۱ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

نمایشگاه معدن و صنایع معدنی زاهدان ۱۴۰۲

۲۳ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۳۳
کد خبر: 819254
نمایشگاه معدن و صنایع معدنی زاهدان ۱۴۰۲

نمایشگاه معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته از 17 تا 20 بهمن ماه در زاهدان برگزار می شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، نمایشگاه معدن و صنایع معدنی از 17 الی 20 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان سیستان و بلوچستان (زاهدان) برگزار خواهد شد. 

پیشتر وزیر صنعت، معدن و تجارت در رابطه با توسعه سیستان و بلوچستان گفته بود: ظرفیت‌های معدنی منطقه و زیرساخت‌های آن  برای تشکیل صنایع پایین‌دست معدن بررسی و احصا خواهد شد.

عباس علی‌آبادی، در جمع مدیران و فعالان اقتصادی منطقه سیستان بیان کرده بود: وجود مرز آبی و خاکی گسترده با همسایگان دیگر ظرفیتی است که فرصت‌های مهمی را فراهم می‌کند، در جنوب این استان دریا ظرفیتی به شمار می‌رود که باید بر روی آن سرمایه‌گذاری ویژه کرد.

وی در این باره گفته بود: مرز گسترده با ۲ کشور افغانستان و پاکستان ظرفیت خوبی برای تجارت است و باید بر روی این بخش سرمایه‌گذاری کرد چرا که جمعیت این ۲ کشور بالا بوده، از سوی دیگر دسترسی به آب‌های آزاد فرصت تجارت را دوچندان می‌کند.

 در این نمایشگاه حدود ۵۰ شرکت فعال در حوزه معادن از جمله اکتشاف، استخراج، ماشین آلات معدنی، هلدینگ های سرمایه گذاری خطوط استخراج و فرآوری و تجهیزات اکتشافی حضور دارند. علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه در روزهای ذکر شده از ساعت ۱۶ الی ۲۲ فرصت خواهند داشت.

یادآور می شود حامی رسانه ای برگزاری این نمایشگاه اقتصاد آنلاین می باشد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha