۳ نفر

پذیرش اولین دوره DBA با گرایش هوش مصنوعی (AI) و گرایش استراتژی در دانشگاه تهران

۲۶ دی ۱۴۰۲، ۹:۲۰
کد خبر: 819764
پذیرش اولین دوره DBA با گرایش هوش مصنوعی (AI) و گرایش استراتژی در دانشگاه تهران

امروزه هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) که به اختصار AI خطاب می‌شود یکی از داغ‌ترین اصطلاحات روز در فناوری به حساب می‌آید تا آنجا که گفته می شود آینده جهان بدون هوش مصنوعی متصور نیست. لذا لازم است مدیران اطلاعات خود را در این حوزه افزایش داده و آینده کسب و کار خود را بر مبنای استفاده از هوش مصنوعی بنا نهند. بر این اساس مرکز آموزش‌های آزاد دانشکده فنی دانشگاه تهران اولین دوره DBA با گرایش هوش مصنوعی (AI) با محوریت مهمترین موضوعات روز در حوزه هوش مصنوعی و بهره گیری از تجارب برترین اساتید در این حوزه را برگزار می نماید. مدیران و علاقه مندان به حوزه‌های هوش مصنوعی می‌توانند از این فرصت ویژه استفاده کرده و با حضور در این دوره ضمن آشنایی با مباحث مختلف کسب و کار، بر حوزه‌های هوش مصنوعی متمرکز شده و یک دوره بالادستی و حرفه‌ای را تجربه نمایند.

مهمترین دروس DBA گرایش هوش مصنوعی عباتند از : هوش مصنوعی در رهبری، مهارتهای تحقیق با استفاده از هوش مصنوعی، هوش مصنوعی در کسب و کار، بازاریابی با استفاده از هوش مصنوعی، تحول دیجیتال، خلاقیت و تفکر کارآفرینانه، برندینگ، تجارت الکتروینک و فناوری اطلاعات، مالی و سرمایه گذاری، آینده پژوهی ….

همچنین با توجه به برگزاری چندین دوره موفق DBA با گرایش استراتژی، ثبت نام در این گرایش نیز آغاز گردید. مدیران برای تعریف، تعیین و دستیابی به اهداف کاری‌ خود باید برای کسب و کار خود از یک استراتژی پیروی کنند. زمانی که استراتژی شرکت خود را می‌سازید، تلاش می‌کنید که بهترین راه را برای توزیع عادلانه‌ی منابعی پیدا کنید که نیازهای شرکت را برای انجام اهداف برنامه‌ریزی‌شده برطرف می‌کنند. از این رو افزایش آگاهی مدیران در این حوزه می تواند در موفقیت یا شکست یک کسب و کار تاثیر گذار باشد.

مهمترین دروس DBA گرایش استراتژی عباتند از : برنامه ریزی استراتژیک، تفکر استراتژیک، تحول و رهبری، استراتژی های بازاریابی، خلاقیت و تفکر کارآفرینانه، مدیریت برندینگ، هوش تجاری، مالی و سرمایه گذاری، آینده پژوهی  ….

مقرر است درپایان این دوره، دانش‌پژوهان با دریافت گواهینامه تحت عنوان DBA  با گرایش هوش مصنوعی و DBA  با گرایش استراتژی  بتوانند قابلیت علمی و اجرایی کسب شده در حوزه مدیریت کسب و کار بویژه با نگرش علمی را اثبات نمایند. لازم به ذکر است که گواهینامه پایان دوره بصورت دو زبانه فارسی و انگلیسی از دانشگاه تهران به عنوان اولین دانشگاه ایران و یکی از شناخته شده‌ترین دانشگاه‌های دنیا، صادر خواهد شد.

زمان بندی کلاس‌ها:

این دوره روزهای پنج شنبه ساعت 14 الی 20 و مطابق برنامه ماهیانه برگزار می‌شوند.

نحوه پذیرش و ثبت‌نام در دوره های DBA

پذیرش در دوره‌های دانشکده فنی دانشگاه تهران به صورت بررسی سوابق و مدارک خواهد بود و متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 61115124 و 88225401  (با پیش‌شماره 021) مرکز آموزش‌های عالی تخصصی دانشکده فنی دانشگاه تهران تماس حاصل نمایند و نیز از طریق نرم افزار واتساپ با شماره 00989122262781 پیام‌ها و سوالات خود را می توانند مطرح نموده تا از مشاوره علمی لازم جهت حضور در این دوره‌ها بهره‌مند گردند.

جهت پیش ثبت نام مستقیم دوره‌ها نیز می‌توان روی عبارت ثبت نام دوره های DBA گرایش هوش مصنوعی و استراتژِی کلیک نمود و با تکمیل فرم مربوطه کارشناسان آموزشی دانشکده با شما تماس حاصل می نمایند.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha