۱ نفر

مقایسه جالب خودروسازی تویوتا با سایپا و ایران‌خودرو + فیلم

۱۱ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۴۵
کد خبر: 817153
مقایسه جالب خودروسازی تویوتا با سایپا و ایران‌خودرو + فیلم

شرکت تویوتا این خودرو را ساخته و به مردم خود می گوید با این خودرو سفر کنید تا در کشورهای دیگر سربلند باشید! این تویوتا به مشتریان هموطن خود، این ماشین را از دم قسط و فقط و فقط ماهی ۱۲۰۰ ین اعلام کرده است! خودروی مذکور طبق تعهد کمپانی تویوتا پنج سال گارانتی مطلق، بدون خرابی و تعمیر می باشد و بعد از پنج سال در صورت عدم رضایت مشتری از خودروی مذکور با خودروی روز تویوتا تعویض و ادامه اقساط کما فی السابق پرداخت خواهد شد!

به گزارش اقتصاد آنلاین،  قیمت این ماشین با توجه به ارزش پایین ریال در برابر ین ژاپن ۷۸۵ میلیون تومان می باشد! حالا فهمیدید مافیای خودروهای سایپا و ایران‌خودرو به اسم حمایت از تولید داخلی و خودروی ملی با مردم کشور خود چه می کنند!
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی سواد IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    0 0
    قابل توجه حضرت آقا این است کشوری که به مردم خود خدمت رسانی میکند و سود اسلامی نمی گیرد و ضمانت نامه معتبر می دهد و از کالاهای تولیدی خودش با تمام وجود حمایت میکند و به مردم خود ظلم و ستم به اسم دین خدا و پیغمبر و امام و .... نمی کند . راستی خودرو سازان مونتاژِی چند پیش میگیرند ماهی چقدر سود اسلامی !! می گیرند و ماهی چقدر قسط می گیرند . کسی می داند ؟!؟!