۱ نفر

حکم اعدام برای مربی فوتبال به اتهام آزار پسربچه‌ها

۱۶ دی ۱۴۰۲، ۲۳:۴۴
کد خبر: 818189
حکم اعدام برای مربی فوتبال به اتهام آزار پسربچه‌ها

مربی فوتبال که متهم به آزار جنسی پسربچه‌هاست در دادگاه اتهام خود را انکار کرده بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از اعتمادآنلاین ،مربی فوتبال که به آزار و اذیت چند پسربچه متهم شده است، از سوی دادگاه به اعدام محکوم شد.

 متهم که مردی جوان است با شکایت پدر یکی از شاگردانش تحت تعقیب قرار گرفت و پس از این شکایت بود که شکات دیگری نیز به دادگاه مراجعه و اعلام کردند از سوی مربی جوان فوتبال آزار و اذیت شده‌اند.

پدر پسربچه‌ای که اولین شکایت را به پلیس گزارش داده بود گفت: پسرم فوتبال دوست داشت و من هم بعد از کلی تحقیق، او را در یک باشگاه ثبت‌نام کردم. تحقیقات زیادی هم کرده ‌بودم تا مطمئن شوم مربی‌ای که آنجاست از مراکز ذی‌صلاح مدرک داشته و تایید شده باشد. بعد از مدتی متوجه شدم پسرم گوشه‌گیر و پرخاشگر شده‌ است. او نمی‌توانست درس بخواند و وضعیت روحی بدی داشت. مادرش کلی با او کلنجار رفت تا متوجه شد پسرم مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌ است. پسرم به مادرش گفته ‌بود مربی فوتبال او را اذیت کرده و فیلم گرفته ‌است.

وقتی ماموران برای بازداشت مربی فوتبال اقدام کردند متوجه شدند متهم فرار کرده ‌است. با این حال با گذشت چند ماه از ماجرا او را بازداشت کردند. در این مدت هفت نفر دیگر از اوشکایت کردند و گفتند مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند.

پرونده به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری ‌استان تهران فرستاده شد و قضات تحقیق درباره متهم را آغاز کردند. در بررسی خانه متهم تعدادی عکس و فیلم پیدا شد که مشخص بود متهم از بچه‌ها تهیه کرده‌ است.

مربی فوتبال که ابتدا منکر همه چیز بود با دیدن مدارک به‌دست‌آمده مدعی شد قصد آزار بچه‌ها را نداشته و فقط با آنها شوخی ‌کرده ‌است.

با تکمیل تحقیقات، مربی فوتبال پای میز محاکمه رفت. در جلسه رسیدگی شکات یک به یک در جایگاه حاضر شدند و جزئیات را توضیح دادند.

یکی از بچه‌ها گفت: مربی ما را آزار می‌داد و وادارمان می‌کرد به بدن همدیگر دست بزنیم. او از بچه‌ها می‌خواست از این کار فیلم بگیرند.

دانش‌آموزان دیگر نیز جزئیات دیگری را تشریح کردند.

وقتی نوبت به مربی رسید، او اتهام تجاوز به بچه‌ها را رد کرد و گفت: من هیچ تعرضی به این بچه‌ها نکردم. بعد از تمرین این بچه‌ها را روی پایم می‌نشاندم و بابت این مساله متاسفم اما تعرضی نکردم.

سپس وکیل مدافع او دفاعیات خود را مطرح کرد و خواستار برائت موکلش شد.

با پایان جلسه دادگاه قضات وارد 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha