگام باشد.

وی استفاده از فناوری نوین در کشاورزی را مورد تاکید قرار داد و گفت: تولیدات گلخانه‌ای باید با روش‌های جدید آبیاری، استفاده از بذر اصلاح شده، روش‌های جدید کاشت، داشت و برداشت، توسعه یاید.

منظور افزود: ظرفیت‌های بخش کشاورزی بیش از وضعیت موجود است و باید با اتخاذ راهکار درست و اصولی از آنها به شکل مطلوب استفاده شود.

وی با بیان اینکه استان های شمالی باید با استفاده بهینه از زمین های کشاورزی و دیگر ظرفیت های موجود، نیاز کشور را در بخش محصولات کشاورزی و گلخانه ای تامین و به صادر کننده این محصولات تبدیل شوند، خاطرنشان کرد: تمام تلاش این است با حل مشکلات تامین نهاده‌های کشاورزی، سرمایه در گردش و ارائه یارانه‌های هدفمند به رونق کشاورزی در کشور کمک کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مازندران در گردشگری سلامت، اظهار کرد: راه اندازی یک شهرک سلامت با سرمایه گذاری خارجی در این استان در دست اقدام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha