۰ نفر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان؛

هزینه کرد ۵۴ هزار میلیارد ریالی دولت سیزدهم در حوزه راهداری

۱۲ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۲۰
کد خبر: 817331
هزینه کرد ۵۴ هزار میلیارد ریالی دولت سیزدهم در حوزه راهداری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: دولت سیزدهم از ابتدای فعالیت تاکنون افزون بر ۵۴ هزار میلیارد ریال از محل منابع مختلف برای گسترش راه‌های این استان هزینه کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، عادل مصدقی  در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از مجموع این اعتبار، ۳۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال با مشارکت بخش خصوصی برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر هزینه شد.

وی جذب ۱۸ هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال از محل منابع ملی و استانی را از دیگر اعتبارات هزینه شده توسط دولت سیزدهم در توسعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برشمرد و گفت: این اعتبارات برای طرح‌هایی مانند بهسازی و روکش آسفالت ۶۲۹ کیلومتر، ایجاد هشت دوربرگردان، ایجاد ۴۷ دستگاه ابنیه فنی و بهسازی و تعریض چهار تقاطع پر خطر هزینه شد.

مصدقی با اشاره به اعتبارات دور نخست سفر دولت سیزدهم در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان، گفت: در این سفر ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای حوزه راه استان مصوب شد که با جذب ۹۵ میلیارد ریال آن تاکنون چندین طرح بزرگ و زیربنایی مانند تکمیل تقاطع فاضل آباد، احداث ۲ دور برگردان گنبدکاووس و رامیان، اجرای باند پل ورودی شهر کلاله، آسفالت ۸۸ کیلومتر راه روستایی و ایجاد ۲ بلوک مفصلی در علی‌آبادکتول و بندرترکمن ساخته شد.

این اعتبار برای رفع نقاط حادثه خیز اولویت‌دار، خرید ماشین آلات راهداری، بهسازی روکش آسفالت راه‌های اصلی، ایجاد و توسعه راه‌های روستایی و اجرای طرح جامع پایانه مرزی اینچه‌برون هزینه خواهد شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: اعتبارات دور دوم سفر رییس جمهور به این استان در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ۱۲ هزار میلیارد ریال است که نسبت به دور نخست سفر بیش از چهار برابر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha