۰ نفر

سرمایه گذاری کم ریسک و بدون دغدغه در ماینینگ

۲۴ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۳۴
کد خبر: 819438
سرمایه گذاری کم ریسک و بدون دغدغه در ماینینگ

اگر قصد ورود به بازار رمز ارزها را دارید و یا قبلا در این بازار فعالیت داشتید با ریسک های این بازار اشنا هستید. خرید و فروش و فعالیت در حوزه رمز ارزها در کنار نیاز به دانش بسیار زیاد به دلیل نوسانات بالای این بازار همواره ریسک بسیار زیادی برای سرمایه گذاران حتی حرفه ای ها دارد. اما آیا میشود در حوزه رمز ارزها با ریسک کم فعالیت کرد؟

ماینینگ یا استخراج رمز ارز ها نوعی سرمایه گذاری است که همواره سودده بوده و هست و هرگز سود سرمایه گذار قطع و یا ضرر نمیکند. اما ماینینگ و یا استفاده از دستگاه های ماینر نیز نیاز به دریافت مجوز، برق زیاد و صرف هزینه و نیروی انسانی برای نگهداری از ماینر ها دارد. چگونه میشود به صورت کاملا قانونی و بدون دغدغه ماینینگ کرد و سود بیت کوین دریافت نمود؟

ویژگی های طرح ماینینگ داراماینر:

۱. فرصت رشد: در طرح هاستینگ داراماینر سرمایه گذاران در حال حاضر تقریبا ۸ درصد سود ماهیانه دریافت میکنند. با رشد صنعت ارزهای دیجیتال و افزایش ارزش بیت کوین، بازده سرمایه گذاری نیز رشد بیشتری خواهد داشت. و بازگشت سرمایه کمتر از ۱ سال خواهد شد.

۲. شفافیت و اعتماد: شرکت داراماینر با عقد قرارداد بین المللی با بزرگترین فارم بیت کوین روسیه توانسته است با پشتوانه سرمایه گذاران نام آشنای خود بازپرداخت سود سرمایه گذاران را تضمین نماید.

۳. پایداری سوددهی: فارم داراماینر در روسیه با آپ تایم ۱۰۰ درصد در تمام طول سال روشن بوده و خاموشی های گاه و بی گاه فارم های ایران را ندارد.

۴. دسترسی به فناوری پیشرفته: با سرمایه گذاری در فارم ماینینگ داراماینر در روسیه به سخت افزار و فناوری پیشرفته و به روز ماینینگ در دنیا دسترسی خواهید داشت.

۵. تخصص در صنعت: شرکت داراماینر بیش از پنج سال است که در حوزه استخراج رمز ارز در ایران و دنیا در حال فعالیت است.

۶. پشتیبانی و ارتباطات: با عقد قرارداد هاستینگ در شرکت داراماینر کیف پول رمز ارزی سرمایه گذاران برای ماینر ها تعریف میشود و کل درآمد ماینینگ به صورت روزانه به ولت سرمایه گذاران واریز میشود. از طرفی با پنل مانیتورینگی که شرکت دراختیار سرمایه گذاران قرار میدهد میتوانید در لحظه از وضعیت ماینر ها و میزان درآمد انها با خبر شوید.

سرمایه گذاری کم ریسک و بدون دغدغه در ماینینگ

همین امروز میتوانید با داراماینر تماس گرفته و با عقد قرارداد هاستینگ سرمایه گذاری خود را با درآمد دلاری شروع کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha