۰ نفر

بنای ۸۰ ویلای غیر مجاز برچیده شد

۲۳ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۵۷
کد خبر: 819310
بنای ۸۰ ویلای غیر مجاز برچیده شد

رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: از تغییر کاربری غیر مجاز ۸۰ ویلای غیر مجاز و ۸۰ محوطه سازی به وسعت ۵۸۵ هکتار در چهار باغ جلوگیری شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از صدا و سیما، مرکز البرز؛ حسین فاضلی هریکندی گفت: ساخت و ساز غیر مجاز در بخش‌های مرکزی، رامجین و روستای عرب آباد خسروی انجام شد که برابر مقررات تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ ها اعمال قانونی صورت گرفت.

رئیس کل دادگستری استان البرز افزود: دیوار کشی به تعداد ۴۵۰ مورد، بنا و ویلای غیرمجاز به تعداد ۸۰ مورد، دپوی مصالح به تعداد ۸۰ مورد، محوطه‌سازی به تعداد ۱۱۰ مورد، آلاچیق ۱۴ مورد و استخر ۲۷ مورد اعمال قانون شد.
وی ارزش این اراضی‌ را حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۷۶۷ هکتار به ارزش ۷۳ هزار ۱۷۰ میلیارد تومان آزاد سازی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
    0 0
    چرا قبل از اینکه بسازند جلوگیری نمیکنید.میگذاریدبسازندتمام‌ بشود بعد بروید تخریب کنید.زمان ساخت دم کی را دیدن که کاری نداشتن .دو روزه که ساخته نشده.حیف این سرمایه که اینطوری تخریب و از بین میرود.نکنید اینطوری با مردم.ما خودمون پولی نداریم ولی راضی به ازبین بردن سرمایه مردم نیستیم.