۰ نفر

قتل عام فجیع یک خانواده در آبادان با اسلحه

۱۵ دی ۱۴۰۲، ۱۸:۱۲
کد خبر: 817939
قتل عام فجیع یک خانواده در آبادان با اسلحه

مرد جوان که صاحب رستورانی در منطقه امیریه آبادان بوده است از چندی قبل با شریک خود برسر مالکیت این رستوران به مشکل برخورد کرده است و در دادگاهی که روز قبل برگزار شده بود حق به مرد جوان داده شد و این موضوع منجر به خشم و کینه شریک او شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از برنا، اعضای یک خانواده شناخته شده در آبادان هدف گلوله مرگبار قرار گرفتند و عامل این قتل عام از صحنه جرم گریخت.

 ساعت یازده شب ولادت فاطمه زهرا (روز مادر) به قتل رسیدن اعضا یک خانواده در محله ذوالفقاری آبادان منجر به ایجاد رعب و وحشت برای مردم شد.

۳ تن از اعضا این خانواده که از این مهلکه جان سالم به در برده بودند با نیرو انتظامی تماس گرفته و اتفاق تلخی که برای اعضا خانوادیشان رخ داده بود را گزارش دادند.

ماموران در محل حادثه حاضر شدند و زمانی که وارد خانه شدند با جسد ۴ زن و مرد و بچه و ۲ نفر دیگر که با مرگ دست و پنجه نرم می‌کردند روبرو شدند.

تیم پلیسی با بررسی و تحقیقات پلیسی پی بردند مرد جوان که صاحب رستورانی در منطقه امیریه آبادان بوده است از چندی قبل با شریک خود برسر مالکیت این رستوران به مشکل برخورد کرده است و در دادگاهی که روز قبل برگزار شده بود حق به مرد جوان داده شد و این موضوع منجر به خشم و کینه شریک او شده است.

شریک این مرد بعد از دادگاه دست به تهدیدهای خشونت بار زده و همین کافی بود تا انگشت اتهام به سمت شریک صاحب رستوران برود و در ادامه ماموران به سراغ این مرد می‌روند که متوجه می‌شود این مرد پس از جنایت گریخته است.

در این تیراندازی خونین ۴ تن از جمله مادر زن و پدر زن مرد آبادانی، پسر نوجوان او و خواهر زنش جان خود را از دست داده اند و صاحب رستوران و همسرش که هدف گلوله قرار گرفته بودند برای درمان به بیمارستان منتقل شده اند.

لازم به ذکر است در صحنه تیراندازی ۲ کودک دیگر خواهر زن و یکی دیگر از برادرهای زن این مرد حضور داشتند که با دیدن مرد مسلح به یکی از اتاق‌ها رفته و خود را پنهان کرده بودند که در این تیراندازی‌های مرگبار زنده ماندند.

بعد از صحبت‌های اعضا دیگر خانواده و معرفی قاتل تحقیقات برای دستگیری متهم آغاز شده است.

دستور ویژه برای دستگیری عامل جنایت

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی شهرستان آبادان اظهار کرد: شب گذشته وقوع قتل ۴ نفر اعضای یک خانواده در آبادان به نیروی انتظامی این شهرستان اطلاع داده شد.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش، ضمن صدور دستورات ویژه، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی درصحنه قتل حاضر و تحقیقات پلیسی را آغاز کردند.

کشوری گفت: در این خصوص پرونده‌ای در پلیس آگاهی تشکیل و رسیدگی لازم تا حصول نتیجه در دستور کار قرار دارد که نتیجه اقدامات متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha