۱ نفر

یک مقام مسئول خبر داد:

اهمیت مدیریت در بخش سلامت، ایمنی و محیط زیست در ایمیدرو

۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۴۱
کد خبر: 819920
اهمیت مدیریت در بخش سلامت، ایمنی و محیط زیست در ایمیدرو

رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: از نظر سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، مدیریت در بخش سلامت، ایمنی و محیط زیست، موضوعی بسیار مهم به شمار می رود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از سازمان گسترش و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، محمدرضا موثقی‌نیا عصر روز سه‌شنبه، ۲۶ دی‌ماه، در آئین پایانی هفتمین دوره ممیزی مدیران سلامت، ایمنی و محیط زیست ( HSE) شرکت‌های زیرمجموعه و تابعه ایمیدرو، اظهار داشت: در راستای اهمیت و صیانت از جایگاه نیروی انسانی در توسعه معادن و صنایع معدنی، میزان هزینه در حوزه سلامت، ایمنی و محیط زیست ( HSE) قابل مقایسه با دستاوردهایی که برای نیروی انسانی دارد، نیست.

معاون وزیر صمت با اشاره به اینکه همواره و به طور مستمر جلساتی برای پیگیری عملکرد واحدهای زیرمجموعه و تابعه در بخش سلامت، ایمنی و محیط زیست ( HSE) داریم و این مهم به طور مستمر مورد پایش قرار می‌گیرد.

موثقی‌نیا با اشاره به اینکه تعیین شاخص‌های سلامت، ایمنی و محیط زیست، روشی برای ارتقای عملکرد و بهبود فرایندها است، گفت: امیدواریم در سال آینده و در دوره هشتم ممیزی، وضعیت شاخص‌های این حوزه نسبت به دوره فعلی ارتقا یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha