۰ نفر

با این کد مخفی عمر باتری گوشی را افزایش بدهید!

۲۰ دی ۱۴۰۲، ۵:۰۰
کد خبر: 818741
با این کد مخفی عمر باتری گوشی را افزایش بدهید!

طبق گفته یک متخصص تکنولوژی، صاحبان سامسونگ می توانند کدی مخفی را در گوشی هوشمند خود وارد کنند که عمر باتری آن را در عرض چند ثانیه افزایش می دهد. پرنس تک آفیشال در تیک تاک این کد را فاش کرد که به گفته او می تواند عمر باتری یک دستگاه سامسونگ را حفظ دهد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از روزیاتو ،این کد جادویی که پرنس تک توصیف می کند عبارت است از: *#۹۹۰۰#.

این کد باید در صفحه ای وارد شود که شماره تلفن را وارد می کنید.

پس از وارد کردن، شما به منوی پیشرفته ای به نام SysDump هدایت می شوید.

در این منو، باید روی گزینه Battery stats Reset بزنید. اگر روی این گزینه کلیک کنید، پیامی در پایین صفحه نمایش ظاهر می شود که می گوید ریست باتری شما انجام شده است.

کاری که دکمه Battery stats Reset انجام می دهد این است که باتری اندروید را مجدداً تنظیم می کند. این کار برای سلامتی باتری گوشی شما ضروری است و باید هر چند ماه یک بار انجام شود. استفاده طولانی مدت از هر دستگاهی می تواند باعث تخریب باتری آن شود و ظرفیت آن را نسبت به زمانی که نو بوده کاهش دهد.

با این حال، اندروید این کاهش را در نظر نمی گیرد و باعث می شود نمایشگر سطح باتری روی دستگاه شما نادرست باشد. عدم تطابق بین ظرفیت واقعی باتری و درصد نشان داده شده روی دستگاه می تواند باعث شود شارژ باتری شما زودتر تمام شده و گوشیتان خاموش شود.

اما تنظیمات باتری از طریق دکمه Batterystats Reset، می تواند سیستم عامل اندروید را مجبور کند این کاهش را در نظر بگیرد و درصد نمایش داده شده باتری را اصلاح نماید. در حالی که تنظیم باتری دقیقاً عمر باتری گوشی شما را افزایش نمی دهد، اما به جلوگیری از خاموش شدن ناگهانی طول روز کمک می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha