۰ نفر

انگلیس انفجارهای تروریستی در کرمان را محکوم کرد

۱۴ دی ۱۴۰۲، ۱۹:۴۵
کد خبر: 817792
انگلیس انفجارهای تروریستی در کرمان را محکوم کرد

وزارت امورخارجه انگلیس با محکوم کردن ۲ انفجار تروریستی روز چهارشنبه در کرمان با خانواده‌های قربانیان و مجروحان این حادثه ابراز همدردی کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سخنگوی وزارت امورخارجه انگلیس با صدور یک بیانیه انفجارهای تروریستی روز چهارشنبه در کرمان را که در نتیجه آن بیش از ۸۰ نفر به شهادت رسیده‌اند، محکوم کرد.

بنابر گزارش خبرگزاری آناتولی، در این بیانیه آمده است: بریتانیا بمب‌گذاری هولناک روز گذشته در شهر کرمان ایران را محکوم می‌کند که باعث کشته شدن تعداد زیادی از ایرانیان شده است. به خانواده‌های بازماندگان آن تسلیت می‌گوئیم و با مجروحان ابراز همدردی می‌کنیم.

عصر روز چهارشنبه همزمان با مراسم چهارمین سالگرد سردار حاج «قاسم سلیمانی» و همرزمانش، ۲ انفجار تروریستی به فاصله زمانی حدودا ۲۰ دقیقه‌ در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان رخ داد که تاکنون منجر به شهادت ۸۴ نفر و مجروح‌شدن حدود ۲۸۴ نفر شده است.

تاکنون سازمان ملل و کشورهای بیشماری، ازجمله روسیه، چین، سوریه، قطر، مصر، کره جنوبی، هند، امارات متحده عربی، برزیل، مکزیک و چهره‌های مذهبی-سیاسی عراق این انفجارها را محکوم کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha